Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka ei ole käynyt ulkomailla?

Vierailija
18.11.2011 |

Vieläkö suomesta löytyy sellaisia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista.

T. Nainen 44 v.

Vierailija
2/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsetkin ovat aika pienestä lähtien reissanneet, että siltäkään puolelta ei just nyt tule ensimmäistäkään mieleen.

Vierailija
4/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt, mutta niitä ei oikein paljoa viitsi ulkomaiksi kutsua :D. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa käydä kaukana töllistelemässä jotain mistä pystyy saamaan käsityksen ihan netistä ja telkustakin. Samaa soopaa ja samat fysiikan lait ne muuallakin on. Ikää 21.

Vierailija
5/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt, mutta niitä ei oikein paljoa viitsi ulkomaiksi kutsua :D. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa käydä kaukana töllistelemässä jotain mistä pystyy saamaan käsityksen ihan netistä ja telkustakin. Samaa soopaa ja samat fysiikan lait ne muuallakin on. Ikää 21.

huomaa että et ole tosiaan matkustellut ;)

Vierailija
6/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mäkään oo ku kerran ruotsia kauempana ja toista kertaa tuskin menen koskaan.

Vierailija
7/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole käynyt ulkomailla, miksi ihmeessä olisin?

Suomi on maailman paras maa, on lottovoitto olla täällä. Jonnekin neekerinpierujen keskelle ei mieli tee. Rahan voi käyttää viisaampaankin.

Vierailija
8/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoisäni 80v, ei ole käynyt yhtään ulkomailla. Hyvin on pärjännyt. t: nro 5.

Vierailija
9/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini ei varmaankaan käynyt, kuoli reilu vuosi sitten ja oli 80v. Isoisitäni en ole varma muusta kin Neuvostoliiton matkasta 40-luvun alussa.

Vierailija
10/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka on käynyt vain "amiksen luokkartkellä" jossain keskieuroopassa, oli koko 3 päivää kertomansa mukaan niin päissään, ettei muista reissusta kuin hotellin respan...

Vierailija
11/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole käynyt ulkomailla, miksi ihmeessä olisin?

Suomi on maailman paras maa, on lottovoitto olla täällä. Jonnekin neekerinpierujen keskelle ei mieli tee. Rahan voi käyttää viisaampaankin.

Hei porvoon poika, mistä tiedät että Suomi on paras maa, ellet ole muualla käynyt?

T: muualla käynyt ja sinne jäänyt

P.S. Täällä paistaa aurinko ja sosiaaliturva on parempi

Vierailija
12/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt, en edes laivalla...

Vierailija
13/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että et ole tosiaan matkustellut ;)

Niimpä niin. Ihmiset ovat erilaisia, puolisoni on ennen tapaamistamme paljonkin reissannut ulkomailla, kuten perheensä ja kaverinsakin. Veljeni on tällä hetkellä Tsekissä vaihdossa.

Minua ei vaan ole koskaan kiinnostanut matkustelu, mutta kyllä voin joskus tulevaisuudessa käydäkin ulkomailla jos (kun) puoliso kovasti toivoo yhteisiä reissuja. Olen siis nuori mies (älkää kysykö, mitä teen tällä palstalla :D)

Vierailija
14/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen sijaan olen käynyt Tampereen pohjoispuolella tasan kaksi kertaa 44-vuotisen elämäni aikana.

Vierailija
15/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se saa riittää tämän elämän ajaksi. En ole lentokentälläkään käynyt ikinä, eikä sekään kiinnosta. en keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi käydä ulkomailla.

Isoisäni vietti Neuvostoliiton alueella kolme vuotta vuosina 1941–1944. Sen jälkeen ei hänkään ulkomailla käynyt.

Vierailija
16/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sijaitsee Virossa, toinen Ruotsissa, eivät siis kumpikaan Suomen rajojen sisäpuolella.

Vierailija
17/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todella paljon, jotka eivät ole käyneet koskaan ulkomailla. Suomalaiset ovat reissaavaa kansaa :)

Vierailija
18/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se saa riittää tämän elämän ajaksi. En ole lentokentälläkään käynyt ikinä, eikä sekään kiinnosta. en keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi käydä ulkomailla.

Meidän alalla totaalikieltäytyjät ei pitkälle pötki, vähintään koulutuksia on ulkomailla...

Vierailija
19/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työelämässä? Meidän alalla totaalikieltäytyjät ei pitkälle pötki, vähintään koulutuksia on ulkomailla...

mutta äkkiseltään tulee mieleen aika monta ammattia, joihin ei kuulu työmatkat (edes kotimaassa) tai koulutukset ulkomailla.

Vierailija
20/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt vain yhdellä Ruotsin risteilyllä, v. -89, sekä istunut rekan kyydissä Ruotsin puolella, joten sitä en laske miksikään matkaksi oikeastaan (hyvä jos pissalla kävi Ruotsin kamaralla). Ei ole varaa reissuihin.

Tosin joo, kun olin lapsi, täältä oli tapana käydä Haaparannassa ostoksilla, joten olenhan mä sitten reissannut jonkun kerran..

t. 41v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi