Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En ole todellakaan tyytyväinen Me&I tuotteisiin,
18.11.2011 |
enkä aio niitä enää ostaa koskaan. Kaikki järjestään kulahtaneita eikä ne kuositkaan mitään erityisiä ole.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
huonontunut ihan järkyttävästi.
lähettävät myös ihan mitä sattuu ja vaihdoissa kestää järkyttävän kauan.
Aivan paska firma! Miten joku voi olla niin idiootti että ostaa tuollaista massakamaa, mulle tulee kauhea myötähäpeä kun näen jollain me&I vaatteen.