Ukiksi 44v
17v tyttäreni iilmoitti tänään olevansa raskaana. Olen eronnut hänen äidistään ja minulla on itsellä uusi perhe ja lapset 4v ja 1v- Olen 44v ja en tod halua tulla vielä ukiksi!! Ja nämä pienet lapseni tästä nyk liitosta menevät aivan sekaisin jos olen isä ja ukki samaan aikaan....Todella vaikea tilanne...Rakastan toki tytärtäni enkä haluaisi hänelle pahaa mieltä, mutta nykyinen vaimonikaan ei varmaankaan ilahdu uutisesta.
Kommentit (25)
tullaan mummoksi n. 40v? Mummoja säälitään ja haukutaan kun heidän teinit tekee lapsia.
Naulan kantaan !
Äiti oli silloin 41v. Hän hoiti lapsenlasta todella hyvin, mikä oli varmaan luonnollinen jatkumo omien lapsien jälkeen. Nyt tuntuu hieman hassulta olla aikuisen ihmisen 30v täti, mutta asenteesta se on kiinni. Muistan kun kolmannnella luokalla olin hyvin ylpeä, kun opettaja onnitteli tädiksi tulosta!
Appiukko oli 37v tullessaan papaksi.. Hänen uusi vaimo oli about 32v.. Voit vain kuvitella heidän reaktion..
tullaan mummoksi n. 40v? Mummoja säälitään ja haukutaan kun heidän teinit tekee lapsia.