Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukiksi 44v

Vierailija
17.11.2011 |

17v tyttäreni iilmoitti tänään olevansa raskaana. Olen eronnut hänen äidistään ja minulla on itsellä uusi perhe ja lapset 4v ja 1v- Olen 44v ja en tod halua tulla vielä ukiksi!! Ja nämä pienet lapseni tästä nyk liitosta menevät aivan sekaisin jos olen isä ja ukki samaan aikaan....Todella vaikea tilanne...Rakastan toki tytärtäni enkä haluaisi hänelle pahaa mieltä, mutta nykyinen vaimonikaan ei varmaankaan ilahdu uutisesta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan mummoksi n. 40v? Mummoja säälitään ja haukutaan kun heidän teinit tekee lapsia.

Vierailija
22/25 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan mummoksi n. 40v? Mummoja säälitään ja haukutaan kun heidän teinit tekee lapsia.

Naulan kantaan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
24/25 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli silloin 41v. Hän hoiti lapsenlasta todella hyvin, mikä oli varmaan luonnollinen jatkumo omien lapsien jälkeen. Nyt tuntuu hieman hassulta olla aikuisen ihmisen 30v täti, mutta asenteesta se on kiinni. Muistan kun kolmannnella luokalla olin hyvin ylpeä, kun opettaja onnitteli tädiksi tulosta!

Vierailija
25/25 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko oli 37v tullessaan papaksi.. Hänen uusi vaimo oli about 32v.. Voit vain kuvitella heidän reaktion..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme