Mikä näistä on lähimpänä omaa vartaloasi, entä miehesi? (kuva)
Kommentit (24)
Ei kukaan! Minulla ei ole vatsamakkaroita, isoja ja roikkuvia rintoja enkä ole oranssi :D
mä oon läski ja mieheni laiha ja lihaksikas.
Ei lihaksista tietoakaan, apua!
Ei olla miehen kanssa ketään noista. Onneks....
toi kuva on tehty niin et noi olis muka samaanaikaan ollu kuvattavana.. vaikka kaikki on kuvattu erikseen pareina...
Se vain kun istuu niin tottakai vähän mahamakkaraa tulee ja reidet levähtää. En usko, että läheskään puolet naisista omistaa noin hyvää vartaloa tuon ikäisenä kuin tällä naisella on. Ai niin, paitsi tietysti kaikki av-mammat on -10kg hoikempia ja paljon lihaksikkaampia.
Tulee paha olo. :(
Pahin oli se oranssi ikädaami hiusjatkeineen.
Ei tuossa ole erilaisia vartalotyyppejä esiteltynä. Liikaa purkkirusketusta käyttävä blondi voi olla normaalipainoinen, mutta kukaan ei ole hoikka, laiha, urheilullinen, lihaksikas, sirorakenteinen tmv.
Eikä kumpikaan ole oranssi. Tai löysä britti.
Kikkarapäinen, lammasmaisesti hymyilevä urpo tunkee löysää jormaansa oranssin eukon jenkkakahvoihin! Ewww...
ja minä pitkähiuksinen blondi (en kyllä ole noin "hienosti" ruskea).
Miestä toi vasemmassa reunassa oleva. MInua toi pitkähiuksinen blondi.
Itse olen ehkä lähinnä tuota toista kuvaa (jossa pariskunta yksin). Muilla naisilla on liikaa makkaroita.
Miehelläni on jonkin verran vatsaa, mutta muuten on pitkä ja sopusuhtainen. En osaa arvioida, kuka näistä miehistä olisi häntä lähimpänä.
minä ehkä lähinnä tuo vasemman puoleisin daami ja mies lähinnä se pitkätukkaisin mies. Ihan ei kohtaa ja ollaan aika paljon nuorempiakin ; ) Mut äkkiseltään nuo olisi ne mitkä lähimpänä.
mahan. Kaksi tajus sanoi, ettei huonoja puolia ole:-D