Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle järkkäät vielä leikkikavereita?

Vierailija
16.11.2011 |

4v 8v 14v? Eli vaikka soitat toisen äidille ja sovit lapsille leikkitreffit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ei ole yksikään lapsen kaveri käynyt meillä. Miksi niitä pitäisi kutsua, näkevät kavereita ihan tarpeeksi tarhassa.

Vierailija
2/5 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme hyvin sosiaalisessa kerrostalossa ja jokainen on löytänyt itse ystävänsä täältä, naapuritaloista, päivähoidosta ja harrastuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverien vierailut tai lastemme vierailut kaveriensa luona sovitaan aina vanhempien kanssa. Asumme Helsingissä kantakaupungissa, täällä eivät tuonikäiset vielä voi kulkea yksinään, joten eivät noin vaan voi leikkiä tai ulkoilla yhdessä. Kaverinsa ovat itse "valinneet".

Vierailija
4/5 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naapurissa ei oo ollut yhtään leikkikaveria. joten kouluikään asti treffit on enemmän tai vähemmän järkättyjä. Ekaluokan keväällä ei enää vanhempien kesken kauheasti soiteltu. Luotettiin jo siihen, että lapset ovat tahollaan kysyneet luvat yms.

Tyttö on nyt tokalla ja on koulun jälkeen milloin missäkin kavereillaan. Näin talven tullessa ehkä vähän vähemmän (pimeä tulee aikaisemmin, liikkuminen hankaloituu, kun ei voi pyörällä mennä...) mutta iltapäivät nyt kuitenkin.

Vierailija
5/5 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osan minä. SOitan siis voiko tulla kylään. Lapsella ei vielä kännykkää ja välimatkat ovat pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi