Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni tyttöystävävä hankkiutui salaa veljeltäni raskaaksi

Vierailija
16.11.2011 |

Kuulin jokin aika sitten iloisia vauvauutisia veljeltäni, he saavat tyttöystävänsä kanssa lapsen. Toki hiukan järkyttynyt olin, koska paria kuukautta aikaisemmin nuori veljeni oli ehdottomasti sitä mieltä, ettei lapsia vielä vuosiin. Hällä on vielä armeijakin käymättä. Nyt kuitenkin on päässyt käymään vahinko, josta veljenikin hieman järkyttyi. Olivat kuitenkin tyttöystävänsä kanssa keskustelleet ja tulleet päätökseen, että kerta on tullakseen, tulkoot tervetulleena. Minustakin tämä oli paras päätös ja tiedän veljestäni tulevan nuoresta iästään huolimatta loistava isä, eikä lapsen äidissäkään mitään vikaa ole, vaikken häntä ole kuin muutaman kerran tavannut.

Nyt kuitenkin kuulin erittäin luotettavasta lähteestä, että tämä tyttöystävä on hankkiutunut salaa veljeltäni raskaaksi. Ja vain siksi, koska halusi lapsen, mutta veljeni ei vielä. Oli kuulemma jättänyt pillerit useamman kuukauden ajalta syömättä kertomatta veljelleni. Ja toki, kun veljeni sokeasti tyttöystäväänsä luottaa, ei hän ole ilmeisesti asiaa epäillyt.

Tähän asti olen pitänyt hänen tyttöystäväänsä mukavana ja fiksuna ihmisenä, mutta asiasta kuultuani en enää tiedä, miten häneen suhtaudun. Silmissäni hän on vain kiero käärme, joka huijaamalla saa kaiken minkä tahtoo, välittämättä mujiden mielipiteestä. Eniten tässä se vituttaa, että hän huijasi veljeäni.

Tämän asian ei pitäisi millään tavalla vaikuttaa minun elämääni, eikä edes kuulu minulle, mutten silti voi olla ajattelematta asiaa. Pistää niin vihaksi, kuinka joku voi tehdä niinkin itsekkäästi kuin hankkiutua salaa paksuksi!

Veljeni eikä hänen tyttöystävänsä tiedä, että tiedän. En tiedä edes, onko veljeni tietoinenkaan tyttöystävänsä touhuista. Salaa toivon, että saisi tietää (ei kuitenkaan minun kautta), jotta näkee, minkälainen liero tämä nainen onkaan, mutta toisaalta haluan hänen olevan täysin tietämätön tästä, jotta lapsi saisi ehjän perheen.

Pakko tässä on itse esittää tietämätöntä ja olla aidosti onnellinen ja iloinen lapsesta myös tyttöystävän seurassa, olla niin kuin en olisi koskaan mitään kuulutkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei yksin naisen vika

Eli jos tautinen mies panee reikäsiellä kortsulla niin se on siis silloin naisen vika, mitä ei nainen itse huolehtinut ehkäisystä.

Vierailija
22/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin ehkäisköön jos ei lasta halua ja sp-testeissä voi käydä halutessaan ennen sukupuolielämän aloittamista, parin kumpikin osapuoli, turha on nurista jos haluaa ottaa riskejä

Minä olen aina pitänyt ehkäisyä yhdessä sovittuna juttuna, en vaan toisen osapuolen päätöksenä. Sulla varmaan myös näitä kusettamalla hankittuja lapsia, onnea. Toivotaan, että joku mies panee tautisella mulkulla rikkinäisellä kortsulla ja sanoo sitten kun saat tartunnan, että sun olisi pitänyt itse hoitaa ehkäisy kuntoon jos et kerran tautia halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo huolehtivansa ehkäisystä pitäisi vakituisen partnerin siihen voida luottaa, vai onko nykyään tavallistakin että mies käyttää kumia vaikka nainen sanoo syövänsä pillereitä?

Jos asian tietää nyt sinä ja muutama muu, on aika varmaa että jossain vaiheessa se tulee veljesikin tietoon. Hän tietysti sitten päättää mitä merkitystä sillä on siinä kohtaa. Hyvin ymmärrän että on vaikeaa olla kuin ei olisi kuullut mitään!

Vierailija
24/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat ystäväni puhuivat ympäri kyliä, että tein sen tahallani =(. Vielä 13 vuodenkin jälkeen satuttaa ajatella heidän julmuuttaan. Minä nuori ja paniikissa moisesta vahingosta. Abortin peruin aborttipäivän aamuna, kun lapsen isä kielsi menemästä sinne.

Vierailija
25/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä huomata, että näin moni tätäkin palstaa lukevista mammoista on tuollaisen petoksen hyväksyviä visvaisia huoria. Onneksi oma nainen ei tuollainen pettävä huora ole :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä