Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa aikuisen naisen finneihin?

Vierailija
16.11.2011 |

Muutos ruokavalioon? Antibioottikuuri vai mikä?

En halua näyttää teiniltä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänx kakkonen!!

-ap

Vierailija
2/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän finnejä tappavaa ainetta pienessä tuubissa, joka on samalla peitevoide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niitä antibioottejakaan viitsi koko ajan syödä.

En siis valitettavasti osaa auttaa. Jos yhtään lohduttaa, niin olen samassa veneessä. :( tosi tylsää.

Ruokavalio ei juurikaan aikuisiän akneen vaikuta, mutta tietysti terveellisemmin syömällä voi kaiketi paremmin.

Mulla auttaa eniten hyvät meikit ja rakastava aviomies.

Vierailija
4/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnollinen kosmetologi kerran parissa kuussa, ja laadukkaat tuotteet päivittäiseen käyttöön.

Itselleni, epätoivoiselle, kosmetologini sanoi aikoinaan että ihoni on sekaisin. Olin ylihoitanut sitä, ja hoitanut väärin, liian rankoilla aineilla. Nyt uskonnollisesti herkistyneen ihon dermalogicaa naamaan aamuin illoin ja iho voi hyvin :)

Vierailija
5/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole ihmekään jos yh:na pitää elää, kuka nyt mitään näppynaamaa itselleen haluaa.

Vierailija
6/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäihin rasva, mahdollisesti kuorinta. Finneihin sopiva (salisyylihappoa sisältävä?) pesuaine. Mutta, itsellä on sellaisia finnejä, osittain paiseita, että niihin ei auta kuin kirjaimellisesti aika. Vaihdevuosia odotellessa.. Kosmetologikin joskus sanoi, kun useammin kävin, että johtuu hormooneista. Olen kyllä huomannutkin tietyn yhteyden kuukautiskierron kanssa.