Pappi tulee keskustelemaan kasteesta. Keitänkö kahvit? Varoiksi leivoin just kuivakakun.
Kommentit (10)
ja kaksi eri pappia ja aina on pulla ja kahvi maistunut siinä keskustelun lomassa. Että laita sumpit vaan pihisemään :)
..kysyisit, että maistuisko kahvi..? Ja jatkaisit siitä sitten..
Joo tottakai keität. Tai sit teetä jos pappi juo mielummin sitä :) Ainahan se on hauskempaa keskustella kupposen äärellä ja syödä kaakkua samalla.
pappi sanoi jo etukäteen puhelimessa, ettei halua. Tai siis en nyt muista millä sanoilla, mutta kuitenkin niin, ettei jäänyt asia epäselväksi. Ei tarvinnut siis miettiä, mutta muuten olisin varmaan keittänyt.
Mä en ees tajunnut että sille pitäisi jotain tarjota, kuivin suin pappi istuskeli meidän keittiössä ja suunniteltiin ristiäisiä...
Minä en tajunnut papille kahvia keittää. Ei kyllä ollut keitintä tai kahviakaan talossa. Itse olin sektiosta ja unenpuutteesta kipeä ja väsynyt.
Vanha änkyrä lestadiolaispappi takertui siihen, että avo(!)mieheni ei kuulunut kirkkoon.
Että mites sitten hautajaiset tullaan hoitamaan.
Ja pappi tuli siis kastejärjestelyistä sopimaan.
Olisi pitänyt potkia pois koko räähkä, mutta hymisin vain kohteliaasti.
4 kertaa tavattiin kirkossa.
Hyvin on papille kahvi maistunut lisukkeineen.
Mut mä nyt keitän kyllä liki aina kaikille meille tuleville kahvit/teet tarjottavineen.
Muuttomiehillekin keitin ison termarin kahvia ja tein ison läjän kunnon voileipiä. Oli miehet tyytyväisiä, totesivat vaan, ettei heitä ennen ole kestitty.
Musta olis tosi noloa, jos en tarjoilua laittaisi.
Ja pappi joi monta kupillista:)