Oinonen IL: homojen tanssiminen loukkaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111614761314_uu.shtml
Millähän lailla se henkilökohtaisesti häntä loukkaa: meinaako ne syvimmät tunteet ja halut pyrkiä pintaan? Mitään muuta syytä en äkkiä keksi sille, että joku voi kantaa noin paljon huolta toisten seksuaalisuudesta.
Kommentit (53)
se, että Oinosen tapaisia ihmisiä on eduskuntaan äänestetty.
sanoa että tunnen joskus lähes myötätuntoa Soinia kohtaan kun joutuu johtamaan tätä ääliömäistä urpolaumaansa.
Oi aikoja , oi tapoja!
Rappiolle on mennyt tämä maakin. Ei ihme jos sotaveteraaneja vähän sylettää.
se, että nämä persut puhuvat itsestään "todellisen Suomen" puolestapuhujina. En tunnista minun Suomeani heidän kiihkoilustaan ja ahdasmielisyydestään!
ja sotaveteraaneissa (tom of finland) ja tavallisessa kansassahan ei homoja tietenkään ole..
Siis homous sinänsä on ok, mutta miksi pitäisi tanssia miesparina/naisparina? Eihän se tanssi ole seksuaalista kanssakäymistä. Itse tanssiasentokin juontuu siitä että toinen (mies) on yleensä se pidempi ja leveähartisempi ja toinen (nainen) lyhyempi ja vyötärö löytyy helpommin.
Tuo miesparina tanssiminen on musta vähän vastaavaa kuin jos mies tulisi sinne juhliin naisten juhlamekossa, koska ei vaan satu tykkäämään miesten puvuista.
eihän tuo kerro kun edustaja Oinosen omasta "tyhmyydestÄ". Peloista ja ennakkoluuloista.
Ehkä persuille on vaan hyväksi, että eivät tule nämä ahdasmieliset persuänkyrät arvokasta tilaisuutta pilaamaan. Oma valintansa ja se heille suotakoon.
Asiasta viidentee, mitä persut saaneet aikaan eduskunnassa? Ei mitään paitsi otsikoita. Tulle olemaan yhden kauden ilmiö.
Ikävä sinänsä Soinille ja muutamalle muulle, joilla ihan erilainen arvomaailma ja ajatukset.
Kyllä minustakin se homotanssi on jotenkin noloa. Siis homous sinänsä on ok, mutta miksi pitäisi tanssia miesparina/naisparina? Eihän se tanssi ole seksuaalista kanssakäymistä. Itse tanssiasentokin juontuu siitä että toinen (mies) on yleensä se pidempi ja leveähartisempi ja toinen (nainen) lyhyempi ja vyötärö löytyy helpommin.
Käsitätkö yhtään miten ristiriitainen kirjoituksesi on?
Toteat, että tanssi ei ole seksuaalista kanssakäymistä, joten sitä ei pitäisi tanssia saman sukupuolen kanssa...
Ja tuo vartalojuttu... Saako sun mielestä lihava nainen tanssia, jos siltä ei löydy vyötäröä? Tai luisuharteinen mies.
Homotanssi on varmaan sun mielestä noloa, ei se munkaan mielestä oikein "normaalin" näköistä ole, mutta sun perustelut on kyllä ihan metsässä.
että sotaveteraaneissakin on homoja, suhde väestömäärään on lähes vakio. Silloin ei vain niin kauhiasti asioista huudeltu. Nyt vasta saatu tarinoita rintamaromansseista solttujen kesken.
Me olemme ylpeitä siitä että tässä maassa kaikki ovat samanarvoisia. Oinosen mielestä näin ei pitäisi olla ja mikä huolestuttavinta, Oinonen istuu eduskunnassa. Eduskunnan tärkein tehtävä kun mielestäni on se että se pitää huolen siitä että tässä maassa vallitsee yhdenvertaisuus. Jos päästämme nämä Oinoset valtaan niin he jakavat kansan tavallisiin ja homoihin (ja mihin muihin ryhmiin?). Ja herranjestas sentään, minusta homot ovat ihan niitä tavallisia ihmisiä, jotka saavat tulla linnanjuhliin ihan siinä kuin Oinonenkin.
Siis homous sinänsä on ok, mutta miksi pitäisi tanssia miesparina/naisparina? Eihän se tanssi ole seksuaalista kanssakäymistä. Itse tanssiasentokin juontuu siitä että toinen (mies) on yleensä se pidempi ja leveähartisempi ja toinen (nainen) lyhyempi ja vyötärö löytyy helpommin.
Tuo miesparina tanssiminen on musta vähän vastaavaa kuin jos mies tulisi sinne juhliin naisten juhlamekossa, koska ei vaan satu tykkäämään miesten puvuista.
Sama asia kun mies tulisi juhliin naisten vaatteissa.
vaan se, että tansii puolisonsa kanssa, oli tämä mies tai nainen.
Eiköhän ne homotkin tanssita vastakkaista sukupuolta, jos jotain muuta kuin puolisoaan hakevat. Siis linnanjuhlissa jne, iskubaarit ja muu "pariutumishakuinen" tanssi on eri asia.
Minua loukkaa linnan juhlissa morsian-roolileikkiä leikkivä Räsänen joka lisäksi imuttaa juhlavastaanottokuvissa miehensa kanssa. Mutta eipä tulis mieleenkään yrittää estää Päiviä menemästä linnan juhliin ja imuttaakin saa jos siltä tuntuu, ihan meikäisen ärsyyntymisistä huolimatta.
Olen katsellut täysistuntoja ihan siitä syystä, että herra Oinonen on tyhmä kuin saapas. Hän ei osaa perustella oikeilla argumenteilla yksinkertaistakaan asiaa.
Minua loukkaa se, että Suomen kansan edustajana toimii Oinosen kaltainen puupää.
Pilailumielessä naisten vaatteissa tuleva mies ei olisi ok. Samoin naiseksi vitsinä tai provosointimielessä pukeutuva homomies ei olisi ok. Homot ei ole linnassa pilailemassa vaan juhlimassa puolisonsa kanssa. Heillä pitää olla oikeus tehdä samoja asioita kuin heteroidenkin.
Minua loukkaa se, että Suomen kansan edustajana toimii Oinosen kaltainen puupää.
Mutta on myös niin, ettei demokratiaa parempaa systeemiä ole olemassa, joten pakko vaan sietää. Niinkuin Oinosenkin niitä homoja.
Pilailumielessä naisten vaatteissa tuleva mies ei olisi ok. Samoin naiseksi vitsinä tai provosointimielessä pukeutuva homomies ei olisi ok. Homot ei ole linnassa pilailemassa vaan juhlimassa puolisonsa kanssa. Heillä pitää olla oikeus tehdä samoja asioita kuin heteroidenkin.
Kyllä mun mielestä viime vuotinen tanssiminen tehtiin ihan provokaationa.
Ylipäätään pidän homoja melkoisen provokatiivisina henkilöinä. Tarkoituksella pyrkivät aiheuttamaan hämminkiä.
tanssimisessa ei tarvitse olla seksuaalisesti viehättynyt tanssiparistaan, en suinkaan tarkoita että tanssi on "sukupuolineutraalia".
Yökerhojen "hitaat" on tietysti asia erikseen, nyt on kyse juhlatanssiaista.
Kyllä minustakin se homotanssi on jotenkin noloa. Siis homous sinänsä on ok, mutta miksi pitäisi tanssia miesparina/naisparina? Eihän se tanssi ole seksuaalista kanssakäymistä. Itse tanssiasentokin juontuu siitä että toinen (mies) on yleensä se pidempi ja leveähartisempi ja toinen (nainen) lyhyempi ja vyötärö löytyy helpommin.
Käsitätkö yhtään miten ristiriitainen kirjoituksesi on?
Toteat, että tanssi ei ole seksuaalista kanssakäymistä, joten sitä ei pitäisi tanssia saman sukupuolen kanssa...
Ja tuo vartalojuttu... Saako sun mielestä lihava nainen tanssia, jos siltä ei löydy vyötäröä? Tai luisuharteinen mies.Homotanssi on varmaan sun mielestä noloa, ei se munkaan mielestä oikein "normaalin" näköistä ole, mutta sun perustelut on kyllä ihan metsässä.
Juuri siksikin sitä yleisesti pidettiinkin outona ja etiketin vastaisena.
vaan se, että tansii puolisonsa kanssa, oli tämä mies tai nainen.
Eiköhän ne homotkin tanssita vastakkaista sukupuolta, jos jotain muuta kuin puolisoaan hakevat. Siis linnanjuhlissa jne, iskubaarit ja muu "pariutumishakuinen" tanssi on eri asia.
ja pelkää, että salatut tunteet ja etumuksen pullistuma paljastaa suurelle yleisölle hänen salaisuutensa ;)