Miten ihmeessä nuo läskin jenkit eivät ole kuullutkaan esim. parsakaalista??
Kommentit (24)
Tuskin säkään olet kuullut kaikista eksoottisista hedelmistä joita myydään esim. USA:ssa mutta ei sun lähi s-marketissa?
Tuskin säkään olet kuullut kaikista eksoottisista hedelmistä joita myydään esim. USA:ssa mutta ei sun lähi s-marketissa?
Tuo ei voi kyllä olla syy! En ole eläissäni saanut niin paljon broccolia kuin Usassa asuessani. Siellä sitä on vihannestiskit pullollaan ja jopa hampurilaisensa voi tilata broccolin kera. Ja kelpaa raakana tai kypsennettynä. Suomessa sen saanti on hankalampaa ja laatu heikkoa.
katselen ohjelmaa Hurja painonpudotus...
Huono kaantaja joka ei ymmartanyt kuulemaansa?
Olin jenkeissä vaihto-oppilaana ja siellä opin sanan broccoli.. Kyllä sitä oli siellä enemmän kuin Suomessa. Pisti ihan silmään, sillä en itse pitänyt siitä..
telkku äänettömällä, näen vaan tekstityksen. Mutta monesti (esim. Suurin pudottaja yms.) on tullut ilmi että kasvikset ovat YÄK noille lihaville jenkeille.
ap
Olin jenkeissä vaihto-oppilaana ja siellä opin sanan broccoli.. Kyllä sitä oli siellä enemmän kuin Suomessa. Pisti ihan silmään, sillä en itse pitänyt siitä..
että broccolia kuluu varmaankin lapsesta vaariin:)
telkku äänettömällä, näen vaan tekstityksen. Mutta monesti (esim. Suurin pudottaja yms.) on tullut ilmi että kasvikset ovat YÄK noille lihaville jenkeille. ap
joka ei 'janiksenruokaan' koske?
telkku äänettömällä, näen vaan tekstityksen. Mutta monesti (esim. Suurin pudottaja yms.) on tullut ilmi että kasvikset ovat YÄK noille lihaville jenkeille. ap
joka ei 'janiksenruokaan' koske?
se että puhut "jenkistä" ei oikein kerro vielä mitään. Yhdysvalloissa on aika monta osavaltiota, se on nähkääs aika iso paikka. Lihavuus on yleisempää joissain osavaltioissa ja sitten taas on osavaltioita missä ihmiset ovat hoikempia.
Kyllä mä tiedän että joillekin kasvikset on yäk ja kaikki ei niitä tunnista mutta ei se nyt niin yleistä joka puolella "jenkkilää" ole.
Ja sitä syödään lisukkeena vähän yhden jos toisen ruuan kanssa.
Suomalaiset ovat muuten yksi Euroopan lihavimmista kansoista. Ja tuskin nämä lihapiirakka-hk-sininen -ihmiset paljon syövät sitten vihanneksia tai hedelmiä.
Ei kannattaisi olla niin USA-vihamielinen joka asiassa. Ei Suomikaan minä onnela ole.
Alkaa tuntua suomalaisesta Elovena-tytöstä ja -pojasta vähän ankealta. Kauniita, hyväkuntoisia ihmisiä on PALJON.
Hei, mä taas täällä. Mä asun Kaliforniassa tai siis kyllähän täällä palstalla näkyy muitakin Kaliforniassa asuvia liikkuvan. Mä tunnen itseni Suomessa ihan hoikaksi mutta Kaliforniassa jatkuvasti tuntuu että olen liian iso. (Johtuu kyllä ehkä siitä että tällä alueella asuu paljon pikkuisia aasialaisia.)
Olen kyllä kuullut että tämä paikka on vähän poikkeuksellinen jos Yhdysvaltoja kokonaisuutena tarkastelee. Meidän alueella on esim. runsaasti pyöräteitä joita ei jokapuolella niin paljoa olekaan. Kaikenlaisia kilpaurheilijoita tulee myös täältä lähiseudulta runsaasti.
Tuo ei voi kyllä olla syy! En ole eläissäni saanut niin paljon broccolia kuin Usassa asuessani. Siellä sitä on vihannestiskit pullollaan ja jopa hampurilaisensa voi tilata broccolin kera. Ja kelpaa raakana tai kypsennettynä. Suomessa sen saanti on hankalampaa ja laatu heikkoa.
Ja kyllä mä olen täällä USA:ssa syönyt enemmän kasviksia kuin Suomessa.
Taalla parsakaali kuuluu nimenomaa lasten ruokavalioon, usein niita suosituimpia vihanneksia lasten keskuudessa.
Terveisia vaan taalta pahasta jenkkilasta, oon taalla syonyt enemman tuoreita kasviksia ja vihanneksia kuin koskaan Suomessa. Valikoimaa riittaa ja kaikki on tuoretta ympari vuoden, maistuvaa, kypsana poimittua, lahella kasvanutta. Piisaa luomua ja kaikkia mahdollisia lajikkeita.
t. hoikka Kaliforniasta
ne kaikkein laskeimmat juntit, joita maasta loytyy. Siina voi pullukka suomalainenki tuntea ylemmyytta kun makaa sohvalla vetamassa hk:n lenkkia ja arvostelemassa 300 miljoonan jenkin lihavuutta.
Kermaa ja juustoa vaan lorotetetaan oli ruoka mika tahansa.
Suomalaiset ovat muuten yksi Euroopan lihavimmista kansoista. Ja tuskin nämä lihapiirakka-hk-sininen -ihmiset paljon syövät sitten vihanneksia tai hedelmiä. Ei kannattaisi olla niin USA-vihamielinen joka asiassa. Ei Suomikaan minä onnela ole.
se että puhut "jenkistä" ei oikein kerro vielä mitään.