Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä nuo läskin jenkit eivät ole kuullutkaan esim. parsakaalista??

Vierailija
15.11.2011 |

katselen ohjelmaa Hurja painonpudotus...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että telkkarissa on useinkin noita, jotka eivät esim. parsakaalista ole kuulleetkaan.

Tai eivät koskaan syö kasviksia.

Taalla parsakaali kuuluu nimenomaa lasten ruokavalioon, usein niita suosituimpia vihanneksia lasten keskuudessa.

Terveisia vaan taalta pahasta jenkkilasta, oon taalla syonyt enemman tuoreita kasviksia ja vihanneksia kuin koskaan Suomessa. Valikoimaa riittaa ja kaikki on tuoretta ympari vuoden, maistuvaa, kypsana poimittua, lahella kasvanutta. Piisaa luomua ja kaikkia mahdollisia lajikkeita.

t. hoikka Kaliforniasta

Vierailija
22/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaikkein laskeimmat juntit, joita maasta loytyy. Siina voi pullukka suomalainenki tuntea ylemmyytta kun makaa sohvalla vetamassa hk:n lenkkia ja arvostelemassa 300 miljoonan jenkin lihavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parsakaalta juur Jenkeissä :D, täällä siitä ei vielä monikaan tiennyt/syönyt...

joo, olen vanha...

Vierailija
24/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että telkkarissa on useinkin noita, jotka eivät esim. parsakaalista ole kuulleetkaan.

Tai eivät koskaan syö kasviksia.

Taalla parsakaali kuuluu nimenomaa lasten ruokavalioon, usein niita suosituimpia vihanneksia lasten keskuudessa.

Terveisia vaan taalta pahasta jenkkilasta, oon taalla syonyt enemman tuoreita kasviksia ja vihanneksia kuin koskaan Suomessa. Valikoimaa riittaa ja kaikki on tuoretta ympari vuoden, maistuvaa, kypsana poimittua, lahella kasvanutta. Piisaa luomua ja kaikkia mahdollisia lajikkeita.

t. hoikka Kaliforniasta

Eiköhän tuohon ohjelmaan valikoiden ne kaikkein käskeimmät ja epäterveellisimmin syövät, eikä hyväkuntoiset terveysintoilijat. Ohjelma on kuitenkin BIGGEST loser eikä smallest person...

Itse olen asunut vuosia sekä Suomessa ja Usassa ja kaikki tuttavani ovat hoikkia ja terveystietoisia molemmissa maissa. Usalaiset syövät huomattavasti monipuolisemmin vihanneksia kuin Suomessa. Moni suomalainen on hieman jämähtänyt sellaiseen kaupan valmis pakastevihannespussi tasolle, ei sillä talvella Suomesta on vaikea löytää hyvä laatuisia tuoreita vihanneksia.

Minä opin rakastamaan broccolia Usassa, suomalaiset eivät osaa sitä käyttää ja valmistaa. Keittävät aina ihan mössöksi ja mauttomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi