Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuisitko, jos joutuisit muuttamaan paikkakuntasi slummikerrostaloalueelle kaksioon

Vierailija
15.11.2011 |

perheesi kanssa vuokralle? Jos taloudellinen pakko edellyttäisi sitä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuisin. Asuin siellä opiskeluaikoina 2v ja masennuin jo silloin.

Vierailija
2/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisemmin kuin kunnan kämpän lähiöstä. Uskomatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nimettykin sopivasti:

Orjanhirsi 1

Orjanhirsi 2

Orjanhirsi 3

että näin meillä.

Vierailija
4/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nimettykin sopivasti: Orjanhirsi 1 Orjanhirsi 2 Orjanhirsi 3 että näin meillä.

paikkakunta?

Vierailija
5/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika sitkeä ja selvinnyt paljosta masentumatta pysyvästi. Ponnistaisin parempaan kyllä, koska meillä on iso perhe. Mutta toisaalta jos asuisin vain miehen kanssa, laittaisin kodin kauniiksi ja olisin tyytyväinen.

Vierailija
6/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus asunut slummialueella yksiössä, mutta se oli silloin opiskeluaikana. Jos tästä nykyisestä "ylellisestä" elämästä joutuisi takaisin sellaiseen, niin kyllä olisi henkinen kantti koetuksella.

Vierailija
7/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun onnellisuuteni ole ulkoisista puitteista kiinni.

Vierailija
8/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää miksi ihmiset teilaavat perheensä taloudellisten seikkojen takia. Te kaikki huudatte täällä ettää ei se raha merkitse jos vaan lapset saavat elää. Kunnon kaksinaismoraalia.

Vierailija
9/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kolmiossa, sen ajan kun oma talo valmistui. En masentunut :)

Vierailija
10/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mein kylän pahis-alueella asuu ihan mukavia ja hyviä ihmisiä. Itsekin olen siellä joskus asunut. En masentuisi.

Vierailija
11/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kaksinaismoraalia.

en halua slummialueelle enää. Olen asunut siellä. En pidä siitä, että nurkissa notkuu puliukkoja ja iltaisin ei uskalla mennä kävelylle väkivallan pelossa. Autot ja polkupyörät varastetaan ja varastokoppiin ei voi laittaa mitään koska kaikki voidaan varastaa. Minulle raha merkitsee sitä, että saan asua riittävän turvallisessa paikassa. Se slummiasunto ei ollut sitä.

Vierailija
12/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kaksinaismoraalia.

en halua slummialueelle enää. Olen asunut siellä. En pidä siitä, että nurkissa notkuu puliukkoja ja iltaisin ei uskalla mennä kävelylle väkivallan pelossa. Autot ja polkupyörät varastetaan ja varastokoppiin ei voi laittaa mitään koska kaikki voidaan varastaa. Minulle raha merkitsee sitä, että saan asua riittävän turvallisessa paikassa. Se slummiasunto ei ollut sitä.

Vierailija
13/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaankin aika lähellä tätä "slummia" ja täytyy sanoa et mainettaan parempi on. Meitäkin on kyllä 5 henkeä et ahdasta tulis mut jos tavaroita karsis niin kai me mahduttais...jos ois pakko.

Vierailija
14/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taakse jäisi OKT ja huimasti enemmän neliöitä. Emme mahtuisi kaksioon kuin kerrossängyissä joka nurkassa

Vierailija
15/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joutuisin tuonne naapurikaupungin slummiin (johonkin niistä aika monesta), niin kyllä se koville ottaisi.

Vierailija
16/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun siellä jo. Tämä on halvimpia vuokrayhtiöitä tässä kaupungissa. Tosin ei tämä ole mitään slummialuetta, tässä kaupungissa ei ole slummia. En mä kyllä tiiä et voiks tätä sanoa kerrostaloksi kun on vaan kaks kerrosta ja oma ovi ulos.

Naapurikaupungista vissiin niitä slummeja sit löytyykin mutta meidän asuinkaupungissamme ei niitä ole. ( juu en asu suomessa)

Vierailija
17/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin asun ojassa kuin itä-Helsingissä.

Vierailija
18/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle koti on todella tärkeä, samoin asuinympäristö.

Vierailija
19/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se olis kylän ökyalueella ja rivitalossa...

EI meillä tosin mitään slummia ole, sen verran pieni kylä. Tossa parin korttelin päässä on kyllä puolet kylän vuokrataloista samassa läjässä (viitisen kappaletta). Mutta onko tuo nyt sit "slummi"?

Vierailija
20/43 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mielialaan vaikuttaisi. Asuttiin melkein 3 vuotta huonomaineisessa lähiössä ja se tuntui silloin ihan ok ratkaisulta. Mutta kun muutettiin vihdoin lempikaupunginosaani, jossa olimme asuneet ennen tuonne "slummiin" muuttamista, huomasin eron. Olen ihan oikeasti paljon onnellisempi täällä ja viihdyn ulkosalla ihan erillä tavalla lasten kanssa. Naapurit ovat ihania eikä tarvitse västellä sammuneita kadulla. Tämä nykyinen paikka tuntuu oikealta kodilta myös ympäristöltään, edellisessä paikassa olimme kuin vain käymässä.

Eli yllä asuinympäristöllä on vaikutusta onnellisuuten. Olisin varmasti onnellisempi pienessä vuokra-asunnossa tällä omalla asuinalueellamme kuin omassa perheasunnossa slummissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi