Onko täällä muita, jotka kaipaavat aina vaan takaisin kotiseudulleen?
Olen käymässä kotikaupungissa ja vaikka ennen lähtöä olin jo varma, että tällä kertaa ei tule enää sitä kovaa halua palata asumaan tänne, niin nyt se kuitenkin on taas mielessä. Ja harmittaa olla täällä siksi, että tuntee näin ikävää. Kuitenkin siellä uudessa kotipaikassa on kaikki elämän perusasiat, joita täällä ei ole ja on jo kotiutunutkin sinne. Ois vaan niin ihanaa, jos saisi siirrettyä työn, harrastuksen ja lasten kaverit ja koulun tänne...
Kommentit (4)
14 vuotta sitten pohjoseen. Aluksi oli kova koti-ikävä. Mutta nyt vanhemmat jo kuolleet ja sisarten seuraa en enää kaipaa, kun niin vähän oltu yhteyksissä.
Ja Helsingissäkään en enää viihdy. Jos käyn siellä, niin haluan äkkiä päästä takas tänne rauhaan :) Asuntojen hinnatkin ovat etelässä nykyään ihan tajuttomia. Ei olis mitään mahiksia alkaa sieltä ostamaan taloa.
Aika epätodennäköistä on, että vielä joskus muuttaisin pääkaupunkiseudulle.
onhan tuo hienoo että junalla piässöö minje haluaa :)
että asun täällä. Täällä on hyvä olla. Pieni maalaiskaupunki. Kaikki palvelut löytyy, on tilaa ja rauhaa. Isoja kaupunkeja lähellä. Olen tyytyväinen. Asuinpaikka Länsi-Suomi. :)
en ikinä muuttais kotiseudulleni tai lähelle vanhempiani etes.. PArempi ku pyssyy kaukana!! :)