Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet lihonut 20 kiloa?

Vierailija
15.11.2011 |

En ymmärrä miten jotkut lihovat arkiruuasta??

Itse voin tunnustaa lihomisen syyksi: siiderit, einekset, muut rasvaiset ruuat ja liian vähäisen liikunnan.

Eli huijaatko muille/itsellesi syömisiäsi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet lihonut 20 kiloa? En ymmärrä miten jotkut lihovat arkiruuasta??

Itse voin tunnustaa lihomisen syyksi: siiderit, einekset, muut rasvaiset ruuat ja liian vähäisen liikunnan.

Eli huijaatko muille/itsellesi syömisiäsi?

Vierailija
2/8 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se liikunnan puute. Hyi minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli raskauden aikana tuli liikaa kiloja ihan vaan syömällä. Maistui ihan turhan hyvin ranskalaiset, hampurilaiset, pizzat jne.

Onneksi niistä sentään yli 10 tippui reilun vuoden sisään, mutta viimeiset kilot (ja vähän päälle) lähti sitten melkein 7 vuotta raskauden jälkeen.

Vierailija
4/8 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielettömästi odottaessani esikoista. Syynä tähän oli luultavasti se, että lopetin tupakoinnin raskauteen ja täytin syömisellä tyhjiötä, jonka sosiaalisen elämän kuihtuminen toi. Lähtöpainossa ekan ja kolmannen välillä oli lähes 20kg, loppupainossa 5kg. Nyt olen vihdoin saanut raskauskilot pois.

Vierailija
5/8 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(4 x, mutta ekalla tuli ne 26 kg) enkä ole saanut niitä pois, koska nautin ruuasta liian paljon. Ehkä sekin vaikuttaa, että nukun huonosti. Paino pysyy varmaankin suklaan takia, se on niin hyvää ja palkitsevaa, varsinkin silloin jos on tosi väsynyt tai stressaantunut.

Vierailija
6/8 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa oli vauvaa joo mutta kyllä mä mässäsin ja lihoin ihan yli tarpeen. Olin ennen raskautta elänyt hyvin kurinalaisesti, hirveästi liikuntaa ja tiukka ruokavalio. Sitten annoin raskauden piikkiin itselleni tekosyyn mässätä, paino nousi 59kg ->81kg.

Söin aamupalaksi neljä viipaletta leipää kaikilla lisukkeilla, tavallista kotiruokaa söin hevosen annoksia ja joka päivä mässytin jotain hyvää. Liikuin kyllä paljon läpi raskauden mutta silti paisuin noilla eväillä kuin pullataikina.

Niissä kiloissa olikin pudottaminen ja seuraavissa raskauksissa oli viisaampi, tulikin alle kymmenen kiloa kakkosesta ja kolmosesta.

Vierailija
7/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ja syön edelleen myöhään illalla, koska en halua laihtua. Minusta 25 kiloa ylimääräistä ja pömppö maha tuntuvat hyvältä. Ehkä pari kiloa vielä lisää saisi tulla ja tavoite 163kg ja 90kg, vaatekoko 46 on saavutettu.  

Vierailija
8/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin kun odotin kaksosia. Laihdutin ne kyllä pois aika pian synnytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi