Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen juominen!!!

Vierailija
15.11.2011 |

mikä on mielestänne normaalia juomista lapsiperheessä? mulla alkaa mennä hermo miehen juomiseen,mutta en tiiä onko tarpeeksi hyvä syy eroon???

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotona ei kännätä. Eli käytännössä otetaan silloin tällöin 1-2 olutta/siideriä/lasia viiniä, ja tämä silloin tällöin on meillä ehkä 3-4 krt vuodessa.

Jos jompikumpi jostain syystä haluis vetää kännit, saisi luvan tehdä sen jossain muualla ja tulla kotiin kun on selvinnyt.

Vierailija
62/63 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty oleen kuukautta ilman...tai ei oo koskaa ollu.. nyt on alkanu juomaan melkein aina saunakaljan(1-3) ja saunassa käydään se 3-4krt/vk ja ainaki 2krt/kk vetää överit..ja joskus jopa 2pv.

sentään. Ottaa pari saunakaljaa saunomisen yhteydessä ja oikein pari kertaa kuussa ottaa kunnon kännit.

So what. Mitä helvetin haittaa siitä on jos juominen ei aiheuta sitten ihan konkreettisia ongelmia.

Ei meillä vaimo ainakaan sano sanallakaan mitään pahaa, vaikka usein olen siitä kysynytkin. Tuumaa vaan, ettei häntä haittaa.

Melko lapsellisia olette, jos luulette aikaista miestä kontrolloivanne.

niin vähän kuin tuossa esimerkissä, kiljuisin riemusta ja taputtaisin käsiä. Nyt menee sellaiset 10 tölkkiä olutta joka ikinen ilta, viikonloppuisin tuplasti enemmän. Lapsia 4. Heille isä on kaikki kaikessa, ovat kyselleet että ettehän vaan eroa, kun sitten isä olisi yksin ja joisi itsensä hengiltä... Niinhän siinä todennäköisesti kävisin.

Eli pulma on lähinnä se, hoidanko neljä (viisi) lasta ja pyöritän yhteistä taloutta yhteisillä rahoilla (työssä mies vielä pystyy käymään) säilyttäen nykyisen (hyvän) elintason, harrastukset (suht. kalliit), asuinalueen (kallis) vai lemppaanko miehen pihalle, haen kaupungilta vuokra-asunnon ja muutan ties minne neljän lapsen yksinhuoltajana ja elätän perhettä (jos pystyn) murto-osalla nykyisistä tuloista.

Toistaiseksi olen ajatellut, että kyllä ne lapset mieluummin pitää nykyisen kodin, kaverit, harrastukset ja isänsä kuin muuttavat köyhäilemään jonnekin vieraaseen paikkaan. Mies ei kuitenkaan ole koskaan aggressiivinen eikä ilkeä.

t. Holistin vaimo

meillä nimenomaa on ilkeä ja haukkuu ja alistaa! ei jaksa 2-3krt/kk kuulla kuinka surkea ihminen olen...ei se auta vaikka selvinpäin anteeksi pyytää ja sanoo ettei tosiaankaa tarkota vaan arvostaa kaikkea mitä teen,mutta humalassa en sit kuulemma tee mitään!ja lapset välillä joutuu todistaan tämän kaiken..juominen ei ole mulle ehkä liikaa,mutta lapsille on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ketjua lukenut niin ongelmahan kuulosti nimenomaa olevan se että mies tekee ohareita ja haukkuu ja valvottaa..ja se ettei pysty oleen juomatta kun on yhden oluen ottanut..sellaista ei kannata jäädä ootteleen että mies siitä muuttuisi. ja jos koet että lapset kärsii niin tottakai sun kannattaa ottaa hatkat!