Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvittelenko vain? Onko mies ihastunut? (sis. k-18 -löpinää)

Vierailija
14.11.2011 |

Siis kielletty yli 18-vuotiailta, vaikka itse olenkin yli 30...

Siis yksi mies saa mun sydämen pamppailemaan ja hänen kanssaan jutellessa muu maailma unohtuu. Me vain katsotaan toisiamme silmiin ja hymyillään. Noh, mies yleensä kaivaa kännykkänsä aina esiin ja alkaa näyttää mulle sieltä jotain valokuvia tms. ja tulee niin lähelle, että seisotaan kyljet toisiamme hipoen. Onko tollainen läheisyys ihan "normaalia", vai voisiko toiveikas ajatella sen olevan merkki vetovoimasta, jota hän minua kohtaan myös tuntee?

Kerran ollaan käyty ulkona ja molemmilla oli ihan tosi kivaa, mutta jotenkin kumpikaan ei kehtaa ehdottaa uutta tapaamista, vaikka seuraavana päivänä mies sanoikin, että täytyy ottaa uusiksi, kun oli niin mukavaa.

PLÄÄH....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, ihastunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies tulee niin lähelle, että koskettaa mua. Onkohan vain hänen tapansa vai voisiko olla kiinnostusta.

Olen pöhlö.

ap

Vierailija
4/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit tuohon, että täytyy ottaa uusiksi? Etkö voi vain ehdottaa uutta tapaamista niin ei tarvitse turhaan arpoa? Koska mies VOI olla myös olematta kiinnostunut mistään sen kummemmasta ja tuhlaat vain aikaasi.

Vierailija
5/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen miehen pitäisi tehdä se oikea aloite. Onko hänellä traumoja, suhteita vai mikä mättää. Mua ainakin häiritsisi. Jos mies on ihastunut, niin kyllä hänen pitäisi osoittaa se. Vai tapailetko hiirtä???

Vierailija
6/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että täytyy ottaa uusiksi, mutta ap ei vastannut siihen mitään innostunutta ja myönteistä. Nyt on ap:n vuoro syöttää, kun missasi pallon.

Vierailija
7/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta lähelle tulo ei välttämättä ole merkki kiinnostuksesta. Itsellä kaksi läheistä miespuoleista kaveria, joilla se on vain tapa. Alkuun etenkin toisen kanssa olin ihan ihmeissäni, kun olin itse varattu ja mies tiesi sen ja silti tuli minusta liian lähelle. Mutta ajanmyötä olen oppinut olemaan hänen(heidän) lähellään. Nyt molemmat seurustelevat ja silti tulevat edelleen iholle, jos näyttävät jotain/ istuvat vieressä/ on vain mitenkään mahdollista. Eivät tee sitä kaikkien kanssa, mutta mä taidankin olla sellainen porukan äitihahmo, et mun suojelukseen haluaa kaikki. :D

Vierailija
8/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä vastasin hänelle, että olisi mukava nähdä uudestaan, mutta kumpikaan ei ole tehnyt uutta aloitetta.

Vierailija
9/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen lähellään on mukava olla, minä ainakin olisin niin paljon kuin mahdollista. Älä ajattele suhdetta oikopäätä vaan tutustua voi muutenkin.