Nainen, miten masturboit?
Mitä ajattelet masturboidessasi? Onko sinulla apuvälineitä? Millä tavalla saat nopeimman orkun, entä parhaimman?
Vastaanpa itse ensin. Usein ajattelen salarakastani ja sitä kuinka hän nuolee minua. Se jo pelkästään on niin ihanaa, että alkaa tehdä mieli. Välillä mietin miltä tuntuisi olla naisen kanssa, nuolla naisen pillua ja miltä tuntuisi kuin toinen nainen hyväilisi minua, rintojani, pilluani jne. Joskus taas mietin miltä tuntuisi, jos kaksi hyvinvarustettua miestä ottaisi minut yhtä aikaa, puhuisi samalla rivoja jne. Tämä viimeisin aiheuttaa pahimman panetuksen. =D
Eniten tykkään masturboida ihan sängyllä, ollessani yksin. Jos kotona on muita, voin hoitaa toimituksen pikaisesti peiton alla pelkästään hieromalla (tarpeeksi märkää) klitorista aika kovaa ja nopeasti. Samalla ajatellen niitä kahta miestä. ;) Orkku voi tulla alle minuutissa.
Jos olen yksin, on apunani ihanat ystäväni vibraattorit + peppuun laitettava dildo. Aloitan hyväilemällä klitorista, joko sormin tai vibraattorilla. Kun olen tarpeeksi kiihottunut, työnnän hyvin kosteutetun dildon (aika pieni/kapea) peppuun, vibraattorin tai toisen dildon pilluun ja kolmannella (vibraattorilla) hieron klitorista. Toisella kädellä työntelen sitä pillussa olevaa dildoa ja saatan vähän työnnellä pepussakin olevaa, tosin riittää sekin, jos se pepussa oleva on vaan paikoillaan. Ei tarvitse kauaa tätäkään tehdä kun jo tulee orkku. Melkein harmittaa että tulee niin nopeasti, tuntuu niin ihanalta, että voisin jatkaa pidempäänkin. Aika usein, jos aikaa on, otankin toivuttuani uusinnan, ehkä hieman rajummin "työnnellen".
Kylläpä alkoikin tehdä mieli. ;)
N32
Kommentit (6)
Miksi ihmeessä? Mitä kummaa tuossa nyt oli? Epäile sitten, mutta voisit sinäkin vastata. :)
Ap
Miksi ihmeessä? Mitä kummaa tuossa nyt oli? Epäile sitten, mutta voisit sinäkin vastata. :)
Ap
... En nyt kuitenkaan viitsi vastata tohon.
Kirjoitustyylin karkeus tossa nyt pistää ensimmäisenä silmään... Jollet oo kerran mies, niin ootko duunissa sahalla?
Kyllä, myönnän että kirjoitin pillusta sun muusta, muuten en kyllä voisi väittää, että kirjoitustyyli oli mitenkään erityisen karkeaa. Ajattelin vaan, että kun tämä on seksipalsta ja täällä pilluista sun muista puhutaan joka ketjussa, niin miksi minun pitäisi keksiä sille joku "kauniimpi" sana?
En ole duunissa sahalla. :) Olen korkeasti koulutettu ja koulutustani vastaavassa työssä. Kahden lapsen äitikin, uskomatonta. Hyi minua!
Jospa te muut rakkaat naiset vastailisitte, jos tämä kakkonen ei halua. :)
aina sanoa "etupylly". Ei nämä viettomat naiset muuten uskalla vastata sinun kysymyksiin.
vaikka en nainen olekaan. Miehen näkökulmasta olis kiva kuulla mitä naiset tähän vastaa...
Naisena vahvasti epäilen, et Ap. on nyt kyllä erehtynyt tuosta omasta sukupuolestaan.