Haluan kiinteyttää käsivarsia ja vatsaa. Ajattelin ostaa käsipainot. Mitä muuta? Olisko teillä suositeltavana jumppavideoita, jotka sopivat aloittelijoille. :)
Tällaista. Haluan kiinteäksi ja minulla on yksin aikaa.
Muuten kävelyä ja uimista. Kotona treenaan mieluiten itsekseni.
Kommentit (12)
Tarvitset useita erisuuruisia painoja jos haluat tehdä useita eri liikkeitä. Vipunosto sivulle tehdään erittäin pienillä painoilla.
Unohdin kertoa, että olen nainen. Vielä ylipainoinen mutta laihdutan hyvää tahtia.
Haluan laihduttaa ja samalla kiinteyttää itseäni.
-ap
Säädettävät käsipainot on tosiaan hyvät. Niillä sit jotain perus hauiskääntöä. Ojentajille on ihan hyvä liike tällainen mitä voi tehdä jonkun penkin avulla. Ja ei, et kasva parissa viikossa tuollaiseksi muskelinaiseksi tekemällä näitä...
Pilates on tehokas kiinteyttäjä, itse sain vatsalihakset näkyviin vartin treenillä päivässä!
Hormoonit auttaa ja nesteenpoistolääkkeet.
Voit joko poistaa kehostasi läskiä tai lisätä sinne lihasta. Mitään kiinteytymistä ei kehosi kykene tekemään. Kumpaa siis haluat?
Kiitos.
Täytyy tuolta netin syövereistä etsiä itselleni joku 45 minuutin hyvä kotijumppa mitä voisi tehdä ainakin 5 krt/vko.
Täytyy keskittyä ja etsiä tällä viikolla kun on enemmän aikaa. Olisi kädet, vatsa ja jalat. Ihan koti-oloissa.
Olen vielä niin alussa, että tuskin mitään suurempia painoja edes löytyy. Elopainoa on ihan tarpeeksi siihen, että hiki virtaa ja lihakset kuormittuu kotonakin liikkeillä toistaiseksi.
-ap
Siis tuskin mitään suurempia painoja edes tarvitsee. Vasta myöhemmin sitten.
-ap
Itselläni käsivarsista ilmaistiin rasvat, samoin leuan alta. Runsaasta liikunnasta huolimatta eivät ikinä kiinteytyneet. Hinta 1900 eur.
Terveisin entinen Alli.
Olen nähnyt Youtubesta hyvän vinkin käsivarsien kiinteytyämiseksi. Siinä nainen levitti kätensä sivuille ja pyöritteli käsivarsiaan suorina sivuilla, sekä teki välillä pientä sahaavaa liikettä ylös alas. Kaunistaa myös rintojen seutua. On raskas liike mutta tulokset näkyy jo viikon sisällä. Näin minä olen saanut allit kiinteytettyä kesäksi jo vuosia. Hyvää hihatonta kesää kaikille! Oli joku aasialainen nainen, on ne fiksuja.
Jos olet tosiaan ihan alussa, kannattaa kokeilla Lucy Wyndham-Readin videoita.