Antaisitko miehen mennä saunaan naisten kanssa?
Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.
Miten teillä muilla?
Kommentit (162)
ihmeellistä työpaikkatouhua.Saunotaan sekasaunassa alasti.
Ei tulis itselleni mieleenkään. Enkä soisi miehellenikään sitä.
kuuluu kuningas alkoholi myös saunailtoihin. Sekasauna,alkoholi. Helposti sitä alkaa halut heräämään. En päästäisi miestäni sekasaunaan,enkä menisi itsekään.
Kylläpä täällä on tiukkapipoista, puritaanista, itsestään epävarmaa porukkaa.
Ei kaikkien täydy pitää sekasaunasta. Jos joku ei halua saunoa muiden kanssa samassa porukassa, ihan ok, mutta ei ole ok jos kerrotaan miten muiden pitää käyttäytyä. Vaimo saa käydä, ja itse aion itsekin käydä jos haluan.
Saa sitä vähän katsoakin, aika ajatuspoliisin hommaa käydä tuomitsemaan "epäpuhtaista ajatuksista" jos mitään ei tapahdu. Ja yleensä sekasaunoissa ei ole ollut kovin seksuaalisesti virittynyt ilmapiiri. Toki itsekin vähän katson tarjontaa :-). Ei se ole keneltäkään pois. Vaimokin saa katsoa.
Mutta en pitäisi lainkaan.
En koe itse tarvetta sekasaunalle työporukassa. Työyhteisöissä välien lämpeneminen/katkeaminen on muutoinkin riskialttiimpaa, en ymmärrä miksi pitäisi juoda humalaan ja tupata vielä samaan saunaan hakemaan yhteyttä. Kaveri- ja sukulaisparien kanssa kyllä saunotaan, mutta minusta tilanne on aivan eri tuolloin.
mutta siitähän se riemu repeää, kun ensimmäinen nainen menee pesuhuoneen puolelle itseään pesemään. Itse ainakin saippuoin itseni ihan perusteellisesti ja kiusallani kumartelen, vaahdotan hiukset hyvin ja saippuavaahtoa valuu pitkin selkää ja rintoja...
Voin sanoa, että saunassa on tullut kiusaantunut hiljaisuus, kun on miehillä alkanut tahtomatta "pilkkimään" ...
Minulla on huono itsetunto exäni ja nykyisenikin ilkeistä kommenteista ja tiedän, että tulisin hyvin mustasukkaiseksi tuollaisesta.
Toki mies saisi itse tehdä valintansa, mutta myös minulla olisi sen jälkeen oikeus tehdä omani.
Itse olen ollut alastomana miesten kanssa saunassa aikuisiälläkin. Myös mieheni seurassa. Mutta jos on mun lisäksi yksikin toinen nainen, mieheni ei tule. Hän ei halua tulla nähdyksi nakuna ja häntä nolottaa ihan hirveästi se, että näkisi jonkun muun naisen kuin mut alasti. Hassua.
Itse harrastin myös parin työkaverin kans seksiä saunareissuilla. Toisella oli vaimo matkassa, mutta sisällä ja toisella ei ollut vaimo matkassa. Pomon kans päästiin pussailuvaiheeseen, mutta se keskeytyi ja ei tullut mentyä sitten loppuun. Mutta hyvissä väleissä pomon kanssa olimme siihen asti kun olin siinä työpaikassa:)
Nyt olisi asia eri kun olen naimisissa ja lapsia. En taitaisi kimppasaunoihin enää mennä kun ei kiinnosta enää pikakiksauttamiset ja se eroottinen jännitys yms. Ennenhän se ei haitannut kun olin sinkku ja en ollut tilivelvollinen kenellekään. Mutta nyt on eri asia.
Mä muistan kun nuorena harrastettiin kimppaseksiä saunan päälle ja siellä saunassakin :)
Nykyään saunon missä ja milloin huvittaa. Just viime kesänä tutun miehen kanssa juhannuksena saunatuvassa harrastettiin ihanaa seksiä sillävälin kun osa kavereista istui pihalla ja tutun vaimo oli sisällä nukkumassa.
Mua myös aina jotenkin kiihottaa istua lauteilla miesten keskellä.
Mutta mä oonkin sinkku mun ei tartte kysellä lupia.Mä tiedän niin nää saunajutut. Enkä muuten ole ainoa nainen joka tykkää siitä että miehet katsoo ja ehkä koskeekin. Mutta viatontahan se on..on on, ainakin välillä :)
Enhän nyt tosin voisi estääkään jos päättäisi mennä, mutta en todellakaan tykkäisi ja sanoisin sen kyllä.
Musta ei ole mitenkään ok olla alastomana muiden kuin oman puolison seurassa.
saunaillat työpaikan kanssa jos naiset ja miehet saunoo yhdessä.
Miehellä on kyllä joskus saunailtoja mutta siellä kyllä kaikki käy erikseen(siis naiset ja miehet)
Onko miehen saunassa saama erektiokin yhtä luonnollista?
On luonnollista.
On luonnollista.
On luonnollista.
asiasta, siis että onko ok saunoa sekasaunoissa työkaverien kesken. Niin mieheni vastasi että "jos kaikki on sinkkuja niin antaa palaa, mutta ei varattujen/perheellisten sellasta sovi harrastaa." Itse olen samoilla linjoilla. Meillä kyllä sekasaunottiin kaveriporukassa esim juhannuksena, mutta se oli ennen kun me mentiin naimisiin ja saatiin lapsi.
iät ja ajat käytetty hyväksi!
Sitäpaitsi naisessa pitää vähän hutsua olla.
Minäkin olen paluumuuttaja ja pidän totaalisen outona sekasaunoja. Kysyin mieheltä ja kertoi miesporukan jutelleen, että tottakai miehet vilkuilevat ja toivovat.
Sekasaunaa kannattavat naiset pysyvät kannassaan, että normaalia on ja kukaan ei vilkuile eikä suunnilleen edes huomaa toisten alastomuutta. Kuule miehet huomaavat ja ovat innoissaan.
...kuin hyvän miespuolisen ystävän tai työkaverin tahaton erektio minut nähdessään! Nim.merkillä toinen noista koettu