Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehen mennä saunaan naisten kanssa?

Vierailija
14.11.2011 |

Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.

Miten teillä muilla?

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.

Miten teillä muilla?

No en todellakaan antaisi ja vielä kehuskella toisten naisten tuijottelulla. Hyi hitto mikä jätkä. Kuulostaa todella omituiselta. En voisi itse kuvitellakaan saunovani miespuolisten työkaverien kanssa. Eikö nykyään ole enää millään mitään väliä.

Vierailija
62/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurta tuohtumusta! :D

Meillä ei kyllä olisi kummallakaan mitään syytä kieltää toista saunomasta sekasaunassa, kun ei takuulla tulisi kummallekaan edes mieleen, että siihen pitäisi pyytää lupa! Saunotaan miten sattuu, joskus vain oman sukupuolen seurassa ja joskus kaikkien kanssa...

Ja aika erikoinen on tuokin ajattelutapa, että miehet haluaisi tiirailla naisia saunassa, koska kyllähän se olisi noloa kiihottua toisten katselusta niin julkisesti. Vai katseleeko ne miehet niitä naisia "varastoon", että on sitten mitä muistella myöhemmin?

Joo, ei ainakaan meidän tuttavapiirissä olla seksi mielessä saunassa. Minuakin on monesti pyydetty mukaan saunaan ja olen törkeän ylipainoinen, enkä enää niin nuorikaan nainen. Miksi ne sitten minut sinne saunaan tahtoisivat, jos vaan haluavat tiirailla? Eiku joo, minähän oon tietty se tapaus jota katsomalla saa liiaksi kuumenneet tuntemukset viilennettyä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään sekasaunoja vastaan, mutta jos mies alkaisi edes läpällä puhua työkavereiden "tuheroista ja tisseistä" niin se olis siinä. En todellakaan kuuntelis.

t. akateeminen, sivistynyt nainen

Sekasauna hikisine punaisine ihoineen, roikkuvine nahkoineen ja elimineen on ehkä maailman ensimmäiseksi epäeroottisin tilanne, joten toki antaisin miehen käydä sellaisessa ihan kuten itsekin käyn, mutta työkavereiden "tuherot ja tissit" menee kyllä yli.

Mun puolesta kuka tahansa saa kieltäytyä sekasaunasta, ei sitä tarvitse perustella, mutta ihmettelen kyllä usein sitä paheksuvaa mekkalaa, jota monet naiset pitävät, kun jossain porukassa päätetään sekasaunoa. Kun sinne saunaan nimittäin menee miesten kanssa ihan rentona ja itsestäänselvästi, eikä itse kyseenalaista kaveritasoa, ei taatusti kukaan ala lääppiä ja lähennellä. Eikä edes läähättää ja kuolata. Ja ei, en ole Frankensteinein pikkusisko, vaan ihan tavallista hoikkaa, hieman urheilullista naistyyppiä. On minua usein seksikkääksikin väitetty, mutta silloin on ollut aina ainakin vähän vaatetta päällä enkä ole uuri hikoillut löylyssä. :)

Vierailija
64/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunon itse kenen kanssa haluan enkä esittele siellä itseäni. Saunon! Miestäni pitäisin hulluna jos kysyisi minulta lupaa saunomiseen.

Vierailija
65/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksinaismoralistista meininkiä. Kun katsoo pettämistilastoja, irtosuhteita yms yms, niin kyllä aika pientä saunominen on. On saunoja sitä paitsi muissakin kulttuureissa.

Vierailija
66/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni saunominen on lähinnä peseytymistä, enkä ymmärrä lainkaan sekasaunomisia. Ennen se ehkä oli pakon sanelemaa, mutta ei nykyään.

Tästä tullaankin toiseen aiheeseen. Kenen mielestä on ok, että isä saunoo kaksin teini-ikäisen tyttärensä kanssa? Tai toisin päin? Teini-ikäisenä en halunnut mennä saunaan muuta kuin yksin.

Miksi ihmeessä työkavereiden edessä pitää peseytyä? Työstä saa palkkaa ja työkaverit jees, mutta ei niiden kanssa mielestäni tarvitse viettää aikaa enemmän kuin tarve vaatii, eikä ainakaan alasti.

Ap:n kysymykseen vastaukseni on mieheni ei sekasaunoisi työkavereiden kanssa ei menisi edes miesten saunailtaan, koska hänellekin sauna on peseytymisen, yksinolon ja rauhoittumisen hetki. En menisi itsekään sekasaunaan. Uimahallin saunan kestän,(siis naistensaunan) koska vähän pakko jos altaaseen mielii.

Vierailija
67/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysykää keltä vaan mieheltä niin kyllä ne tiirailee sekasaunassa naisia eikä suhtaudu vaan niin että "no nahkaa ja läskiähän ne vaan on". Pystyy miehet sitä erektiota hillitsemään ajatuksenvoimalla vaikka olisivatkin kiihottuneita. Ja siis kaikkiahan tämä ei vaivaa, mutta en mä sen enempää haluaisi, että mies tekisi vaikka töitään alastomana alastomien naisten kanssa. Ei se sauna tee siitä alastomuudesta sen vähemmän kiihottavampaa kuin vaikka baaritiski.

Vierailija
68/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysykää keltä vaan mieheltä niin kyllä ne tiirailee sekasaunassa naisia eikä suhtaudu vaan niin että "no nahkaa ja läskiähän ne vaan on". Pystyy miehet sitä erektiota hillitsemään ajatuksenvoimalla vaikka olisivatkin kiihottuneita. Ja siis kaikkiahan tämä ei vaivaa, mutta en mä sen enempää haluaisi, että mies tekisi vaikka töitään alastomana alastomien naisten kanssa. Ei se sauna tee siitä alastomuudesta sen vähemmän kiihottavampaa kuin vaikka baaritiski.

että saunassa toki istutaan lähekkäin ja hikoillaan, melko eroottista ainakin miesten mielestä.

Vierailija
69/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyisit asiaa jollain miesvaltaisella palstalla niin taatusti selkiäisi sinullekin se ajatus, että juuri seksi miehillä on sekasaunassa mielessä:)

Mies ei katso tissejä ja pimppejä ilman, etteikö seksi ole mielessä.

Älä leiki naivia.

suurta tuohtumusta! :D Meillä ei kyllä olisi kummallakaan mitään syytä kieltää toista saunomasta sekasaunassa, kun ei takuulla tulisi kummallekaan edes mieleen, että siihen pitäisi pyytää lupa! Saunotaan miten sattuu, joskus vain oman sukupuolen seurassa ja joskus kaikkien kanssa... Ja aika erikoinen on tuokin ajattelutapa, että miehet haluaisi tiirailla naisia saunassa, koska kyllähän se olisi noloa kiihottua toisten katselusta niin julkisesti. Vai katseleeko ne miehet niitä naisia "varastoon", että on sitten mitä muistella myöhemmin? Joo, ei ainakaan meidän tuttavapiirissä olla seksi mielessä saunassa. Minuakin on monesti pyydetty mukaan saunaan ja olen törkeän ylipainoinen, enkä enää niin nuorikaan nainen. Miksi ne sitten minut sinne saunaan tahtoisivat, jos vaan haluavat tiirailla? Eiku joo, minähän oon tietty se tapaus jota katsomalla saa liiaksi kuumenneet tuntemukset viilennettyä? :D

Vierailija
70/162 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun nuorena harrastettiin kimppaseksiä saunan päälle ja siellä saunassakin :)

Nykyään saunon missä ja milloin huvittaa. Just viime kesänä tutun miehen kanssa juhannuksena saunatuvassa harrastettiin ihanaa seksiä sillävälin kun osa kavereista istui pihalla ja tutun vaimo oli sisällä nukkumassa.

Mua myös aina jotenkin kiihottaa istua lauteilla miesten keskellä.

Mutta mä oonkin sinkku mun ei tartte kysellä lupia.

Mä tiedän niin nää saunajutut. Enkä muuten ole ainoa nainen joka tykkää siitä että miehet katsoo ja ehkä koskeekin. Mutta viatontahan se on..on on, ainakin välillä :)

Vierailija
71/162 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen paras kaveri on nainen

eivät kyllä käy keskenään saunassa vaan ihan pariskunnittain käydään, myös alasti.

Kahdestaan saunominen on aivan eri asia kuin porukalla sekasaunominen. Varmasti on sellaisiakin ystäviä (vastakkasita sukupuolta), että kahdestaankaan ei tule mitään virityksiä, mutta sellaisten tilanteiden välttämisen ymmärrän hyvin. Sekasaunomisesta loukkaantuminen taas on tosi typerää.

Pettäjät pettää joaka tapauksessa, ei ne siihen sekasaunaa tarvitse. Ja ainakin omissa piireissäni (opiskeluaikana) sekasaunassa seisokin saava tai muuten huomiota kiinnittävä oli lähinnä moukka ja onneton runkkari. Ja naisista ne, jotka käyttäytyi jotenkin tyrkysit saunassa oli ne, joita muutenkin pidettiin vähän yksikertaisina bimboina.

Vierailija
72/162 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn luottamaan mieheeni, niin että tiedän käyttäytyvän asialliseti.

Katsoa saa mutta ei koskea, niihän se sanontakin menee.

Vierailija
73/162 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia nyt harvemmin kiinnostaakaan jonkun työpaikan plösöpetterin kilkuttimet, joten sitten mennään saunaan luullen, ettei petteriäkään kiinnosta omat ruumiinosat. Sekasaunat on tarkoitettu lähinnä miehille jotka ovat aina valmiina tiirailemaan vieraita naisia niin vähissä pukeissa kuin mahdollista. Ja tietty jotkut on otettuja tästä kiinnostuksesta.

Miehiä ainakin kiinnostaa ja kyllä se plösöpetteri ainakin puhuu seuraavan vuoden siitä, että millainen tuhero Tuulalla oli. Mutta meistä miehistä on mukava kun naiset ovat noin rentoja..;)

Mies 34

Vierailija
74/162 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pipot tiukassa tämän saunomisasian suhteen, lähes kaikilla. Ei pystytä rennosti ottamaan löylyjä alastomana ystävien, työkavereiden tai esimerkiksi kumppanin sisarusten ja niiden puolisoiden seurassa. Ssuri osa ihmisistä on jopa pettänyt joskus, tai harrastunut yhden yön panemista tai joku on ollut etelän aurinkorannalla rinnat paljaana! Siis on annettu ventovieraan tunkea kulliaan pyhään paikkaan, samainen henkilö voi olla estynyt sekasaunomiseen!! Ilmeisesti jos henkilö on liian tuttu niin ei sovi olla alasti. Tuntemattomilla kyllä voi paikat näyttää.

Vierailija
75/162 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahtaavan vieraita pilluja ja tissejä. En tykkää.

Vierailija
76/162 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän noita tavaroita nää netissä.

Mutta saunomisesta, käyn usein vaimoni ja hänen ystävättärien kanssa saunassa.

Kerran sanoivat että tänään et tule meidän kanssa saunaan.

No en sitten mennyt.

Ensimmäisellä jäähyllä kyselivät että et sitten tullutkaan, kyllä sä voit nyt kuitenkin tulla, ikävä saunoa sun yksin...

Sen jälkeen ei oo kielletty ellei ole joku sellainen kaveri käymässä joka ei halua että tulen saunaan.

Eihän siinä saunomisessa mitään ihmettä ole.

Ja onhan tota käyty työkavereidenkin kanssa.

Vierailija
77/162 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Suomen ulkopuolella äärimmäisen harvinaisia enkä usko että yhdessäkään pakotettaisiin olemaan alasti. Eri asia sitten ne saunan nimellä (mm Espanjassa) kulkevat paikat jotka eivät todellakaan mitään saunoja ole - mutta se käynee selväksi viimeistään kun ovesta sisään astuu.

Itse olen lapsena tottunut että sekasaunat on ihan normaalia ja varmaan kolmikymppisenä ensimmäistä kertaa törmäsin siihen kun tyttöystäväni kaveriporukan kanssa saunaan mentiin että kaikilla muilla paitsi minulla oli uikkarit. Ei minusta sauna ole millään tavalla eroottinen paikka ja tuntuu hyvin epätodennäköiseltä että joku mies saisi erektion, niinkuin joku tuolla aiemmin kertoi, ihan pelkästään fyysisistä syistä johtuen. En minä kuumuuden takia pystyisi saunassa sekstailemaan edes oman naisen kanssa, suihkun puolella kyllä sitten :)

Pääasia kuitenkin lienee että kukin taaplaa tyylillään, jos joku ei halua alasti saunaan - oli sitten sekasauna tai pelkästään samaa sukupuolta olevat - niin se on jokaisen oma valinta, ei siihen pitäisi muitten alkaa moralisoimaan suuntaan tai toiseen.

Vierailija
78/162 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua palata sinne junttilaan. Saunominen ja alastomuus on muualla luonnollista. Vain Suomessa naiset ovat niin mustiksia, etteivät päästä miehiään saunaan naisten kanssa tai työkavereiden kanssa.

Täällä jenkkilässä on ihan tavallista, että firman porukka menee kylpylään ja hierontoihin ja hoitoihin yhdessä ja saunoo alasti toistensa kanssa. Kohottaa firman henkilökunnan yhteishenkeä ja siinä ei ole mitään seksuaalista. Täällä alastomuus on ihan luonnollista.

Vierailija
79/162 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut sekasaunoista ennenkuin täytin 41 vuotta. Eli sekasaunat lienee pienen vähimmistön muoto.

Itse kysymykseen: mies meni siinä vaiheessa, kun hän oli jo toinen jalka oven välissä menossa ulos avioliitosta. En ole kaivanut verta nenästäni, mutta luulen, että siellä tapahtui paaaaaljon muutakin.

Vierailija
80/162 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi aviossa ollessa ok, mutta sinkkunahan ei haittaa, vaikka vähän vilauttelee pystytissejään. Itsekin olen työpaikalla ollut sekasaunassa, tosin taisin pyyhkeen tempaista päälleni miesten tungettua naisten vuorolle. Asiattomuuksiinhan se johti ja kyseenalaisiin kehuihin. Taisivat eräät jäädä hys hys yöpymään samaan saunamökkiinkin. Kyseessä olivat tahoillaan naimisissa ollut mies ja nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän