Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehen mennä saunaan naisten kanssa?

Vierailija
14.11.2011 |

Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.

Miten teillä muilla?

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni on seksiaddikti ja harrastanut kimppaseksiä ja kyllä tasan tarkkaan tiedän mitä sen päässä siellä saunassa liikkuu.

Vierailija
122/162 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan pitää näppinsä irti niistä .....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä sillä on jos mies näkee saunassa alastomia naisia, näkeehän se niitä netissäkin ja kesällä uimarannalla on yläosattomissa porukkaa jne.. Jos vähän tiirailee niin entäs sitten?

Meillä on n 20 hengen tiimi ja usein tiimi-illat on firman saunatiloissa (joiden yhteydessä on myös muita tiloja juhlimista varten) ja sekasaunalla mennään. Pari naista haluaa saunoa ilman miehiä ja sekin on ok, ei siitä kukaan mitään vittuile tms. Sekasaunassa tottakai aina välillä tulee tirkisteltyä ihan uteliaisuuttaan, mutta ei meillä ole kellään mitään sutinoita keskenään ollut tai muutakaan seksuaalista. Tiedän että parin miehen vaimot eivät tuosta tykkää ja heille miehet kertovatkin saunoneensa keskenään. Ja hyvä niin, ihan turha aiheuttaa pahaa mieltä asialla jolla ei ole niin mitään merkitystä. Ja siis rahoitusalalla työskennellään, tiimissä on 12 miestä ja 8 naista.

Vierailija
124/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työporukassa pitäisin kuitenkin outona sekasaunaa, sillä en halua olla ihan niin kaverillisissa väleissä heidän kanssa. T: nainen 30v

Hemmetin hyvä, että edes joku nykypäivän Suomessa ei ole niin "rohkea" ja "vapautunut", että uskaltaa kieltäytyä sekasaunoista. En halua nähdä miespuolisten työkavereitteni intiimejä paikkoja, en missään tilanteessa.

Vierailija
125/162 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se kuitenkin kattoo tyrkkyjen tissejä ja pilluja ja vonkaa.

Vierailija
126/162 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäisi yhtään.

Vierailija
127/162 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin mieheni kanssa sekasaunassa joitakin kertoja jo silloin kun vain tunsimme etäisesti mutta emme vielä seurustelleet. Sinällään tuntuisi hieman oudolta nyt kieltää sellainen, mutta en kyllä siitä välttämättömästi pitäisi jos hän jatkuvasti ja paljon kävisi muiden naisten kanssa saunassa. Yleensä hän käy naisten saunassa vain silloin kun olen itse mukana.

Vierailija
128/162 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2011 klo 12:31"]

sekasaunoja vastaan, mutta jos mies alkaisi edes läpällä puhua työkavereiden "tuheroista ja tisseistä" niin se olis siinä. En todellakaan kuuntelis.

t. akateeminen, sivistynyt nainen

[/quote]

Onko tuo nyt sitten niin pahaa, jos puhuu tisseistä ja tuheroista kahden kesken? Jotenkin tuntuu kovin tiukkapipoiselta normilta.

Ymmärrän kyllä, että päivällispöydässä vieraiden kanssa ei tuollainen puhe ole kauhean soveliasta.

Huomattavaa tässä on mielestäni myös, että mies avoimesti tunnustaa vaimolleen katselun eikä yritä (valheellisesti) näytellä viatonta. Snanavalinta voi kuitenkin kuvastaa, että miestä hieman nolottaa. Ehkä ihan turhaan. Taitaaa olla aika luonnollista toimintaa - näin näkisin.

Vierailija
129/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukin tyylillään.

Musta sekasaunominen on ihan luonnollista. Nuorena, esim. partiossa, ei tullut mieleenkään jotenkin jakaa porukoita sukupuolen mukaan. Toki sai mennä saunaan yksin tai kaksinkin, mutta suurin osa kävi porukalla. Saunassa oli ja on parhaat jutut ja siksi me siellä yhdessä istuttiin, uitiin välillä ja taas istuttiin lauteilla ja parannettiin maailmaa. Se oli ja on ihanaa! Vanhemmiten moinen on jäänyt vähemmälle, mutta edelleen joissain työporukkoissa moista näkee ja musta se on lähinnä terveen työyhteisön merkki, että osataan olla rennosti, tiukat pipot ja seksuaaliset viritykset nurkissa ja nautitaan saunasta.

Miten teidän voi olla niin vaikea ymmärtää, että eri ihmisillä on erilaiset tavat, tottumukset ja ajatusmaailma. Eivät kaikki halua pettää heti alastoman vartalon nähdessään ja toinen taas ei halua näyttäytyä alasti niin luonnolista toiselle kuin se onkin.

Vierailija
130/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uimapuvut päällä.

Vierailija
131/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä sillä on jos mies näkee saunassa alastomia naisia, näkeehän se niitä netissäkin ja kesällä uimarannalla on yläosattomissa porukkaa jne.. Jos vähän tiirailee niin entäs sitten?

miettiä niitä työkaveri-Pirkon tissejä palavereissa kuin sen nettipimatsun.

Itse en ole tottunut sekasaunoihin. Miehen kaveripiireisssä ne taas on tulleet tavaksi. Hyvä ystäväni on homo mutta huolimatta siitä, että emme todellakaan katselisi saunassa toisiamme sillä silmällä, en haluaisi nähdä häntä aatamin asussa.

Vierailija
132/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni eikä minulla että lähettäis saunoon toisten naisten ja miesten kans. Kuulukoon vaikka minkälaiseen saunakulttuuriin.

Vierailija
133/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin varmaan :D

No ensinnäkään mieheni ei varattuna suostu menemään yhteissaunoihin. Olen joskus kysäissyt että miksi ei, niin sanoo että ei pidä sitä mitenkään sopivana käytöksenä vaimoonsa sitoutuneelle miehelle. Eikä sulattaisi yhteissaunailua minultakaan, mikä on ihan ok. Ei ole tarvetta moiseen.

Lähinnä kyse on siitä, että pitää sopivan välimatkan työkavereihin. Aina siellä joku saattaa muutenkin olla kiinnostunut, niin mitä sellaista lähteä ruokkimaan. Tulsi vaan turhaa draamaa. Jos haluaa tissejä ja tuheroita katsella, niin niitähän löytyy netistä pilvin pimein.

Minusta on hyvä juttu, ettei edes tiedä miltä työkaverit näyttävät ilman vaatteita.

Vierailija
134/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin junttisuomalainen juttu. Kun joskus pula-aikaan piti kaikkien ängetä samaan aikaan saunaan, kun löylyt ei riittäneet kuin yhteen saunakertaan, niin nykyään sitten luullaan, et saunassa alastomuus naisten ja miesten kesken on "luonnollista". No, onhan se puolisoiden kesken, mutta kaikkien muiden...? Eihän sitä muutenkaan kaikkien kanssa jaeta muitakaan intiimejä asioita, saati sitten intiimejä kehonosia. Tai ehkä kaikki eivät ymmärrä, mitä on "intiimi". Useassa maassa asuneena sanon, että on täydellisen outoa mennä muiden kuin puolison kanssa alasti kylpemään.

Vierailija
135/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulis kyllä mieleenkään miehelläni eikä minulla että lähettäis saunoon toisten naisten ja miesten kans. Kuulukoon vaikka minkälaiseen saunakulttuuriin.

täällä, mutta naisten kanssa kyllä, mutta ei vieraiden miesten kanssa. Ei kuulu mun saunakulttuurin nuo sekasaunat.

Vierailija
136/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisen työkaverin kanssa en vietä aikaa alasti edes saunassa. Työporukassa pitäisin kuitenkin outona sekasaunaa, sillä en halua olla ihan niin kaverillisissa väleissä heidän kanssa. T: nainen 30v

Hemmetin hyvä, että edes joku nykypäivän Suomessa ei ole niin "rohkea" ja "vapautunut", että uskaltaa kieltäytyä sekasaunoista. En halua nähdä miespuolisten työkavereitteni intiimejä paikkoja, en missään tilanteessa.

nähdä työkavereita ilkosillaan. Mikäköhän siinä on, että jos sanoo ettei pidä sekasaunomisesta niin ollaan heti tuomitsemassa tällä palstalla?

Vierailija
137/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä antaisin mennä, miksi ei?

Esim. Keski-Euroopassa hotelleissa ja kylpylöissä on vain ja ainoastaan sekasaunoja. Minusta vain Suomessa tästä asiasta voidaan tehdä tällainen seksuaalinen juttu.

nimim. Neljän tähden Wellness-hotellissa työskennellyt ja hotellissa oli kolme erilaista saunaa, kaikki sekasaunoja ja kaikkiin piti mennä alasti

Vierailija
138/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useassa maassa asuneena sanon, että on täydellisen outoa mennä muiden kuin puolison kanssa alasti kylpemään.

Esim. Saksassa saunat ovat lähes aina sekasaunoja. Käyn usein mieheni kanssa uimahallin saunaosastolla saunomassa ja ei siellä ikinä eri saunoja ole miehille ja naisille. Ja vaikka siellä mieheni kanssa olenkin, niin kyllä siellä suihkutiloissa ja saunoissa on montakymmentä muutakin ihmistä alasti. Eikä tuo nyt ihmetytä ketään. En edes ole ikinä ajatellut, että se voisi olla jollekin ongelma.

Vierailija
139/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisilla naisilla on tarve kerätä huomiota paljastelemalla itseään miehille.

Mitä helvettiä? Miksi siitä alasti (aika normaalia saunassa olla alasti...) saunovasta sekaporukasta juuri ne naiset ovat niitä, jotka paljastelevat itseään, minun käsittääkseni ne miehetkin siellä alasti mennä viipottavat ja ihan vapaaehtoisesti. Sekö ei sitten ole tätä kammokammohyiällö paljastelua?

Vierailija
140/162 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin mielipiteeni kertoa, jos sitä kysyttäisiin. Jos mun mieheni saunoo kimppasaunassa tuolla asenteella, toivon todellakin, että tajuaa pitää sen omana tietonaan. Mä en haluaisi joutua edes pohtimaan, mitä siellä tapahtuu ja minkälaista tissiä kenelläkin on.

En ole normaalisti yhtään mustasukkainen, mutta kyllä tuollainen herättäisi mussakin ajatuksia. Aivan sama toisinpäin, en mäkään mene miestyökavereiden kanssa saunaan, koska tiedän ettei mieheni siitä varmaankaan tykkäisi. Siksipä saunonkin aina yksin työpaikan bileissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi