Antaisitko miehen mennä saunaan naisten kanssa?
Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.
Miten teillä muilla?
Kommentit (162)
asiasta, siis että onko ok saunoa sekasaunoissa työkaverien kesken. Niin mieheni vastasi että "jos kaikki on sinkkuja niin antaa palaa, mutta ei varattujen/perheellisten sellasta sovi harrastaa." Itse olen samoilla linjoilla. Meillä kyllä sekasaunottiin kaveriporukassa esim juhannuksena, mutta se oli ennen kun me mentiin naimisiin ja saatiin lapsi.
Eli muutuit suunnattomasti ihmisenä kun laitoit rinkulan sormeen.
Sekasaunaa kannattavat naiset pysyvät kannassaan, että normaalia on ja kukaan ei vilkuile eikä suunnilleen edes huomaa toisten alastomuutta. Kuule miehet huomaavat ja ovat innoissaan.
ainakaan niin innoissaan, että eteen ottais. En ole koskaan nähnyt yhtään stondista sekasaunassa. Mä luulen, että miehetkin on nähneet sen verran tissejä ja tussuja, että sekasauna kaverien kanssa ei ole kovin mullistava juttu.
Totta kai sen alastomuuden huomaa, mutta en usko, että se kestään on mitenkään järisyttävä kokemus.
Musta taas tuntuu näiden keskustelujen perusteella, että sekasaunomisesta ja siitä, mitä sekasaunassa tapahtuu, tietävät eniten ne, jotka eivät koskaan sekasaunassa ole käyneet. Miten tämä voikaan herättää niin paljon tunteita? Ei sekasaunaan ole pakko mennä jos ei halua, se on mulle ainakin ihan selvä juttu.
ainakaan niin innoissaan, että eteen ottais. En ole koskaan nähnyt yhtään stondista sekasaunassa. Mä luulen, että miehetkin on nähneet sen verran tissejä ja tussuja, että sekasauna kaverien kanssa ei ole kovin mullistava juttu.Totta kai sen alastomuuden huomaa, mutta en usko, että se kestään on mitenkään järisyttävä kokemus.
Musta taas tuntuu näiden keskustelujen perusteella, että sekasaunomisesta ja siitä, mitä sekasaunassa tapahtuu, tietävät eniten ne, jotka eivät koskaan sekasaunassa ole käyneet. Miten tämä voikaan herättää niin paljon tunteita? Ei sekasaunaan ole pakko mennä jos ei halua, se on mulle ainakin ihan selvä juttu.
ei kyllä koskaan näe tarpeeksi alastomia naisia. Itsepetosta kuvitella ettei ne miehet saunassa katselisi sinua ja ettei oma miehesi katselisi muita naisia ajatellen jälkeenpäin mitä kaikkea niiden kanssa voisi tehdä. Ja että jollain oli miljoona kertaa parempi kroppa kuin sinulla.
ainakaan niin innoissaan, että eteen ottais. En ole koskaan nähnyt yhtään stondista sekasaunassa. Mä luulen, että miehetkin on nähneet sen verran tissejä ja tussuja, että sekasauna kaverien kanssa ei ole kovin mullistava juttu.Totta kai sen alastomuuden huomaa, mutta en usko, että se kestään on mitenkään järisyttävä kokemus.
ei kyllä koskaan näe tarpeeksi alastomia naisia. Itsepetosta kuvitella ettei ne miehet saunassa katselisi sinua ja ettei oma miehesi katselisi muita naisia ajatellen jälkeenpäin mitä kaikkea niiden kanssa voisi tehdä. Ja että jollain oli miljoona kertaa parempi kroppa kuin sinulla.
ajatelkoon. mitä se mua liikuttaa, mitä kukin tykönänsä miettii.
On teillä vaikeata!
Meille ihan normaalia, ettei muiden vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa saunota, teille moinen varmaan olis vaikeaa :)
Työpaikka on töiden tekemistä varten, ei todellakaan kiinnosta viettää yhtään ylimääräistä aikaani työkavereiden kanssa, varsinkaan missään sekasaunassa. Työnantajana jopa kieltäisin tuollaisen menon, tai ainakaan firma ei sponssaisi enää mitään saunailtoja.
Työpaikka on töiden tekemistä varten, ei todellakaan kiinnosta viettää yhtään ylimääräistä aikaani työkavereiden kanssa, varsinkaan missään sekasaunassa. Työnantajana jopa kieltäisin tuollaisen menon, tai ainakaan firma ei sponssaisi enää mitään saunailtoja.
Ja seuraavissa YT-neuvotteluissa ensimmäisinä lähtijöiden listalla olisivat nämä itsensäpaljastelijat, jotka sotkevat normaalia työilmapiiriä touhullaan.
saada pientä säpinää aikaiseksi. Meillä on perinteisesti vietetty pikkujouluja jossain isolla mökillä tunturipaikoissa. Siellä on sauna päällä ja aina loppuillasta kapakasta tullessa hiprakassa porukka saunoo keskenään.
Aina jotkut siitä päätyvät samaan sänkyyn. Osa muuten vain virittelee ja onhan se hauskaa ja pikkuisen pikkutuhmaa ja rohkeaa kännissä saunoa porukalla kun tietää, että miehet katsoo vakoa ja tissejä.
Pakko ei ole kuitenkaan kenenkään antaa. Sillä tavalla säännöt kannattaa pitää selvänä.
ja jos saunois niin antaisin turpiin, saatana.
Ei sen puoleen eipä tuo haluis munkaan saunovan toisten miesten kanssa.
ja ohjata, en aikuista miestä. Jos hän haluaa kimppasaunaan, niin meneehän se.
ja ohjata, en aikuista miestä. Jos hän haluaa kimppasaunaan, niin meneehän se.
en mäkään sitä kellariin lukitsisi saunailtana, mutta tähänhän nyt pätee sama asia kuin vaikkapa toisen kanssa paneskeluun, että ei sitä voi keltään kieltääkään, mutta sitten täytyy vastata seurauksista. Ainakin minun luottamukseni ja kiintymykseni mieheen vähenisi rutkasti sekasaunomisen myötä.
käy työpaikan bileissä sekasaunassa
Siis ovatko av-mammat oikeasti varustettuja niin heikolla itsetunnolla että pelkäävät heidän miehensä jättävän heidät jos näkevät jonkun toisen naisen alastomana? Häh?
Itsekään en välttämättä miestäni sekasaunaan päästäisi, mutta syy olisi kyllä ihan vaan siinä että voisin olla mustis kun toiset naiset näkevät minun mieheni alastomana.
Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.
Miten teillä muilla?
jos menee esim. kaveriporukassa. Olemme samassa paikassa töissä, ja työporukka on osittain kaveriporukkaa, joten työporukalla saunominen olisi ok. Käsittääkseni mun mies ei tykkää sekasaunasta, vaan pitää sitä jotenkin vaivaannuttavana. Mutta mun puolesta voi mennä.
Mutta tuo mitä miehesi sanoo on minusta todella huonoa käytöstä! En voi kuvitella, että mieheni puhuisi noin, enkä hyväksyisi.
Tilaisuuksia on ollut mutta olen livennyt niistä. En ole toisaalta kertonut vaimollenikaan että meillä on ollut sellaisia juhlia, kosa silloin hän kieltäis minuaa menemästä niihin.
Iskä
mutta onneksi mun mies on ulkomaalainen, niin ei kuulu tapoihin, ei tarvitse miettiä asiaa :)
ja mies ei menisi.
Tuttava pariskuntien kanssa ollaan yhdessä käyty, mutta ei muuten. miehellä ei naisia työkavereina.
Miesten ajatukset taas paljon miehiä paremmin, ollappa mullakin moinen kyky!!!
Mielelläni minä ainakin sekasaunon ja totta kai katson naisten kropat läpi. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita että olisin pettämässä tai edes haluamassa!
Ei se tietääkseni vaimoltani pois ole, jos olenkin hiukan innokkaampi saunan jälkeen kun olemme kahdestaan?
Ja mitä tulee erektioon: ainakaan minä en pysty kyllä yhtään säätelemään koska ja missä se seisoo, eli aika tarkkaan täytyy tunnustella jos tulee tarvetta kylmään suihkuun!!!
enkä osannut aatella siitä mitään ihmeellistä