Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehen mennä saunaan naisten kanssa?

Vierailija
14.11.2011 |

Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.

Miten teillä muilla?

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voisi kuvitellakkaan, että saunoisi esim. työkaveri-naisten kanssa! Mutta yhdessä kyllä monestikin saunotaan kaveripariskuntien kanssa kaikki yhdessä. Ei siinä mitään ihmeellistä. Mutta että ihan vieraiden, en sulattaisi. Enkä usko, että tykkäisi, jos minäkään saunoisin täysin vieraiden kanssa. Tai siis hänelle vieraiden.

Vierailija
42/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli aiemmin, mutta kerrasta se loppui kun sanoi saaneensa mojovan tahattoman erketion. Oli nolona ja musta tuntui vähän kurjalta kun oli saanut kiihotuksen muista naisista.

Annoin sen verran huutia, että tiesi olla menemättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se salaa vois käydä, mutta uskon, että hyvän tapakasvatuksen saaneena tuskin menee saunaan muuta kuin miesten vuorolla. Itte en ole ikinä ollut sekasaunassa enkä vittu kyllä menekään. Muutenkin käyn yleensä yksin saunassa, jos käyn. Mua ihmetyttää tää suomalainen "normaali ja luonnollinen ja muuta paskaa" alastonkulttuuri. Ei paljoa kiinnosta työkavereiden kilkuttimet. Noloa.

Vierailija
44/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole mitään sekasaunoja vastaan, en osaa edes ajatella miksi tuollaisesta pitäisi olla huolissaan. Meillä on opiskeluajoista asti kumpikin käynyt sekasaunassa, eikä siinä ole mitään väärää..

Saunomaan sinne mennään eikä muuta

Vierailija
45/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä työkaveri alastomana nin mikäs siinä! Toiset haluu katella ja toiset näyttää itteään. Yhteishenkihän siinä kasvaa ja työmoraali nousee huimiin korkeuksiin. Toinen nähdäänkin sit aina nakuna vaatteiden läpi.

Ihan normaalia!

Vierailija
46/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen juontaa varmaan mun omasta nuoruudesta. Mä olin muutamia kertoja saunomassa miesten kanssa ja ei jäänyt pelkkään saunomiseen.

Nykyään en lähtis enää kroppaani näyttelemään kellekään vieraalle miehelle ja en tykkäisi jos mun mies saunoisi naisten kanssa.

Vierailija
47/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan siinä takana on -tirkistely!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
48/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan halua, että mies on alastomana alastomien naisten kanssa lähietäisyydellä.

Vierailija
49/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykätään asiallisuudesta.

Vierailija
50/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin junttisuomalainen juttu. Kun joskus pula-aikaan piti kaikkien ängetä samaan aikaan saunaan, kun löylyt ei riittäneet kuin yhteen saunakertaan, niin nykyään sitten luullaan, et saunassa alastomuus naisten ja miesten kesken on "luonnollista". No, onhan se puolisoiden kesken, mutta kaikkien muiden...?

Eihän sitä muutenkaan kaikkien kanssa jaeta muitakaan intiimejä asioita, saati sitten intiimejä kehonosia. Tai ehkä kaikki eivät ymmärrä, mitä on "intiimi".

Useassa maassa asuneena sanon, että on täydellisen outoa mennä muiden kuin puolison kanssa alasti kylpemään.

Vierailija
51/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin junttisuomalainen juttu. Kun joskus pula-aikaan piti kaikkien ängetä samaan aikaan saunaan, kun löylyt ei riittäneet kuin yhteen saunakertaan, niin nykyään sitten luullaan, et saunassa alastomuus naisten ja miesten kesken on "luonnollista". No, onhan se puolisoiden kesken, mutta kaikkien muiden...?

Eihän sitä muutenkaan kaikkien kanssa jaeta muitakaan intiimejä asioita, saati sitten intiimejä kehonosia. Tai ehkä kaikki eivät ymmärrä, mitä on "intiimi".

Useassa maassa asuneena sanon, että on täydellisen outoa mennä muiden kuin puolison kanssa alasti kylpemään.

Se taitaa olla niin, että kaikkien muiden kulttuurien erityispiirteet ovat hienoja, mutta suomalaisten jutut on pelkästään juntteja. Intiaanien hikimajassa käyminen on eksoottista, mutta suomalaisten saunominen on vain typerää.

Ei sinne sekasaunaan ole pakko mennä, jos ei halua. Antakaa toisten sekasaunoa rauhassa ja jättäkää nuo ärsyttävät yleistykset tekemättä.

En tajua, miten tämä jaksaa herättää näin suuria tunteita.

Vierailija
52/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt harvemmin kiinnostaakaan jonkun työpaikan plösöpetterin kilkuttimet, joten sitten mennään saunaan luullen, ettei petteriäkään kiinnosta omat ruumiinosat. Sekasaunat on tarkoitettu lähinnä miehille jotka ovat aina valmiina tiirailemaan vieraita naisia niin vähissä pukeissa kuin mahdollista. Ja tietty jotkut on otettuja tästä kiinnostuksesta.

Vierailija
53/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan hauska.

No,mun puolestani mieheni saunoo kenen kanssa lystää. Jos tirkistelyttää niin sitten tirkistelee. En näes ole itsekään vapaa siitä synnistä...

Vierailija
54/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosin tarvii moista aatella kun ei ole naisia töissä miehen työpaikalla ja toivottavasti hän ei saa mitään seksuaalisia ajatuksia saunoessani veljeni kanssa.

Tuskin ikimaailmassa edes moista kysyisi, kun aina itsekin kummastelee sekasaunojia ja sukusaunojia jne, mieluiten saunoo vaan mun kanssani.

Kerran ollaan käyty kimppauinnilla kaksi miestä ja kolme naista ja se oli ok, oltiin niin päissämme.

Vierailija
55/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan hauska.

No,mun puolestani mieheni saunoo kenen kanssa lystää. Jos tirkistelyttää niin sitten tirkistelee. En näes ole itsekään vapaa siitä synnistä...

Enpä ole lukenut kuin ap:n aloituksen, mutta on se hassua, että jos muille samat asiat ei ole ok kun sulle, niin se on tiukkapipoisuutta? :D

Kato, onneksi on teilläkin vapaus olla parisuhteessanne kuten haluatte, ehkä sitä voisi sitten kutsua vaikkapa mun näkökulmastani liian vapaaksi menoksi? ;))

-55-

Vierailija
56/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi mieheltä sitä koska tirkistelemään sinne mennään! Ällöttää ajatuskin.

En kuuna päivänä menis miespuolisten työkavereitteni kanssa saunaan. Päivittäin pukeudun töihin siistin asiallisesti, etten näyttäisi liikaa naisellisia muotoja, esim. liian avonaisessa kaula-aukossa on joskus epämukava olla töissä. Ja sittenkö menisin miesten kanssa saunaan näyttämään mitä siellä työvaatteiden alla mulla päivittäin heiluukaa;, että kattokaas pojat nyt oikeesti, niin saatte haaveilla sitten näistä taas ens viikolla!! Ziisus! Ystävät on eri asia, vaikka ei oo tullu heidänkään kanssa saunottua, aina on ollu naisten vuoro erikseen.

Sekasaunominenhan sinänsä ei tarkoita välttämättä alastomuutta, voihan sitä pyyhe päälläki, tai bikineissä. Mutta en usko että kukaan näistä työpaikan sekasaunoja-naisista menisi näin, vaan menevät kyllä näyttämään "tavaransa", vaikka kuinka yrittäisivät sen kieltää.

Vierailija
57/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa minua... ja tottakai saunovat alasti

Vierailija
58/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan hauska.

Enpä ole lukenut kuin ap:n aloituksen, mutta on se hassua, että jos muille samat asiat ei ole ok kun sulle, niin se on tiukkapipoisuutta? :D

Kato, onneksi on teilläkin vapaus olla parisuhteessanne kuten haluatte, ehkä sitä voisi sitten kutsua vaikkapa mun näkökulmastani liian vapaaksi menoksi? ;))

-55-

Vierailija
59/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko että kukaan näistä työpaikan sekasaunoja-naisista menisi näin, vaan menevät kyllä näyttämään "tavaransa", vaikka kuinka yrittäisivät sen kieltää.

eikä siinä mitään, on vain turha yrittää väittää että kyse olisi jostain muusta. Samoin kuin miehillä sekasaunomisessa on kyse tirkistelynhalusta eikä mistään muusta ja sekin on joissain parisuhteissa ok, mutta päinvastainen kanta ei ole mitään tiukkapipoisuutta.

Vierailija
60/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa minua... ja tottakai saunovat alasti

Miten tämä ei voi haitata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi