Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehen mennä saunaan naisten kanssa?

Vierailija
14.11.2011 |

Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.

Miten teillä muilla?

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän saunaillat tai muut retket, joissa saunotaan, ovat olleet aina sekasaunoja. Osa naisista saunoo mukana, osalla on pyyhe ympärillä ja osa menee vain naisporukassa, eli ihan jokaiselle joku sopiva ja luonteva tyyli :)

Vierailija
22/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole mieheltä ihan positiivista rehellisyyttä jos sanoo, että läpällä vilkasee miltä muut naiset näyttää? Eikai sitä tarvitse henkisesti palloa nilkkaan laittaa kun naimisiin menee. Tietääkseni moni nainen saa mielihyvää siitä kun laittaa itsensä kauniiksi ja joku mies flirttaa baarissa, vaikka olisikin suhteessa. Eiköhän moni palstamammakin vilase miehen kalua jos se naaman edessä kimppasaunassa vilahtaa. Vai vedättekö muut IIK, kädet naamalle? ;)

Varmaan nuo mainitsemasi asiat ovat ihan tosia, että siis jokainen nauttii huomiosta jne. Väittäisin kuitenkin, että pitkän parisuhteen salaisuus on se, että osaa pitää tällaiset asiat omana tietonaan.

Miksi aikuinen ihminen väittää, että tiirailee muita naisia "läpällä"? Eihän se katselu mikään läppä ole vaan ihan kiinnostusta vastakkaisen sukupuolen vartalon kauneuteen.. Joo, ja se on ihan luonnollista, mutta vain tosi typerä mies sen sanoo ääneen. Onneksi oma mies ei harrasta tuollaista läppää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet työpaikan saunaillassa miesten kanssa saunaan?

Tai voitko mennä 20-vuotiaan tenniksen opettajasi (miehen) kanssa saunaan treenien jälkeen?

Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää. Miten teillä muilla?

Vierailija
24/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemästä kimppasaunaan? Vahtii vieressä? Kyllä aikuinen mies tekee juuri kuin haluaa, eikä saunominen ole millään muotoa rakkaalta vaimolta pois. Voihan vaimo olla heikko itsetunnoltaan ja ajattrelee heti miehen pettävän tai vastaavaa. Mutta jotain on parisuhteessa pielessä, jos ei kimppasaunaan saa mennä.

Meillä minä en ainakaan kiellä miestä tällaisesta saunasta, mutta hän ei itse voisi kuvitella menevänsä tällaiseen saunaan. En minäkään kyllä menisi sekasaunaan, vaikka emme ole asiasta mitään sopineet, mutta se ei tuntuisi sopivalta.

Mies on ison firman tj, eikä se olisi oikein hänen asemansakaan puolesta sopivaa järjestää mitään saunailtoja naisalaistensa kanssa..

Jos taas hän olisi tavallinen putkimies ja työporukassa olisi pari rehtiä naistakin, niin tilanne olisi jollain tavalla erilainen.

Vierailija
25/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekasaunoja vastaan, mutta jos mies alkaisi edes läpällä puhua työkavereiden "tuheroista ja tisseistä" niin se olis siinä. En todellakaan kuuntelis.

t. akateeminen, sivistynyt nainen

Vierailija
26/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi.

Vaikka Suomessa ollaankin rentoja alastomuuden kanssa, niin en pitäisi siitä että hän menis, eikä hänkään varmaan pitäisi siitä että itse menisin sekasaunaan.

Vierailija
27/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegansa kanssa, koska hän ei pidä yhteissaunoista.

Vierailija
28/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään joidenkin kaveriporukoiden kanssa yhteissaunassa, joten mulle on ok. Siis myös se, että mies menee ilman mua. Mulle on ok, että näkee muiden tissit ja tuherot. Kyllä niitä saa katsella.

Vierailija
29/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kumpikaan käy missään sekasaunoissa. :) Emme ole koskaan kieltäneet toisiamme menemästä, mutta sellainen ei kuulu meidän elämäntapaamme eikä kaveritapaamisiin. Tuntuisi aika erikoiselta, että mies saunoisi naistyökavereidensa kanssa. :) Ei hänestä varmaan tuntuisi hyvälle, että minä tekisin niin hänelle vieraiden miesten kanssa.

Enkä oikein usko, että löytyy naista, joka nauraisi ap:n miehen läpälle tai osaisi arvostaa tällaista rehellisyyttä.

Vierailija
30/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuitenkin sen verran mustasukkainen. Mä en menisin itsekään vieraiden miesten kanssa, se ei olis vaan soveliasta.

Vierailija
31/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään joidenkin kaveriporukoiden kanssa yhteissaunassa, joten mulle on ok. Siis myös se, että mies menee ilman mua. Mulle on ok, että näkee muiden tissit ja tuherot. Kyllä niitä saa katsella.

On minullakin persunaapureita, joista tällainen on ihan normaalia viikonloppuhupia. Juodaan, naidaan ja saunotaan ristiin rastiin viikonloppu ja maanantaina sahalle.

Vierailija
32/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä alastonsaunomista katsoisi hyvällä ollenkaan. Mutta jos uikkarit/bikinit päällä, niin miksipä ei. Mieheni vartalo on yksinoikeudella minulle ihasteltavaksi, ei muille.

Vierailija
33/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tarkoitti?

Oman mieheni on sanonut, että saunominen miesten ja naisten kesken ei ole pelkkää saunomista. Tiedä sitten miten on, kun en harrasta sekasaunomista. :)

Meille tuli miehen kanssa asia puheeksi kun tuttavapiirissämme oli jahkauduttu samaan saunaan eräiden juhlien päätteeksi. Kysyin mitä mies tästä ajattelee miehenä ja hän nauroi sanoen, että en kai tosissani kuvittele, että se olisi jäänyt pelkkään saunomiseen.

Jälkikäteen tosin paljastuikin, että pari oli tehnyt vähän muutakin. Ikävää, sillä molemmat ovat tahoillaan naimisissa. :(

olen saunonut paljon sekasaunassa opiskeluaikana ja muissa kaveriporukoissa, ja aina se on jäänyt pelkkään saunomiseen.

Vierailija
34/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin persunaapureita, joista tällainen on ihan normaalia viikonloppuhupia. Juodaan, naidaan ja saunotaan ristiin rastiin viikonloppu ja maanantaina sahalle.

No mä en kyllä ole persu, enkä ole koskaan ollut semmoisessa yhteissaunassa, jonka päätteeksi olisi naitu ristiin rastiin. Opiskeluaikanani yliopistolla olin mukana ainejärjestötoiminnassa, jossa sekasaunominen on tosi tavallista. Myös muissakin kaveripiireissäni näin.

En ole töissä sahalla, olen kielenkääntäjä.

Vierailija
35/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tarkoitti?

Oman mieheni on sanonut, että saunominen miesten ja naisten kesken ei ole pelkkää saunomista. Tiedä sitten miten on, kun en harrasta sekasaunomista. :)

Meille tuli miehen kanssa asia puheeksi kun tuttavapiirissämme oli jahkauduttu samaan saunaan eräiden juhlien päätteeksi. Kysyin mitä mies tästä ajattelee miehenä ja hän nauroi sanoen, että en kai tosissani kuvittele, että se olisi jäänyt pelkkään saunomiseen. Jälkikäteen tosin paljastuikin, että pari oli tehnyt vähän muutakin. Ikävää, sillä molemmat ovat tahoillaan naimisissa. :(

olen saunonut paljon sekasaunassa opiskeluaikana ja muissa kaveriporukoissa, ja aina se on jäänyt pelkkään saunomiseen.

Näin mieheni sanoi, kuten sanoin, niin itse en harrasta enkä tiedä mihin tällainen voi johtaa.

Vierailija
36/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä ole persu, enkä ole koskaan ollut semmoisessa yhteissaunassa, jonka päätteeksi olisi naitu ristiin rastiin. Opiskeluaikanani yliopistolla olin mukana ainejärjestötoiminnassa, jossa sekasaunominen on tosi tavallista. Myös muissakin kaveripiireissäni näin. En ole töissä sahalla, olen kielenkääntäjä.

Mielestäni opiskelijaporukat ovat hiukan eri asia kuin vakiintuneet, ehkä naimisissa olevat työporukat.

(Jos juhlisin ja saunoisin nyt perheellisenä samalla lailla kuin omina yliopistoaikoinani, niin pitäisin itseäni kyllä jonkunlaisena päihdeongelmaisena luuserina. )

Vierailija
37/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä alastonsaunomista katsoisi hyvällä ollenkaan. Mutta jos uikkarit/bikinit päällä, niin miksipä ei. Mieheni vartalo on yksinoikeudella minulle ihasteltavaksi, ei muille.

Mutta sulla ei ole kyllä mitään päätäntävaltaa kumppanisi vartalosta.

Vierailija
38/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä ole persu, enkä ole koskaan ollut semmoisessa yhteissaunassa, jonka päätteeksi olisi naitu ristiin rastiin. Opiskeluaikanani yliopistolla olin mukana ainejärjestötoiminnassa, jossa sekasaunominen on tosi tavallista. Myös muissakin kaveripiireissäni näin. En ole töissä sahalla, olen kielenkääntäjä.

Mielestäni opiskelijaporukat ovat hiukan eri asia kuin vakiintuneet, ehkä naimisissa olevat työporukat.

(Jos juhlisin ja saunoisin nyt perheellisenä samalla lailla kuin omina yliopistoaikoinani, niin pitäisin itseäni kyllä jonkunlaisena päihdeongelmaisena luuserina. )

työporukkaan, olen freelancer. En käsittääkseni viestissäni puhunut työporukoista mitään, en myöskään kirjoittanut juhlimisesta. Ihan selvin päin voin käydä kavereideni kanssa sekasaunassa.

Vierailija
39/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegansa kanssa, koska hän ei pidä yhteissaunoista.

sillä on varmaan pieni kikkeli

Vierailija
40/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE-juttu on juuri se pikkutuhma tirkistely luvallisesti ja ehkä hiukan käpälöintiä ja toive, että jos vaikka sais joltain naiselta, joka olis tarpeeksi kännissä ja antais.

On turha väittää muuta, ainakaan miesten vaikuttimiksi. Naiset nyt haluaa olla muka hyviä jätkiä ja ymmärtää ja kaverillisia ja vapaamielisiä ja siksi harrastaa sekasaunoja työkavereiden kanssa. Ja mikäs sen mukavampaa työpaikan miehille kun saavat ihan vapaasti katsella naispuolisten, kännisten työkavereidensa tissejä ja tussuja.

Eiköhän se ole mieheltä ihan positiivista rehellisyyttä jos sanoo, että läpällä vilkasee miltä muut naiset näyttää? Eikai sitä tarvitse henkisesti palloa nilkkaan laittaa kun naimisiin menee. Tietääkseni moni nainen saa mielihyvää siitä kun laittaa itsensä kauniiksi ja joku mies flirttaa baarissa, vaikka olisikin suhteessa.

Eiköhän moni palstamammakin vilase miehen kalua jos se naaman edessä kimppasaunassa vilahtaa. Vai vedättekö muut IIK, kädet naamalle? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi