Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehen mennä saunaan naisten kanssa?

Vierailija
14.11.2011 |

Olisko sulle OK, että miehesi menee esimerkiksi työpaikan saunaillassa naisten kanssa saunaan? Mun mies käy vaikken tykkääkään, olen sanonut. Avoimesti sanoo, että kaikki siellä käy alastomana ja kiva ihan vitsillä katsoa millaiset tuherot ja tissit muilla on, mutta ei kuulemma sen enempää.

Miten teillä muilla?

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"annan tai olen antamatta lupaa" miehelle mihinkään. Mutta ei mun mies menisi jos sanoisin etten tykkää moisesta. Enkä kyllä tykkäiskään.

Vierailija
2/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole normaalia työpaikkakulttuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäänsä tosi moukkamaista puhua tollasia naistyökavereista ja jos vielä käy, vaikket pidä siitä, kaksin verroin törpömpää. On ne naisetkin kyllä ääliöitä, ei siinä mitään. Toisista on mukava rikkoa sovinnaisuusrajoja yhteissaunomisella ja pitää muita ahdasmielisinä, mutta kyllähän ne miehet uteliaita on, ei siitä mihinkään pääse, ja toisilla naisilla on tarve kerätä huomiota paljastelemalla itseään miehille. Ihme työyhteisö jos siellä on tommosia tapoja. Onkohan kovinkin yleistä?

Vierailija
4/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut kimppasaunassa alastomana. Pidän ihan luonnollisena asiana alastomuutta. Minussa ei ole hirveästi katsomistakaan: pienet rinnat ja muutenkin aika pikkuinen. Joten yöunia ei tarvitse kenenkään minun takiani menettää.

Vierailija
5/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se kohtuullisen tavallista voi olla jos on jokin yritys jossa koko kööri on ns. hyvä porukka.

Kyllä mä oon käynyt firman saunaillassa alastomana saunassa. Aluksi naisten kesken, sit komppas pari miestä mukaan. En kuollut siihen

Vierailija
6/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kyllä käy keskenään saunassa vaan ihan pariskunnittain käydään, myös alasti.

Ei miestään voi vahtimalla pitää uskollisena, kyllä se perustuu luottamukseen.

Vierailija
7/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu hyvin kiinteästi se että sauna ei ole mikään seksipaikka. Sauna on rentoutumista ja peseytymistä varten, tuommoisessa työpaikan saunahetkessä myös sosiaalista yhdessäoloa varten.

Ulkomaalaisen voi olla vaikea käsittää sitä että mies ei todellakaan himoitse pillua molo pystyssä sojottaen vaikka olisikin löylyissä kauniin naisen kanssa alasti.

Vierailija
8/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunokoon ihan rauhassa, kunhan ei kivat vitsit ole tota tasoa.

Vierailija
9/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni on sanonut, että saunominen miesten ja naisten kesken ei ole pelkkää saunomista. Tiedä sitten miten on, kun en harrasta sekasaunomista. :)

Vierailija
10/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok ettei hyväksy sitä. En hyväksyisi minäkään. Joskus nuorena mentiin kerran kimppasaunaan ja se tuntu kamalalle, rajojen rikkomiselta. Ei pidä pakottautua sellaiseen. Ja tuo miehen kommentti oli varmaan rehellinen, mutta ällöttävä. Typerät naiset kun viittii tommoselle ukolle paljastella itseään.

Vierailija
11/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni on sanonut, että saunominen miesten ja naisten kesken ei ole pelkkää saunomista. Tiedä sitten miten on, kun en harrasta sekasaunomista. :)

Vierailija
12/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kavereitten kanssa yhtaikaa alastomana. Ja mökillähän tuo saunominen alasti kuuluu ilman muuta asiaan.

Vierailija
13/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päätä mitä mieheni saa ja ei saa tehdä, mutta yhteissaunomisesta en pahastuisi lainkaan. Olisihan sen nyt naurettavaa, jos mieheni ei menisi sekasaunatilanteessa ollenkaan saunaan tai vaatisi muita pukeutumaan vain sen takia, että en pidä siitä että hän näkee alastomia ihmisiä. Itsekin sekasaunon silloin kun sellainen käytäntö jossain harrastus- tms. porukassa otetaan käyttöön, joskin tällaisesta taitaa olla jo vuosia. Mutta periaatteessa täysin normaalia.

Vierailija
14/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se kohtuullisen tavallista voi olla jos on jokin yritys jossa koko kööri on ns. hyvä porukka.

Kyllä mä oon käynyt firman saunaillassa alastomana saunassa. Aluksi naisten kesken, sit komppas pari miestä mukaan. En kuollut siihen

Vai ollaks me sitte samassa firmassa? Elikäs saunaillassa firman miehet oli ekaks saunottelenmassa ja sen jälkeen oli meidän naisten vuoro. Kun oltiin saatu itsemme riisutuiksi ja istuttiin jo löylyissä, niin pari äijää änkesi samoille lauteille. Jotkut meistä naisista piti asiaa ihan luonnollisena, mut kyllä mä tunsin oloni vähän kiusaantuneeksi ja jos oisin etukäteen tuon tienyt, niin kyllä sauna ois saanut jäädä silläkertaa väliin, vaik en mäkään siihen kuollut, mut kuiteskin. Ei ollut kivaa ei.

Vierailija
15/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uimarannoilla keikistellään pikku bikineissä ja stringeissä tai sitten ollaan alasti saunassa. Sairas ihminen kiihottuu joka kerran nähdessään paljasta pintaa. Minua ei saunassa voisi vähempää kiinnostaa miesten intiimialueet, vaikka yhteissaunassa olenkin käynyt muutaman kerran.

Vierailija
16/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tarkoitti?

Meille tuli miehen kanssa asia puheeksi kun tuttavapiirissämme oli jahkauduttu samaan saunaan eräiden juhlien päätteeksi. Kysyin mitä mies tästä ajattelee miehenä ja hän nauroi sanoen, että en kai tosissani kuvittele, että se olisi jäänyt pelkkään saunomiseen.

Jälkikäteen tosin paljastuikin, että pari oli tehnyt vähän muutakin. Ikävää, sillä molemmat ovat tahoillaan naimisissa. :(

Vierailija
17/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuollaista kulttuuria töissä todellakaan ole!

Minusta paljaasta pinnasta kiihottuminen ei ole kovinsairasta. Jos ollaan ihan rehellisiä, niin vapaa-ajanvietoissa työkaverit saattavat muutenkin lähentyä ei-toivotulla tavalla. Yleensä mukana on myös alkoholi ja jos tämän voiteen lisäksi vielä ollaan sen ihastuksen iholla alasti saunassa, niin mitä luulette, että madaltuuko se aita tehdä aloite vai ei? ;)

Vierailija
18/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa olisi miehelle, jos joutuisi vaimon käskyn takia kieltäytymään saunomisesta. :)

Sekasaunoista vielä: meillä ne on kaveripiirissä normaaleja, varsinkin jos ollaan mökillä ja on iso sauna. Pienissä saunoissa otetaan yleensä naisten ja miesten vuorot. Työporukassa pitäisin kuitenkin outona sekasaunaa, sillä en halua olla ihan niin kaverillisissa väleissä heidän kanssa.

T: nainen 30v

Vierailija
19/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole mieheltä ihan positiivista rehellisyyttä jos sanoo, että läpällä vilkasee miltä muut naiset näyttää? Eikai sitä tarvitse henkisesti palloa nilkkaan laittaa kun naimisiin menee. Tietääkseni moni nainen saa mielihyvää siitä kun laittaa itsensä kauniiksi ja joku mies flirttaa baarissa, vaikka olisikin suhteessa.

Eiköhän moni palstamammakin vilase miehen kalua jos se naaman edessä kimppasaunassa vilahtaa. Vai vedättekö muut IIK, kädet naamalle? ;)

Vierailija
20/162 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemästä kimppasaunaan? Vahtii vieressä? Kyllä aikuinen mies tekee juuri kuin haluaa, eikä saunominen ole millään muotoa rakkaalta vaimolta pois. Voihan vaimo olla heikko itsetunnoltaan ja ajattrelee heti miehen pettävän tai vastaavaa. Mutta jotain on parisuhteessa pielessä, jos ei kimppasaunaan saa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi