Mitä mieltä tällaisista mitoista? Kuulin lauantaina yökerhossa
olevani upea (nainen kommentoi) ja eräs mies taas piti läskinä...olipa tosi kivaa :(
168cm, mitat 90-74-88.
Kommentit (36)
Nainenkin voi juoda naisen upeaksi. Mutta kauneus on aina katsojan silmissä ja kauneden salaisuus on hämärä valaistus.
Paha on sanoa mittojen perusteella, oletko ok. Se kuitenkin loppujen lopuksi ratkaiseen, miten itsensä kantaa, ryhti jne...
kun olit liian upea sille ja se tiesi ettei ollut itse sun tasolla ollenkaan. Sit ne rupee haukkumaan kun on joku alemmuuskonpleksi...
Et sinä missi kisoihin pääse, sinnehän ihanne mitat ovat 170-180cm ja muut mitat 90-60-90cm. Suhteutappa siitä, omiin mittoihisi.
Et sinä missi kisoihin pääse, sinnehän ihanne mitat ovat 170-180cm ja muut mitat 90-60-90cm. Suhteutappa siitä, omiin mittoihisi.
sinne kolmivitosia huolittaisikaan ;D Joo, olen kyllä luonnostani tasapaksu, vyötäröä ei ole.
t.ap
noilla kiloilla olet kyllä läski...
Mies oli tosiaan vaan alemmuudentuntoinen ja kateellinen.
Valitettavasti kaikilla ei ole vyötäröä. Mulla bmi 20, juoksen 5 kertaa viikossa ja en todellakaan ole läski!!! Painana 58kg ja tosiaan nuo sun mitat on kuin mun mittanauhasta :) Mulla on leveät hartiat ja rintakehä, vyötärö ei ole kapea (rakenteellisesti, läskiä siinä ei ole!) ja lantio ihan ns. tavismitoissa.
Kaikki nyt vaan ei ole samanmuotoisia... Jos olisin 5kg painavampi, niin en uskoisi olevani läski, joten en usko että sinäkään olet :)
Valitettavasti kaikilla ei ole vyötäröä. Mulla bmi 20, juoksen 5 kertaa viikossa ja en todellakaan ole läski!!! Painana 58kg ja tosiaan nuo sun mitat on kuin mun mittanauhasta :) Mulla on leveät hartiat ja rintakehä, vyötärö ei ole kapea (rakenteellisesti, läskiä siinä ei ole!) ja lantio ihan ns. tavismitoissa.
Kaikki nyt vaan ei ole samanmuotoisia... Jos olisin 5kg painavampi, niin en uskoisi olevani läski, joten en usko että sinäkään olet :)
ole hentoinen ja voimaa löytyy :) Vyötäröä ei vaan saa hoikaksi vaikka mikä olisi.. Itse en ole pitänyt itseäni suurena, mutta en kyllä pienenäkään, vaan ihan normaalimittaisena ihmisenä.
t.ap
Juntti, moukka ja mitä vielä. Vaikka olisikin sitä mieltä, en tajua miksi se pitää sanoa vasten jonkun kasvoja?????
ja just sellaiset miehet, joilla ulkonäkö ei ole kohdillaan.
Miehet ovat just tollasia. Kun tajuavat ettei ole mitään saumaa käyvät päälle sanoilla. Siinä vaiheessa haluavat että sullakin on yhtä huono fiilis kun hänellä.
Kuningas alkoholi puhuu.
Olet niin kaunis kun itseäsi pidät ja mittojen ja painon mukaan olet oikein sopusuhtainen. Onnitteluni !
Minulta on useampikin nainen kysellyt, miksi menen miesteen seuraan illanistujaisissa ja tuleehan sitä vinoilua, että iskemään varattuja miehiäkö...
Mutta syy ihan siinä, että aina tavalla tai toisella keskustelut siirtyy, painoon, laihduttamiseeen ja ikään.
ole hentoinen ja voimaa löytyy :) Vyötäröä ei vaan saa hoikaksi vaikka mikä olisi.. Itse en ole pitänyt itseäni suurena, mutta en kyllä pienenäkään, vaan ihan normaalimittaisena ihmisenä. t.ap
On todella vähän ihmisiä, jotka ovat kaikkien mielestä kauniita. Meillä taviksilla kyse on enemmän makuasioista ja tietysti kommentoijan motiiveista ja luonteesta. Joku kehuu helposti, toinen ei millään ja joku vaan vittuilee huvikseen.
Ap:n mitoilla voi olla kaunis tai ruma, riippuen muusta olemuksesta ja ilmeestä. Mikään sairaaloisen lihava noihin ei voi olla eikä superhoikkakaan.
Minulta on useampikin nainen kysellyt, miksi menen miesteen seuraan illanistujaisissa ja tuleehan sitä vinoilua, että iskemään varattuja miehiäkö...
Mutta syy ihan siinä, että aina tavalla tai toisella keskustelut siirtyy, painoon, laihduttamiseeen ja ikään.
En mä ole baarissa keskustellut mitoistani, enkä ole ollut iskemässä vieraita miehiä.
t.ap
valomerkin jälkeen kaikki naiset näyttää miehen mielestä upeilta eli kuka vaan kelpaa. Nehän juo naiset kauniiksi.