Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro Salaisuus!

Vierailija
13.11.2011 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastenmielinen pikkusielu.

Vierailija
42/53 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua ja olla yksin. Asumme kaksin mieheni kanssa, en uskalla jättää häntä koska a) pelkäisin tekeväni ehkä suurimman virheen elämässäni b) pelkäisin että mies tappaa itsensä. Joka toinen päivä olen onnellinen elämääni ja joka toinen en.Ehkä en vaan jaksa mieheni oikutteluja ja olla aina se jonka pitää jaksaa ymmärtää. Kauhea ämmä olen ehkä, mutta 3 vuotta masentuneen rinnalla ei ole helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2011 klo 21:00"]Tunnen kovaa syyllisyyttä helpottuneisuudestani. En olisi kuitenkaan halunnut hänen kuolevan. Oli vaikeasti kehitysvammainen.

Älä tunne.Nyt hänellä ei enää ole kipuja ja kärsimystä.Voimia sinulle<3

Vierailija
44/53 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaklaan sua

Vierailija
45/53 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin kerran uimahallin porealtaassa

Vierailija
46/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lto-viesti oli provo. Olen nimittäin sitä mieltä, että ihminen joka on elänyt tehden virheitä ja myöhemmin tajunnut ne ja ymmärtää tehneensä virheitä, on paras kasvattamaan lapsia ja opettamaan mikä on elämässä oikein ja väärin. Kuka tahansa meistä osaa päteä ja esittää täydellista, mutta harvasta meistä on sanomaan ääneen että olen epätäydellinen ja tehnyt virheitä, mutta olen oppinut niistä ja olen siksi parempi ihminen nyt kuin ennen.

kuulehan nyt, voin olla tekopyhä, pikkusielu, vastenmielinen ja ihan mikä tahansa, aivan sama!

Mutta minun lastani ei hoida rikollisen taustan omaava henkilö, ei entinen narkkari, entinen pedofiili, entinen huora, entinen talousrikollinen, vaan ainoastaan nuhteettoman taustan omaava henkilö.

Uskon ja toivon että tämä oli provo.

Kerrotteko lapsellenne sitten vanhempana, että äiti kävi töissä että sinua hoti sillä aikaa muuan narkkarihuora. Kylläpä paljon välitätte lapsistanne.

Vierailija
47/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni 8 avioliittovuoden jälkeen. Minulla oli muutaman kuukauden suhde toiseen mieheen. Tässä vaiheessa kuitenkin tajusin, että ero on paras ratkaisu, vaikka suhde siihen toiseen mieheen ei jatkunutkaan. En ole kertonut tästä suhteesta kenellekään. En ymmärrä, miten se tekisi asioita paremmaksi.

Vierailija
48/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lto-viesti oli provo. Olen nimittäin sitä mieltä, että ihminen joka on elänyt tehden virheitä ja myöhemmin tajunnut ne ja ymmärtää tehneensä virheitä, on paras kasvattamaan lapsia ja opettamaan mikä on elämässä oikein ja väärin. Kuka tahansa meistä osaa päteä ja esittää täydellista, mutta harvasta meistä on sanomaan ääneen että olen epätäydellinen ja tehnyt virheitä, mutta olen oppinut niistä ja olen siksi parempi ihminen nyt kuin ennen.

kuulehan nyt, voin olla tekopyhä, pikkusielu, vastenmielinen ja ihan mikä tahansa, aivan sama!

Mutta minun lastani ei hoida rikollisen taustan omaava henkilö, ei entinen narkkari, entinen pedofiili, entinen huora, entinen talousrikollinen, vaan ainoastaan nuhteettoman taustan omaava henkilö.

Uskon ja toivon että tämä oli provo.

Kerrotteko lapsellenne sitten vanhempana, että äiti kävi töissä että sinua hoti sillä aikaa muuan narkkarihuora. Kylläpä paljon välitätte lapsistanne.

ne lukuisat pedofiilit päiväkotien uumenissa ei just nyt hoida sun lasta......ja sä kerrot lapselles,kuinka sen persereikä piti kursia kokoon kun äippä kävi töissä.

oikeastiko kuvittelet olevasi vitsikäs? Teen susta ilmoituksen, sairas hylkiö!

Siis mitä liikkuu ihmisen päässä joka kirjoittelee tämmöisiä...

sitä saa mitä tilaa

Vierailija
49/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lOlen nimittäin sitä mieltä, että ihminen joka on elänyt tehden virheitä ja myöhemmin tajunnut ne ja ymmärtää tehneensä virheitä, on paras kasvattamaan lapsia ja opettamaan mikä on elämässä oikein ja väärin. Kuka tahansa meistä osaa päteä ja esittää täydellista, mutta harvasta meistä on sanomaan ääneen että olen epätäydellinen ja tehnyt virheitä, mutta olen oppinut niistä ja olen siksi parempi ihminen nyt kuin ennen.

Jos joku muu on sinut epätäydellisyytensä kanssa ja puhuu siitä avoimesti, laskettakoon se häntä vastaan. Sen sijaan omat virheet ovat Hienoja ja Kasvattavia ja tehneet sinusta Paremman Ihmisen.

Vierailija
50/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, mutta minulla on ollut vuoden ajan suhde naimisissa olevaan mieheen. En aio erota.

Vierailija
51/53 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri on herkullista.

Vierailija
52/53 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vehtaamassa 3 vuotta vanhemman pojan kanssa sängyssä. Ja kumi hajosi. Päätimme ettemme köytä niitä. Tein abortin. Ja emme ole enää tekemisissä. Tapadimme siis netissä ja oli yhden pöivän juttu. Vehdattiin uimarannan pukuhuoneessa, missä on sellaisia koppeja et saa oven lukkoon. Nii oltii aamu 9 ilta 9. Eli 12 tuntia vehdattiin siellä. Olen 13v.

Vierailija
53/53 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi