Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro Salaisuus!

Vierailija
13.11.2011 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon sen nyt heti alkuun. Olen lähihoitaja ammatilstani, erikoistunut lapsiin aj nuoriin joten voisin hyvin olla SINUN lapsesi hoitaja...

Olen käyttänyt vuoden verran huumeita laidasta laitaan. En voi edes laittaa sitä nuoruuden hölmöilyksi koska ikää oli jo 28 vuotta.

Vuoden hölmöilin ja sitten lopetin. Nykyään olen naapurilähiön pullantuoksuinen äiti jolta kaikki kyselevät kasvatusneuvoja ja olen "superäiti". Olen vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja ja juhlatoimikunnassa järjestysvastaava.

Kukaan ei voisi kuvitellakkaan menneisyyttäni ja hyvä niin. Lapsellani on vain kaikkein parasta vaikka hän ei sitä itse tiedäkkään.

Vierailija
22/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vapaasti hoitaa mun lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on vielä salaisuus tämä koko raskaus :)

Vierailija
24/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mies

Vierailija
25/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kovaa syyllisyyttä helpottuneisuudestani. En olisi kuitenkaan halunnut hänen kuolevan. Oli vaikeasti kehitysvammainen.

Vierailija
26/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat tuntea helpotusta: a: tiedät, että lapsen kärsimys päättyi, b: oma raskas hoitorupeama tuli päätökseen ja voit ajatella tulevaisuutta erilailla.

Ei se tarkoita, ettetkö olisi rakastanut lastasi, vaikka tunnet sitä helpotusta. Vaikeasti kehitysvammaisen kiputiloja on vaikea arvuutella jos hän ei saa ilmaistua sitä itse ja hoito on usein raskasta. Ja joku nielun puhdistaminen imuriletkulla on aina kivulias hoidettavalle jne.

Jaksamista!

Vierailija
27/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena, opiskeluaikanani kokeilin huumeita useammin kuin kerran ja makasin rahasta useamminkin kuin kerran.

T: perheenäiti, lastentarhanopettaja, yhteiskunnallisessa toiminnassa mukana oleva kunnollinen nainen, jolla oli "vähän" villi nuoruus. Kukaan ei tiedä menneisyydestäni.

Onneksi hoidan oman lapseni itse, etkä sinä ole lapseni kanssa tekemisissä.

t. oikeasti kunnollinen nainen jolla ei ole tarvetta päteä yhteiskunnallisissa toiminnassa

Heh, sä pädetkin vaan tuolla sun "oikealla" kunniallisuudella :D Ja tokihan kaiken yhteiskunnallisen toiminnan täytyy olla jonkinlaista itsetehostusta...

Vierailija
28/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajaa ketkä niitä lapsia siellä päiväkodissa hoitaa ja opettaa. Miten tuollaisella moraalilla varustettu voi olla hyvä kasvattaja ja esimerkki lapselle?

Voi oksetus.

Monesti tuommoiset moraalittomat ja narsistiset vailla omaatuntoa, ne sitä yhteiskunnallista huomiota haluavat.

Että kehtaat täällä leveillä!

Vierailija
29/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt jokaista miestä, jonka kanssa olen ollut yli kuukauden. Nykyistäkin kahdesti vaikka olemme olleet yhdessä vasta puoli vuotta. Olen kuin vampyyri joka kaipaa verta, paitsi että olen pyylevä keski-ikäinen homssu, joka tarvitsee vierasta.

Vierailija
30/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintasyöpään... Pitäisi kertoa jollekulle. Pomolle pitäisi töissä ilmoittaa. Muutaman päivän kuluttua kuulen leikkauspäivän. Pelottaa!

Vierailija
31/53 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä 13 miehen kanssa. Nyt minulla on suhde naimisissa olevan perheenisän kanssa.

Vierailija
32/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuntuu ikävältä tuntea näin, vaikka tietää itsekin syyn tunteilleen.

Vierailija
33/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajaa ketkä niitä lapsia siellä päiväkodissa hoitaa ja opettaa. Miten tuollaisella moraalilla varustettu voi olla hyvä kasvattaja ja esimerkki lapselle?

Voi oksetus.

Monesti tuommoiset moraalittomat ja narsistiset vailla omaatuntoa, ne sitä yhteiskunnallista huomiota haluavat.

Voitte mammat nukkua yönne rauhassa. Kerrankin keksin hyvän provon :) :)

T: se muka lto, muka ex-huumehuora

Vierailija
34/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksetus.

Kuinka moni tällä kävelisi vapaana, jos meidät tuomittaisiin pahimman tekomme mukaan. Ja nuo teot eivät ole juurikaan vahingoittaneet ketään, toisin kuin sinun suoltama myrkkysi varmasti joku päivä tekee, senkin tekopyhä olento. t. ohis

Vierailija
35/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksetus.

Voitte mammat nukkua yönne rauhassa. Kerrankin keksin hyvän provon :) :)

T: se muka lto, muka ex-huumehuora

Tuli pelko päälle, että av-sherlockit tunnistaa!

Vierailija
36/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että rakkaudesta lapseen tunnet myös helpotusta, ikävää, surua jne. Ollaan me immeiset aika otuksia tunteinemme, mutta kauhia klisee, kyllä se aika helpottaa syyllisyyttä ja tulee se rauha siitä, että näin on hyvä, myös sen lapsen kannalta.

Anna itelles lupa tuntea kaikki, jos joku kauhistelee sun ajatuksia niin anna taivastelle, ei hällä itellään liene sitten paljoa kokemusta elämästä :)

Vierailija
37/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 8 lapsen mummo.

Vierailija
38/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen naimisissa.

Vierailija
39/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lto-viesti oli provo. Olen nimittäin sitä mieltä, että ihminen joka on elänyt tehden virheitä ja myöhemmin tajunnut ne ja ymmärtää tehneensä virheitä, on paras kasvattamaan lapsia ja opettamaan mikä on elämässä oikein ja väärin. Kuka tahansa meistä osaa päteä ja esittää täydellista, mutta harvasta meistä on sanomaan ääneen että olen epätäydellinen ja tehnyt virheitä, mutta olen oppinut niistä ja olen siksi parempi ihminen nyt kuin ennen.

Vierailija
40/53 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on todella huono itsetunto. Häpeän ulkonäköäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi