Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro Salaisuus!

Vierailija
13.11.2011 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena, opiskeluaikanani kokeilin huumeita useammin kuin kerran ja makasin rahasta useamminkin kuin kerran.

T: perheenäiti, lastentarhanopettaja, yhteiskunnallisessa toiminnassa mukana oleva kunnollinen nainen, jolla oli "vähän" villi nuoruus. Kukaan ei tiedä menneisyydestäni.

Vierailija
2/53 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen todella hyvä työssäni. Muut luuulevat että juon vain kahvia ja surffailen netissä ja en tee mitään. En aio oikaista heitä.

Ihanaa näyttää laiskalta mutta olla yksi parhaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yhdenillan jutusta äpärä. Syntynyt siis avioliittomme aikana toiselle naiselle.

Ja sinä kilttinä aviovaimona jatkat liittoa!? En tiedä kuka tässä on isoin idiootti, mutta taidatte kaikki kolme olla!

Vierailija
4/53 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena, opiskeluaikanani kokeilin huumeita useammin kuin kerran ja makasin rahasta useamminkin kuin kerran.

T: perheenäiti, lastentarhanopettaja, yhteiskunnallisessa toiminnassa mukana oleva kunnollinen nainen, jolla oli "vähän" villi nuoruus. Kukaan ei tiedä menneisyydestäni.

Onneksi hoidan oman lapseni itse, etkä sinä ole lapseni kanssa tekemisissä.

t. oikeasti kunnollinen nainen jolla ei ole tarvetta päteä yhteiskunnallisissa toiminnassa

Vierailija
5/53 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa vituttaako ja ihan omaa hölmöyttäni ja hyväuskoisuuttani olen rahani menettänyt.

Vierailija
6/53 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tausta on nuoruudessa huumeet ja seksinmyynti sekä hampunkasvatus (en jäänyt kiinni). Nykyään olen skarppi perheenäiti - terapia on käyty. Harva tietää, ja tuskin uskoisivat vaikka kertoisin.

Vierailija
7/53 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikesti noita ja harjoitan magiaa.

Vierailija
8/53 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaatekaapin ylähyllyllä. Tämän päivän tiukin ja tukalin salaisuus.

Vierailija
9/53 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dissasi vanhat luokkatoverinsa fb:sta koska ei olla tarpeeksi hienoja sen kavareiksi.

Olen yksi heistä.

Vierailija
10/53 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töppäilleet eivät voisi olla erinomaisia kasvattajia?? Herätys todellisuuteen... kannattaa valita kotikoulu lapselle, koska ikinä ette saa tietää, mitä salaisuuksia iloisesti hymyilevän alakoulun open menneisyyteen kuuluu. Hyvä niin.

Vierailija
11/53 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oen saanut uuden työpaikan ja irtisanoudun ensi viikolla. Kukaan työpaikallani ei tiedä vielä asiasta.

Vierailija
12/53 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin paha, ollut jo hyvin kauan. Liian kauan. Salaan sen niin ettei kukaan aavista.

Vierailija
13/53 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kunniallinen perheenäiti

Vierailija
14/53 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensä kerro uusille ihmisille, että edellinen pitkä seurustelusuhteeni oli narsistisen miehen kanssa, joka pahoinpiteli ja petti minua, minkä kerkesi.

Kerron kyllä esim. että suhde oli huono.

Vierailija
15/53 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä eksäni luona. rakastan häntä vielä. mutta minulla on perhe, enkä halua että he saavat koskaan tietää mitä teen. rakastan siis kahta miestä.

Vierailija
16/53 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yhdenillan jutusta äpärä. Syntynyt siis avioliittomme aikana toiselle naiselle.

Vierailija
17/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lOlen nimittäin sitä mieltä, että ihminen joka on elänyt tehden virheitä ja myöhemmin tajunnut ne ja ymmärtää tehneensä virheitä, on paras kasvattamaan lapsia ja opettamaan mikä on elämässä oikein ja väärin. Kuka tahansa meistä osaa päteä ja esittää täydellista, mutta harvasta meistä on sanomaan ääneen että olen epätäydellinen ja tehnyt virheitä, mutta olen oppinut niistä ja olen siksi parempi ihminen nyt kuin ennen.

Jos joku muu on sinut epätäydellisyytensä kanssa ja puhuu siitä avoimesti, laskettakoon se häntä vastaan. Sen sijaan omat virheet ovat Hienoja ja Kasvattavia ja tehneet sinusta Paremman Ihmisen.

Kun siis nimenomaan koitin sanoa, että arvostan ihmisiä jotka uskaltavat olla avoimesti epätäydellisiä ja ovat sinut asian kanssa. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Jos on niin hän heittäköön sen ensimmäisen kiven... Ja en minäkään halua että lastani hoitaa "narkkarihuora" mutta jos kuulisin oman lastenhoitajani käyttäneensä nuoruudessa huumeita tai jopa myyneensä itseään rahasta vuosia vuosia sitten, olisi se mulle aidosti oikeasti ok. Jos joku tuollaisia asioita kertoo ääneen, on hänen kyllä jo ollut pakko oppia että ne olivat väärin. Te äidit jotka tuomitsitte tuon provo-lto:n niin entä jos oma lapsenne tekisi nuoruudessaan kovia virheitä, käyttäisi aineita ja ehkä jopa huoraisi, mutta kuitenkin kasvaisi terveeksi aikuiseksi, joka on oppinut virheistään. Etkö silloin toivoisi että yhteiskuntakin osaisi antaa nuo lapsesi tekemät virheet anteeksi???

-28

Vierailija
18/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tämä osoittaa suoraselkäisyyttä. joillain ihmisillä on nimittäin vakaumuksia, avioliitto on ehkä yksi vaativimmista.

en toki väitä, että automaattisesti itse painaisin villaisella moisen, mutta olenkin äkkipikainen ja pitkävihainen ihminen.

Vierailija
19/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerolle 11.

Vierailija
20/53 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa meidän 4 vuotta kestäneen parisuhteemme aikana, ja ne olivat syyt miksi jätin hänet. Hän on kuitenkin selittänyt kaikille jättäneensä minut toisen naisen takia.

En ole vaivautunut oikaisemaan näitä pikkujuttuja ja säälin hänen nykyistään salaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi