Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä! LOL! Onko tällainen sivu todella olemassa:

Vierailija
14.10.2011 |

"Kiintymysvanhemmuusyhdistyksen sivut"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyksellä on nettisivut, vähäx mä repeen.

Vierailija
2/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE se vasta on LOL!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kantoliinassa roikottaminen ja pesiminen vastaa sitä, että " Kiintymysvanhemmuus on lapsen tunteiden ja ajatusten kunnioittamista, hänen tarpeisiinsa vastaamista ja pyrkimystä ymmärtää lasta kokonaisvaltaisesti. Perusoletuksena on, että lapset ovat synnynnäisesti sosiaalisia ja halukkaita yhteistyöhön, ja tarkoitusperiltään pohjimmiltaan hyviä."

Minun lapseni syntyivät tähän maailmaan pieninä uteliaina tutkijoina ja minä kannustin heitä siinä ja myös luomaan hyvät sosiaaliset suhteet perheeseensä, sisaruksiin ja ystäviin. Nukkuivat tyytyväisenä missä sattui, saivat paljon loruja, kutituksia, hymyjä ja ruokaa, olivat mukana perheen toiminnoissa heti alusta asti eikä heitä haidattu ilman vaippaa kantoliinaan.

Vierailija
4/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen yhdistyksen jäsen linjoilla :))

Vierailija
5/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen yhdistyksen jäsen linjoilla :))

ei ole yhdistyksen jäsen. Olen kokeillut kantamista liinassa mutta ei siitä mitään tullut. Kertiksiä olen käyttänyt sujuvasti ja valmispurkkiruokia. Imettänyt olen pitkään että jos sillä saat mut luokiteltua tuohon niin suuresti kammoamaasi vaistovanhempiporukkaan niin siitä vaan. Minä olen tarpeeksi fiksu ymmärtääkseni että vanhemmuutta on monenlaista, monenlaisia tapoja hoitaa lasta ja lopputulos voi olla ihan yhtä hyvä. Toisin kuin sinä?

Vierailija
6/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusoletuksena on, että lapset ovat synnynnäisesti sosiaalisia ja halukkaita yhteistyöhön, ja tarkoitusperiltään pohjimmiltaan hyviä."

lapsia pidettäisiin lähtökohtaisesti pahoina XD

Jeesustelua parhaimmillaan :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi