Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuka teillä on viimeksi nukkunut sohvalla ja mistä syystä?

Vierailija
11.11.2011 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilin krapulassa ja osittain torkuin katsoessani tv:tä ja läppäriä. Makkarissa oli liian.. ei mitään.. että olisin saanut levättyä.

Vierailija
22/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä huitasin sitä tahattomasti liian lujaa, kun se kuorsasi ja piti mua hereillä. Oli suuttunut´, enkä mä edes huomannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä oli kaveri yökylässä ja nukkuivat vierashuoneen levitettävässä sohvassa.

Vierailija
24/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on jyrkästi kielletty menemästä sohvalle, mutta siitä se vaan joka aamu löytyy.

Sairaana tässä talossa on varsinkin lapsilla ollut tapana nukkua sohvalla. Seuraavaksi tähän taloon ostetaan taas ehdottomasti nukkumiskelpoinen sohva. Tuossa nykyisessä ei kyllä vapaaehtoisesti kukaaan kuin koira nukukaan.

Vierailija
25/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun närästi niin paljon. Sohvalla sain itseni jonkinlaiseen puolipystyasentoon...

Vierailija
26/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin leikkauksessa ja piti nukkua pääpuoli kohotettuna ja se onnistui parhaiten sohvalla. Lisäksi pelkäsin että joku olisi unissaan huitaissut mua leikatulle alueelle.

Vierailija
27/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin nukahtaa siihen illalla tai torkkua päiväunet.

Vierailija
28/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v tuli kiskomaan miestä ylös sängystä 8lta ja toista vielä väsytti. Nyt torkkuu soffalla.

Itse nukun usein sohvalla, koska olen huonouninen. Unettomuusjaksoina saatan valvoa yöllä montakin tuntia katsellen telkkua. Siksi meillä näkyy joitain maksukanaviakin.

Vierailija
29/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pienet tupluurit ltapäivällä.

Vierailija
30/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahdin yösyötöllä pojan kanssa ja otin tunnin tirsat, kunnes heräsin ja siirryttiin takaisin sänkyihin.

Vierailija
31/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi menee myös joka yö meidän makkariin nukkumaan jossakin vaiheessa yötä.

Vierailija
32/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu makkarissa, jotta jaksaa taas ajaa yön taksia. Minä siirryin sohvalle aamuyöstä, ja mies ei häiriintynyt mun heräämisestä kun aloin ammulla puuhailla kotitöitä muualla asunnossa.

Vierailija
33/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen lapsista nukkuu sohvalla joka yö. Huoneessaan ei ole edes sänkyä.

Vierailija
34/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee sohvalle möksöttämään kun ei saa seksiä, viimeksi viikko sitten.

Vierailija
35/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapa niin kipeä, etten voinut nukkua, tai olla makuulla. Yhden yön nukuin puoli-istuvassa asennossa sohvalla, toisen lepolassessa. Sitten taas yö sohvalla. Pari viikkoa sitten. nyt pystyn jo nukkumaan sängyssä

Vierailija
36/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui sohvalla, kun oli mahataudissa ja lähempänä wc:tä, silti onnistui oksentamaan 2x lattialle...

Vierailija
37/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihanan pehmeä kulmasohva. Tehtiin siihen molemmille peti kun on viikonloppu. Ihana kääriytyä peittoihin kattomaan leffaa ja nukahtaa siihen. Herätessä siirryttiin makkariin.

Mies on kyllä nukkunut muutenkin tällä viikolla sohvalla kun minä olen ollut vuosisadan flunssassa ja yskinyt ja haukkunut henkeä. Ja olen myös viimeisilläni raskaana ja pyörin ja hyörin, nousen vessaan koko ajan.

Vierailija
38/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka yö. Yöt töissä, tulee aamulla, jolloin lapsi kömpinyt viereen. Jää nukkumaan sohvalle siihen asti kunnes herää.

Vierailija
39/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies nukkui vierashuoneessa kaksi yötä viime viikolla siksi että sillä oli niin aikainen herätys, ja mä taas en pysty saamaan uudelleen unta kun mut kerran herätetään.

Vierailija
40/44 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen lapsista nukkuu sohvalla joka yö. Huoneessaan ei ole edes sänkyä.

miksi sillä lapsella ei ole omaa sänkyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi