Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Lapset jäivät liekkeihin

Vierailija
11.11.2011 |

Miten koette/arvioitte sanavalintaa jäivät?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liekkejä ei olis ollut ellei isä oli niitä sytyttänyt.

Vierailija
2/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi estänyt niiden pääsyä pois lastenhuoneesta. Ja jotkut vielä puolustelevat sitä mielipuolta äijää!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttiko oikeasti elävältä?

Vierailija
4/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi estänyt niiden pääsyä pois lastenhuoneesta. Ja jotkut vielä puolustelevat sitä mielipuolta äijää!!!!

Näinkö kävi..miten voit tietää tämän. Tuli hirveän kylmä olo ei siis ihan oikeaSti voi olla totta eihän. Ei kukaan voi tehdä niin omille lapsosilleen.

Vierailija
5/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö kävi..miten voit tietää tämän. Tuli hirveän kylmä olo ei siis ihan oikeaSti voi olla totta eihän. Ei kukaan voi tehdä niin omille lapsosilleen.

http://4.bp.blogspot.com/-V1acYsTtxvg/TZglDwKnT_I/AAAAAAAAZGk/GKK1YHMH7…

Vierailija
6/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täähän se onkin niin kammottavaa, äärimmäisen pahuuden kohtaaminen siinä missä pitäs olla ihana perheidylli, siinä tulee niin turvaton olo.

Vierailija
7/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt "unohtaa" tuota tapausta. Tai en missään nimessä unohtaa, mutta ajatella sitä vähemmän. menin ihan sekaisin kun aikoinaan luin sen jutun, en saanut unta kuukausiin ja itkin vain. En vaain voi antaa sille tunteelle enää valtaa... :(

Vierailija
8/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt "unohtaa" tuota tapausta. Tai en missään nimessä unohtaa, mutta ajatella sitä vähemmän. menin ihan sekaisin kun aikoinaan luin sen jutun, en saanut unta kuukausiin ja itkin vain. En vaain voi antaa sille tunteelle enää valtaa... :(

Tämä baby Brianna juttu oli aivan kauhea. Ennen kaikkea siksi, että se pieni vauva polo ei saanut elää yhtään kivutonta tai onnellista hetkeä koko elämänsä aikana :( Tyrnävän lapset sentään saivat.

Vierailija
9/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ovat olleet elossa mutta ei vältämättä tarkoita et mies olisi pitänyt ovenkahvasta kiinni jne.Pieniltä lapsilta mennee taju sekunneissa kun savu valtaa keuhkot joten todennäköisesti he eivät ole tunteneet kipua vaan nukkuneet pois ja se onkin ainoo hyvä asia tossa koko kuviossa,ettei ne lapset ehtineet kärsiä.

Vierailija
10/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuulleeni. hirveät kuvat kyllä oli, älkää enää tuollaisia laittako, kamalia.

Vierailija
11/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://4.bp.blogspot.com/-V1acYsTtxvg/TZglDwKnT_I/AAAAAAAAZGk/GKK1YHMH7…" alt="http://4.bp.blogspot.com/- V1acYsTtxvg/TZglDwKnT_I/AAAAAAAAZGk/GKK1YHMH7ic/s. 320/Brianna%2527s+death%2521.jpg">http://4.bp.blogspot. com/-

V1acYsTtxvg/TZglDwKnT_I/AAAAAAAAZGk/GKK1YHMH7ic/s320/Brianna%2527s+deat</a>

.

Joka laittelee tänne ulkomaisia linkkejä. En usko, että kuolivat tulipalossa. Luulen, että hirviöisä murhasi lapset ennen kuin laittoi mökin tuleen ja tais tulla sillä itsekkäällä paskiaisella vielä lopussa pupu pöksyyn kun ei itteään saanut hengiltä. On niin paljon helpompaa tappaa kaksi pientä avutonta..hyi hitto..mätäne helvetissä sinä sekasikiö murhaaja.

Vierailija
12/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toipumassa. Ne huhut joiden mukaan palon sytyttäjä oli "joku muu kuin isä" voi jo unohtaa.

Vierailija
13/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://4.bp.blogspot.com/-V1acYsTtxvg/TZglDwKnT_I/AAAAAAAAZGk/GKK1YHMH7…" alt="http://4.bp.blogspot.com/- V1acYsTtxvg/TZglDwKnT_I/AAAAAAAAZGk/GKK1YHMH7ic/s. 320/Brianna%2527s+death%2521.jpg">http://4.bp.blogspot. com/-

V1acYsTtxvg/TZglDwKnT_I/AAAAAAAAZGk/GKK1YHMH7ic/s320/Brianna%2527s+deat</a>

.

Joka laittelee tänne ulkomaisia linkkejä. En usko, että kuolivat tulipalossa. Luulen, että hirviöisä murhasi lapset ennen kuin laittoi mökin tuleen ja tais tulla sillä itsekkäällä paskiaisella vielä lopussa pupu pöksyyn kun ei itteään saanut hengiltä. On niin paljon helpompaa tappaa kaksi pientä avutonta..hyi hitto..mätäne helvetissä sinä sekasikiö murhaaja.

koki kovan kohtalon,joku kysyi kuinka kukaan voi tehdä niin omille lapsosilleen.Voi tehdä ja paljon enemmän,joten miksi ihmetellä?

Vierailija
14/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttynyt tietämästä Briannan kohtalon,menin uteliaisuuttani googlaamaan ja luin koko pidätys/kuolinsyyraportin=(

Mä en ikinä enää klikkaa mitään täällä auki enkä hae mistään mitään tietoa jos en jotain jo tiedä.

Toi mitä mä luin,5kk vauvaa äiti,isä ja eno hakannut lyönyt seinään,heittänyt kattoon ja maahan,purrut ympäri kehoa,työntänyt sormia vauvan peräreikään ja lopulta joukkoraiskannut niin et molemmat miehet päästänyt spermansa 5 kk vauvan sisälle.Sit mennyt nukkumaan ja aamulla hakattu,raiskattu,verinen ja kuollut vauva löytyy olkkarin lattialta ja kaikki kattoo toisiaan huuli pyöreenä ja naureskelee "we played with the baby"

Vierailija
15/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttynyt tietämästä Briannan kohtalon,menin uteliaisuuttani googlaamaan ja luin koko pidätys/kuolinsyyraportin=(

Mä en ikinä enää klikkaa mitään täällä auki enkä hae mistään mitään tietoa jos en jotain jo tiedä.

Toi mitä mä luin,5kk vauvaa äiti,isä ja eno hakannut lyönyt seinään,heittänyt kattoon ja maahan,purrut ympäri kehoa,työntänyt sormia vauvan peräreikään ja lopulta joukkoraiskannut niin et molemmat miehet päästänyt spermansa 5 kk vauvan sisälle.Sit mennyt nukkumaan ja aamulla hakattu,raiskattu,verinen ja kuollut vauva löytyy olkkarin lattialta ja kaikki kattoo toisiaan huuli pyöreenä ja naureskelee "we played with the baby"

itken tätä aina vaan...

Vierailija
16/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi ikinä halunnut tietää, mutta tosiaan, PAHUUTTA on olemassa, ja sitä voi tapahtua vaikka naapurisi seinien takana. Eikä sitä näe päällepäin...

Vierailija
17/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toi linkki pitää sisällään. En olisi halunut nähdä :(

Vierailija
18/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen isän fb-kuvankin jo tänne? Sillä oli siinä toinen lapsista olkapäillä. Mikä ihme ajaa ihmisen tuollaiseen tekoon?

Vierailija
20/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi