Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys thaimaan matkaajille.

Vierailija
11.11.2011 |

Lähdemme tammikuussa 2 viikoksi Thamaahan.

Kysymys on nyt että mitä rokotteita tarvitsemme? Googletin ja sainkin selville että Havrix taitaa olla se mikä meiltä uupuu: mutta missä sen voi lapselle käydä laittamassa? Itse saan ilmeisesti työterveyshuollon kautta? Korvaako tt-huolto yleensä rokotteen?

Kiitos :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriasemalla eli ota yhteys sinne ja kysy, että miten toimitte. Onko heillä rokotetta vai pitääkö teidän käydä se itse ostamassa jne... Työterveys tuskin korvaa, riippuu tietenkin sopimuksista.

Vierailija
2/3 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi saada rokotteen neuvolassa tai esimerkiksi Tampereella tartuntatautien valvonta antaa rokotuksia (aikuisille ja lapsille) ja reseptejä niiden hankintaa varten. Luulen että tälläinen on suuremmissa kaupungeissa.

Jos kyse on lomareissusta niin työterveys ei tuota rokotetta korvaa, vaan sen joutuu itse ostamaan.

Itse olen ottanut twinrix-rokotteen (hepatiitti a ja b) ja siihen kuului kolme rokotetta, joiden hinta oli n. 50e/kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen, saat reseptin, sitten menet hoitajalle ja hän laittaa rokotteen. Ihan turha alkaa maksaan lääkärikäynnistä, rokote itsessään jo sen verran kallis...