Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon parhaat naurut tarjosi eilinen "Arvostele mun illallinen"

Vierailija
11.11.2011 |

Emäntä Anne on kuin suoraan jostain englantilaisesta komediasarjasta. Hyacinth Bucket vai mikä se oli. Pokka petti täysin, kun alkoi soittaa pienellä soittorasialla maamme laulua. Siis voiko joku oikeasti olla tuollainen vai vetikö jotain roolia. "Mun miehet kohtelee huonosti mun koristetyynyjä" Muahahhhaaa. Tässä kannattaa katsoa, jos haluaa hyvät naurut. http://www.livtv.fi/arvostelemunillallinensuomessa/video/arvostele-mun-…

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaimena Firefox, jos tuolla olisi mitään merkitystä...

Vierailija
2/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelle oma ohjelma! Ihan oikeasti tosi piristävä ja kyllä minäkin tunnnen joitakin tuollaisia friikkejä, joista miettii hetken, että onko nämä ihan tosissaan kunnes tajuaa, että on ihan oma itsensä! Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan tavallisista ihmisistä saadaan jotain hirveetä viihdettä. Kyllä toi Anne menee mun mielestä ihan normaalin variaation piikkiin, ei ollut mikään friikki, vaikkakin erilainen kuin minä.

Vierailija
4/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan tavallisista ihmisistä saadaan jotain hirveetä viihdettä. Kyllä toi Anne menee mun mielestä ihan normaalin variaation piikkiin, ei ollut mikään friikki, vaikkakin erilainen kuin minä.

Ehkä itse kuitenin sieltä "perähikiältä" olet jos ihan normimenoa oli sun mielestä.. :D

Vierailija
5/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itse kuitenin sieltä "perähikiältä" olet jos ihan normimenoa oli sun mielestä.. :D

Sä et osannut edes lukea mun viestiäni oikein. T.edellinen

Vierailija
6/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräpistiäisen morsmaikku edellisestä maajussista. Ei sitten ollutkaan vai?

Vierailija
7/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakyiskohan jostain muualta?

Vierailija
8/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niiin kaukana itsestäni, vaikka lähes samanikäisiä ollaan, minä olen enemmän sellainen miksi ihmeessä polttaa kynttilöitä kun sähkövalo on keksitty, mutta ei meidän kaikkien tarvitse olla samasta muotista tehtyjä.

Tuollaisia säikkyjä, mielisteleviä, teennäisen oloisia naisia on paljon ikäisteni ja varsinkin vähän vanhempien, hyvin tienaavien miesten vaimoissa.

Vierailija
9/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajalikka söi perunakeittoa ja leipää ja sitten valitettiin.

Vierailija
10/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska tyyppi muutenkin.

Vierailija
11/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä ihmetytti,

on tämä puutarhurihaave vs. pussitilli (ja muut kaupan yrtit keittiössä), kaupasta ostetut syötävät kukat ja silkkikukat pöydällä (minkä vieraatki totesivat)...

Lisäksi tämä lihaliemivastaisuus vs. valmis marinadi ja sweet chili -kastike hymyilyttää...

Vierailija
12/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää mimmi vedättää nyt ihan täysillä! ;-D"

Vierailija
13/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vedonlyönti kyseessä! Ovat varmaan mimmiporukalla lyöneet vetoa uskaltaako yksi heistä lähteä ohjelmaan vetämään Mde Bouquet-tyyppistä roolia ;-D

Miten tällä daamilla itsellään piti pokka kun alkoi soittamaan sitä vempelettä? :DD

Hyacinth Bucket on henkilöhahmo brittiläisessä komediasarjassa POKKA PITÄÄ!

Vierailija
14/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän minua ärsyttää suunnattomasti tuo lause? Mitkä ihmeen naurut? Ei kai nauruja lasketa? Yksi nauru, kaksi naurua? Tuossa lauseessa on jotain hirveän ylimielistä, epätoivoisen viimehetkistä yritystä kuitata jokin kiistanalainen asia. Yleensä tuo on se viimeinen kommentti. Sainpa hyvät naurut = en osaa enää sanoa mitään muutakaan, olen sanaton?

Vierailija
15/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyynyjä on sohvalla paljon, ja lemppari ruokaa teki.Oma puutarhakin on kukkia ja omenapuita.Anne on tosi kaunis ikäisekseen , mutta sen unisesta äänestä en tykännyt.

Vierailija
16/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan sitten yhtä omituisia.

T.8

Vierailija
17/68 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä oonkin raskaana... Ihana persoona!

Vierailija
18/68 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Outista jäi vain outo mielikuva: karsee läski, käyttäis vaikka edes korsettia. Lumps lumps lumps siellä ja täällä.

Vierailija
19/68 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurmikkoa ei oltu leikattu...

Vierailija
20/68 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiva koti. Mielelläni ottaisin tuollaisen kodin itsekin. Keittiössä näkyi Villeroy ja Bochin Petit Fleur-astiastoa kuin itsellänikin on käytössä. En tosin osaa sötsöttää tyynyjä yhtä sujuvasti.

Se Maamme-laulu oli loistava veto. Hyvät naurut sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme