Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon parhaat naurut tarjosi eilinen "Arvostele mun illallinen"

Vierailija
11.11.2011 |

Emäntä Anne on kuin suoraan jostain englantilaisesta komediasarjasta. Hyacinth Bucket vai mikä se oli. Pokka petti täysin, kun alkoi soittaa pienellä soittorasialla maamme laulua. Siis voiko joku oikeasti olla tuollainen vai vetikö jotain roolia. "Mun miehet kohtelee huonosti mun koristetyynyjä" Muahahhhaaa. Tässä kannattaa katsoa, jos haluaa hyvät naurut. http://www.livtv.fi/arvostelemunillallinensuomessa/video/arvostele-mun-…

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisen oloinen nainen. Ei todellakaan mun tyyliä sisustukset tai olemus, mutta ei myöskään vaikuttanut mitenkään ylivedetyltä tai feikiltä: oli vaan oikeasti tuollainen ja tykkää noista jutuista.

Ihmettelen tosiaan millaista porukkaa täällä palstalla on, jos suht normaalin kirjoissa oleva ihminen kirvoittaa tällaisia kommentteja. Mä en myöskään huomannut mitään erityistä korostusta asuinpaikan suhteen tai varallisuuden muutenkaan. VAIKKA katsoin nyt näiden kommenttien varjossa tätä jaksoa.

Vierailija
22/68 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille vanhalle ukolle, joka haukkui kaikkien muiden kodit jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:01"]

Katsoiko kukaan äsken uusintana, hauskaa kun tuo Jyrki vielä jaksoi urputtaa puhelimessa salaliitoista :D

[/quote]

Mä katsoin :D Varmaan kolmatta kertaa. Mulla menee aina pokka siinä Annen soittorasiakohtauksessa, ja siinä kun se Jyrki soitti lopuksi tuottajille(?) että se nuoriso sopi tämän jutun.

Annen mieshän oli siinä saman sarjan seuraavan kauden Porvoon viikolla koska heillä huvila Porvoossa, siinä jaksossa esiteltiin Annen nukkekoti.

Heillä on nykyään sisustus- ja kukkabisnes Porvoossa.

http://www.uusimaa.fi/artikkeli/246689-laura-ashley-on-saanut-ihastuneen-vastaanoton

Vierailija
24/68 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Annen kiharrusjuttu oli siellä kylppärissä kun laittoi itseään kuntoon siinä ja selitti niistä hajuvesistään, se laite jossa hän lämmitti tai höyrytti yhtä papiljottia kerrallaan ennenkuin kiinnitti hiuksiinsa?

Vierailija
25/68 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:03"]

Mikä se Annen kiharrusjuttu oli siellä kylppärissä kun laittoi itseään kuntoon siinä ja selitti niistä hajuvesistään, se laite jossa hän lämmitti tai höyrytti yhtä papiljottia kerrallaan ennenkuin kiinnitti hiuksiinsa?

[/quote]

Samaa ihmettelen, joku höyryjuttu???

Vierailija
26/68 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. <3

Vierailija
27/68 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:03"]

[/quote]

Samaa ihmettelen, joku höyryjuttu???

[/quote]

Niitä kutsutaan lämpörulliksi.

Vierailija
28/68 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvittävä tyyli ja ärsyttävä tapaus kertakaikkiaan. tulisin hulluksi tuollaisen seurassa.

outi oli myös ärsyttävä, järkyttävä merileijona, suuri röllykkävatsa ja pienet tissit. pääkin niinkuin kuulla.

Vierailija
29/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvisukat viisikymppisellä

Vierailija
30/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi se diivailu siitä Marjaniemestä..

Onhan se kallista seutua, ja talo oli hieno, mut rouva taisi olla väärässä ohjelmassa kun halusi esitellä kotiaan eikä niinkään ruoanlaittotaitoja. ;)

Vierailija
31/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntia pidemmän ajan tuollaisen itseään ja omaisuutttaan koko ajan korostavan nyplääjän kanssa. Ja ylisisustettu koti aiheutti kylmiä väreitä. Miten tuolla pystyy joku mies asumaan noiden koristetyynyjen seassa?

Vierailija
32/68 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata mikä tyyppi, äsken tuli telkkarista taas ja nauroin :D Kauheeta hienostelua ja se soittorasia... jestas :D

Vierailija
33/68 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan katson. Jotenkin nuo kaikki ihmiset vaikuttavat niin epäuskottavilta... onko tuollaisia oikeasti? Ainakin tosi kaukana siitä, mitä itse tai tuttavani ovat. :D

Ihmeellinen lässyttäjä tuo Anne. Ja juontaja vittuilee koko ajan. :D

Vierailija
34/68 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juontaja vittuilee koko ajan. :D

Tarkoitan tietysti kertojaääntä. Onko se Jaana Saarinen?

Vierailija
35/68 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ekaksi huomasin sen että miten ihmeessä tuo Anne voi olla 50 vuotta?!?!

Todella hyvin säilynyt nainen. Mutta onneksi ei ole esim. työkaveri, ketä pitäisi kuunnella päivät pitkät ;-)

Vierailija
36/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko kukaan äsken uusintana, hauskaa kun tuo Jyrki vielä jaksoi urputtaa puhelimessa salaliitoista :D

Vierailija
37/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvissä vesissä ne isot kalat...

Mitähän noihin kulisseihin on kätketty?!

Ihan hillitön se maammelaulu juttu. Onko lottovoiton saanut persu?

Vierailija
38/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoittoa minäkin epäilen, kun pitää noin nousukasmaisesti käyttäytyä ja korostaa sitä, kuinka kaikki on MUN. Ja tuo työpaikan jättäminenkin puhuu puolestaan. On ollut pakko päästä esittelemään kaikkea mitä MULLA on televisioon. Säälittävä se hajuvesihommakin. Eilen mulla oli tuota, aamulla laitoin tuota ja nyt illalla laitan tätä. Aikuinen ihminen käyttäytyy kun pikkutyttö.

Vierailija
39/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonat vaan tuo väriä elämään.

Vierailija
40/68 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vilpittömän tohkeissaan niistä jutuistaan. Varmasti oli näyttämisen haluakin, juu, mutta ei pelkästään sitä. Kiva kuitenkin, että on erilaisia persoonia ja koteja. Tuollainen hieman vanhahtava kukkakrumeluulityyli (myös käytöksessä!) ei ole kovinkaan yleistä enää nykyään :)

Soittorasiakohta oli kyllä hilpeä - itselläni olisi varmaan pokka pettänyt vieraana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi