Viikon parhaat naurut tarjosi eilinen "Arvostele mun illallinen"
Emäntä Anne on kuin suoraan jostain englantilaisesta komediasarjasta. Hyacinth Bucket vai mikä se oli. Pokka petti täysin, kun alkoi soittaa pienellä soittorasialla maamme laulua. Siis voiko joku oikeasti olla tuollainen vai vetikö jotain roolia. "Mun miehet kohtelee huonosti mun koristetyynyjä" Muahahhhaaa. Tässä kannattaa katsoa, jos haluaa hyvät naurut. http://www.livtv.fi/arvostelemunillallinensuomessa/video/arvostele-mun-…
Kommentit (68)
Ovat varmaan mimmiporukalla lyöneet vetoa uskaltaako yksi heistä lähteä ohjelmaan vetämään Mde Bouquet-tyyppistä roolia ;-D
Miten tällä daamilla itsellään piti pokka kun alkoi soittamaan sitä vempelettä? :DD
Hyacinth Bucket on henkilöhahmo brittiläisessä komediasarjassa POKKA PITÄÄ!
Uskokaa nyt, että ihmisiä on erilaisia!
Ovat varmaan mimmiporukalla lyöneet vetoa uskaltaako yksi heistä lähteä ohjelmaan vetämään Mde Bouquet-tyyppistä roolia ;-D
Miten tällä daamilla itsellään piti pokka kun alkoi soittamaan sitä vempelettä? :DD
Hyacinth Bucket on henkilöhahmo brittiläisessä komediasarjassa POKKA PITÄÄ!
Valitetavasti luulen, että täti oli ihan aito itsensä.
Minä kyllä viettäisin aikaa hänen kanssaan, sillä musta persoonalliset ihmiset tuo väriä elämään ja vähän sitä huumoriakin.
Taviksia on niin paljon ruikutuksineen.
Huomioikaa se, että kukaan ei kuitenkaan vieraista halunnut loukata tätä ihmistä.
7v. poika sanoi, että ruma koti ja tarkoitti varmaan sitä romanttisuutta.
Täytyy olla aikamoinen mies, kun jaksaa asua tuollaisessa sisustuksessa.
Rahaa heillä on ja voihan olla vaikka perintöä tai ihan mitä tahansa.
Tätimäinen tantta, joka on kopioinut sisustustyylin jostain lehdestä. Ahdistava näpertelijä, joka varmaan kulkee vieraan perässä oikomassa tyynyjä ja nyppimässä nukkaa huonekaluista. Ja muistaa aina esitellä mitä hän on viimeksi ostanut tai saanut ja mainita tietysti myös merkin. Puhetyyli ja jähmeä hymy olivat todella ahdistavia. Teeskentelijä on sana joka tulee mieleen.
ohjelmaa katsoessani! Välillä kyllä häpesin tämän naisen vuoksi.
Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu ja jotkut on jääneet ilman.
Tosin miten sihteerillä on varaa tuohon kaikkeen?
Mä taas mietin Maamme laulu -kohdassa, että ihanaa kun joku on noin friikki ja vielä noin kauniilla tavalla. Meidän tytön huone on laitettu kuten Annen koti ja ne on molemmat todella kauniita.
En itse haluaisi, että ihan joka paikka olisi tuollainen, mutta kaunis oli. Kuten Anne sanoi, niin on paljon katseltavaa heillä. Englantilainen tyyli oli vedetty ihan huippuunsa!
tuntuinen. Olisiko palsta ollut tyytyväisempi, että palstalta tutu kyynisyys ja vi.....lu olisi ollut illan teema?
tuntuinen. Olisiko palsta ollut tyytyväisempi, että palstalta tutu kyynisyys ja vi.....lu olisi ollut illan teema?
Toinen asia mihin kiinnitin huomiota oli ikä, viiskymppinen ja ei todellakaan näyttänyt siltä, tosi hyvin säilynyt nainen.
Mutta joo, mä yhdyn täysin sen yhden miehen mielipiteeseen että se oli jotenkin "pelottava", se tunne tuli just siinä kohdassa kun se veivas sitä soittorasiaansa. Ihan tosi outo ja kyllä mä sen sanoin ääneen kun sitä katselin.
En ehkä viihtyis hänen seurassa kovin kauan.
Ja täysillä vielä meni av-mammoilta läpi. ;-)
Ne järkyt tyynyt, joita varten oli oikein kaappi ostettu. Oliko ne siis vuokrattu jostain?
Niitä vain oli paljon/ liikaa ;-D
Oli lainattu sisustusliikkeestä ja/ tai ystäviltä.
Kysyn täältä nyt ensin jos tulisi joltain pikavastaus. :-)
Menen samalla Katsomoon etsimään onko tieto jo siellä.
Varmaan kaatunut tän ohjelman takia :-D
ja kyllä hän ihan oikeasti tuollainen on!
on tämä puutarhurihaave vs. pussitilli (ja muut kaupan yrtit keittiössä), kaupasta ostetut syötävät kukat ja silkkikukat pöydällä (minkä vieraatki totesivat)...
Lisäksi tämä lihaliemivastaisuus vs. valmis marinadi ja sweet chili -kastike hymyilyttää...
ikinä uskoisi että hän on jo 5-kymppinen! Olisin luullut 3-kymppiseksi.