Viikon parhaat naurut tarjosi eilinen "Arvostele mun illallinen"
Emäntä Anne on kuin suoraan jostain englantilaisesta komediasarjasta. Hyacinth Bucket vai mikä se oli. Pokka petti täysin, kun alkoi soittaa pienellä soittorasialla maamme laulua. Siis voiko joku oikeasti olla tuollainen vai vetikö jotain roolia. "Mun miehet kohtelee huonosti mun koristetyynyjä" Muahahhhaaa. Tässä kannattaa katsoa, jos haluaa hyvät naurut. http://www.livtv.fi/arvostelemunillallinensuomessa/video/arvostele-mun-…
Kommentit (68)
sille vanhalle ukolle, joka haukkui kaikkien muiden kodit jne
Voiko joku sairaus aiheuttaa tuollaista. Jos joku vieras alkaisi tuollaista puhua, heittäisin ulos.
Mulla ei ton Annen kanssa olisi mitään yhteistä, mutta sata kertaa mieluummin hengaisin hänen kanssaan kuin viettäisin tunnin ton vajakki-Jyrkin kanssa.
tuollaisia. Meillä on naapurustossa samanlainen. Yrittää haastaa riitaa ym.
siinä puutarhaohjelmassa, jonka katsomisen jouduin lopettamaan em. ongelman takia. Se vei kaiken huomion kasveilta kun piti seurata milloin ne tekarit mulahtaa kukkapenkkiin.
Aina maristaan kiukkuisista keski-ikäisistä naisista, mutta kyllä ne potenssinsa menettäneet vanhat uko on pahimpia. Juuri aggressiivisia idiootteja. Ei tapahdu kaikille, mutta ovat hirveitä ne riidanhaastajat.
HUOMIO! Nämä kyseiset jaksot tulevat uusintana tänään torstaina (2 jaksoa) ja huomenna perjantaina (2 jaksoa) klo 18 LIV:llä :-DDD
Eikö tuo sama Outi ollut Masterchefissä vähän aikaa sitten?
kuin Maria Montazami Ruotsi miljonääriäideistä.