Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurkku kipeä jo toista viikkoa...

Vierailija
11.11.2011 |

voiko olla nuhaa vakavampaa? Nenä ei valu enää pahemmin mutta kurkku on edelleen hyvin kipeä. Varsinkin aamuisin ja illalla. Kurkusta tulee aamuisin kellertävää/oranssia limaa. Päivällä en huomaa särkyä.

Nytkin on tosi kipeä (on ilta). Mitä tämä on? Ei ole kuumetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla täsmälleen sama juttu kuin ap:llä. Nieluviljelyssä ei näkynyt mitään.. Sain kuitenkin antibioottikuurin, mutta kuurin loputtua kurkkukipu palasi..

Tää on niin inhottavaa :(

Vierailija
2/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan virka-ajan ulkopuolisessa päivystyksessä vielä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi jäädä muhimaan pitkäksi aikaa. Lääkäriin siis, päivystykseen ei tarvitse lähteä, mutta nielupaise on pahimmillaan seuraus, jos ei hoida.

Vierailija
4/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä ollut välillä kolmekin viikkoa, sitten parin viikon tauko ja sama uudestaan. julmetun kipeä kurkku mutta ei oikein muuta, tulehdusarvoissa eikä nieluviljelyssä mitään. välillä oli myös yskää kivun lisäksi ja ääni lähtee.

Vierailija
5/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin lääkäriin menen pitkään jatkuneen kurkkukivun takia. Nieleminen niin hankalaa, ettei kunnolla syödä pysty. Pidemmän päälle hankaloittaa elämää jonkun verran..

Vierailija
6/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut kurkkukipua 3 viikkoa. Nyt tosi tukkonen olo ja öisin yskittää. Tänään menossa sairaanhoitajalle näyttään poskiontelot. Ap tais mainita että tulee oranssia limaa, se on ollut mullla monesti merkki poskiontelontulehduksesta.

Vierailija
7/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli minulla tuollaisen pitkän kurkkukivun syynä. Ja nyt sitten kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
8/8 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli reilun kuukauden tuollaista. kahden viikon jälkeen alkoi helpottaa, mutta sitten yhtäkkiä eräänä iltana kurkku tuli niin kipeäksi ettei pystynyt kunnolla puhuakaan.. odotin viikonlopun yli ja sitten tuli peitteitä. nielunäytteessä ei kuitenkaan angiinaa näkynyt, mutta sain kuurin. oli ilmeisesti joku nielutulehdus joka voi myös aiheuttaa peitteitä kurkkuun.

kuurin aikana helpotti mutta sen jälkeen oli vielä jonkinasteista kipuilua.. kaksi viikkoa nyt olen ollut terveenä :) suurempaa nuhaa tai kuumetta ei ollut koko aikana. kannattaa käydä antamassa nielunäyte ja seurailla tuleeko peitteitä.