Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otan 2500 euroa pikavippiä, niin selvitään joulusta.

Vierailija
10.11.2011 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ehdottomasti 2500€ pikavipillä 20% korolla vaikka opintolainaa olisi nostamatta! :D

eiköhän tää ole selkeä provo, 30 hengelle ostamassa jouluruoat. Melkoinen talo opiskelijalla, onko kestit vuokratussa kokoustilassa tms?

Vierailija
42/45 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sitä, että ihan vieraat ihmiset kiikkuvat puihin ap.n suunnitelmasta.

Mitä se keneltäkään on pois jos ap ottaa pikavippiä 1500 euroa ja maksaa keväällä sen köntässä pois. Tämä on kyllä yksi huvittavimmista ketjuista, mitä olen lukenut:)

Olen itse ottanut kerran samantyylisen pikalainan kun tarvitsin äkkiä rahaa ja en olisi todennäköisesti pankista saanut sitä yhtä nopeaa. Maksoin köntässä kahden kuukauden päästä pois. Ei tullut kuluja niin erityisen paljoa, että olisi haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 2500 euroa pikavippiä, niin selvitään joulusta

Joululahjat olen ostellut pitkin vuotta, nyt ei ole kuin muutama ostamatta.

Juu. Mulla ei ois koskaan varaa ottaa tuollaista pikavippiä.. Mutta kukin tyylillään. Hyvää joulua teille!

Vierailija
44/45 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitustyylistä tuntee.

Vierailija
45/45 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sietäisi istua vielä muutama vuosi koulussa ja ottaa tukiopetusta rahankäytöstä ja oman talouden hallinnasta. Nuo pikavipit on ihan ryöstöä. Entäs jos valmistumisen jälkeen työpaikka ei odotakaan? Miten varmaa on, että pääset valmistumisen jälkeen töihin? Tässä taloudellisessa tilanteessa ihan mitä vain voi tapahtua. Toisekseen entä jos et keväällä valmistukaan?

Metsään menee teillä, mutta itse tienne valitsette.