Järkyttävää, firman pikkujoulut!
Olen aivan järkyttynyt. Olen ollut 7 kk töissä erässä isossa kunnallisessa erikoissairaanhoidon sairaalassa.
Nyt pikku joulut lähestyvät ja sain tietää että joudumme itse maksamaan ruoat!
Olen ollut monissa paikoissa töissä urani aikana eikä ikinä ole tarvinnut ruoasta maksaa mitään vaan se on ollut yrityksen kiitos vuoden työpanoksesta. Lisäksi usein ollaan saatu 3-5 drinkkilippua tai ruokajuomat talon tarjoomana.
Täällä ei siis tarjota mitään. Ei ole ikinä tarjottu kuulemma.
En tarkoita että pitäisi ilmaiseksi saada kaikki työnantajalta mutta mielestäni tämä jo kertoo siitä kuinka paljon työnantaja on valmis panostamaan työnhyvinvointiin.
Kommentit (28)
ja monessa muussakin hommassa, esim. EU-rahoitteisissa projekteissa, joissa on tosi tarkkaa mihin rahat kohdennetaan. Eipä niissä ole budjeteissa momentteja henkilöstön viihdytykseen, joten omasta pussista saa kaivaa pikkujoulut ja muut jos haluaa työkavereden kanssa juhlia.
Lisäksi usein ollaan saatu 3-5 drinkkilippua tai ruokajuomat talon tarjoomana.
No, sitä työhyvinvointia ei paranna ainakaan se, että pomo kustantaa työntekijöiden ryyppäämisen. Joku raja sentään varsinkin jos olet hoitopuolella...
Kuinka pikkujoulunne sujuivat?
Muistatko edes enään?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut miehelle?
Tuskin ap on täällä vastaamassa. 2011 tapahtunut
Välttyi taas monelta vaivalta, kun ei osallistunut.
Eikä meilläkään ilmaista parkkipaikkaa ole. Parkkihalli on maksullinen.
Edes osoitetuja pysäköintipaikkoja ei ole, auto on yleisellä k,iekkopaikalla jota yksityinen parkkifirma vahtii ja sakottaa innokkaasti, joudun 2 tunnin välein kääntämään kiekkoa autossa !!