Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko törkeätä sanoa miehelel suoraan että haluaa sänkyyn tämän kanssa?

Vierailija
10.11.2011 |

jos ei edes tunne kunnolla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse tykkää tuntemattomien miesten sänkyehdotteluista, tulee tosi halpa olo.

Vierailija
2/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos on varattu mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin tasokasta miestä tuolla ainakaan saat mukaasi. Ellet ole itse aivan törkeän hyvännäköinen. :D

Ehtotus on minusta miesten "Läheks panee", -ehdotusten tasoinen. Enkä itse ainakaan lämpene noille miehille yhtään.

Vierailija
4/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä toisinpäin.. mitähän MIEHET tykkää???

Vierailija
5/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan.. paitti ehkä jos on aviossa, eri asia.

Vierailija
6/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuokin toimii, kokeiltu on.

Anna kuitenkin miehelle mahdollisuus sanoa "ei kiitos", älä missään nimessä jää jankuttamaan.

Vierailija
7/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lopetetaan tämä turha smalltalk, mulla ei oo tarkoitus kuin saada täksi illaksi seuraa, lähetkö mukaan". Heti lähti :) Kyllä varmasti jotkut tykkää, riippuu ihan tilanteesta, pitää olla silmää koska puhuu suoraan.

Vierailija
8/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin joskus sanonut suoraan, että "lähetkä mun luokse". Aina on toiminut. Ja kahden kanssa ihan vakavaan parisuhteeseenkin päädyin. Kunnon koulutettuja ja hyvän näköisiä miehiä olivat, eivät mitenkään "ei-tasokkaita".

Vierailija
9/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat romantikkoja, tiedätkös.

Vierailija
10/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, taas yleistetään "miehet tykkää suorista ehdotuksista". Jos olet tavannut aivottomia juntteja niin älä muihin yleistä.

Itseä ei miehenä, ainakaan aina, sytytä päällekäynti. Lähinnä tulee mieleen älyn puute ja jonkinlainen oletus naiselta, että "kyllä tuo mies varmaan panee kun vaan annan". Paitsi, että voi jäädä luu käteen muijalle.

Vierailija
11/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nyt olleet naimisissa vaikka kuinka pitkään. Onhan se tosi suoraa, mutta jotkut tykkää suoruudesta.

Vierailija
12/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään viattomista, mutta tuhmista.

Vierailija
13/13 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet(kään) ei tykkää suorasta ehdottelusta. Ainakaan kovin moni. Mä olen suorapuheinen nainen ja inhoan kiertelyä ja saalistusriittejä ja onneksi sitten nykyinen mieheni on samanlainen ja lämpesi suoralle puheelle. ;) Aika monen miehen sain karkotettua sanomalla heti suoraan. Yksi vielä ystävällisesti neuvoi, että ei miehille saa sanoa suoraan, ne kun tykkää saalistaa. Aha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi