Mitä mieltä olette perheestä
... jossa kellään ei ole oikeastaan koskaan ns. merkkivaatteita? Tällä palstalla tuntuu, että monen mielestä hyvä äiti ostaa vaikka viimeisillä pennosillaan ainakin ulkoiluvaatteet kalliita merkkituotteita.
Jos meillä joskus on merkkivaate, se on sukulaisilta kierrätetty. Kaipa varaa olisi hiukan kalliimpaakin ostaa, mutta en ole nähnyt siihen tarvetta.
Kommentit (3)
jos sillä tarkoitetaan vaatetta, joka ostetaan merkin takia tai josta maksetaan merkin perusteella lisähintaa. Meillä on vain ihan tavallisia vaatteita.
Paitsi teini halusi viime talvena yläkouluun siirryttyään kalliin hupparitakin ja lähes yhtä kalliit tennarit. Minä en niistä ede smitään ymmärtänyt, mutta koska hinta oli niin huomattava, oletan, että ne olivat jotain "juttuja". Ostin ne ilman suurempaa kipuilua, mutta eipä tuo jatkossa ole enää uusia vaatinut. Kai niiden idea selvisi hänelle ja hänkin totesi, ettei tarvi.
Olen itse semmoinen, että lapsilla on sekaisin ties mitä vaatetta. Tykkään jostain, niin ostan sit sen. En kyllä millä hinnalla hyvänsä, mutta kuitenkin.
En laisinkaan katso toisia pahalla vaatteiden perusteella. Saatan ajatella, että jaa noille ei ole vaateasiat ykkösjuttu, mutta mitäs se sitten haittaa -ei yhtään mitään.
Puette juuri niinkuin itse haluatte! Pahalla katson vain jos ei selvästi ole tarpeeksi päällä.
ei ole koskaan edes oikein selvinny että mikä on merkkivaate
eli jos ja kun eilen ostin lindexiltä tyttärelleni farkut joissa luki denver niin onko ne nyt merkkifarkut
:D