Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko miehenne " kestävät" yhdynnässä?

Vierailija
08.11.2005 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen silloin kun vaimo on saanut ;)

t.mään

Vierailija
2/50 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo naisi vaikka koko yön, jos alkuun pääsee.

Se taas ei käy minulle, joten feikkaan orgasmuksen.

Vaimo on sitä paitsi tyytymätön vaikka olisin nainut 3h.

[color=red]

-Sambuca

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muutamassa minuutissa.

Vierailija
4/50 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä sen enempää yleensä mene, jos on valmiiksi yhtään härnätty. Jos samaan aikaan tulee formulat tms, voi mennä pitempään, koska jouttuu keskittymään johonkin ihan muuhun!

Vierailija
5/50 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4]

[color=red]

♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥

[size=3] [color=green]

Ja sekös harmittaa!

[size=4] [color=red]

Vierailija
6/50 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäin kesälomalle ja mökille - vaimo oli töissä. Otin tukevat pohjat ja lähdin paikalliselle tanssilavalle. samanlainen kesäleski kesämekossaan. Hyvät daisarit ja perse - minulla puolestaan skrebat täynnä.

Siitä sitten naisen mökille ja vaatteet pois. Daamilla oli mies mielessään, sillä hänellä ei ollut pikkuhousuja.

Nuolin kaksi ensimmäsitä orgasmusta ja sitten pukille. Viina ei vienyt erektiota, mutta en vaan lauennut.

Nainen laukesi viisi kertaa - viimeisen sellaisessa " pista mies jalat yhteen, minä tulen päälle ja ikäänkuin nylkytän klitorista" -asennossa. Sitten vihdoin käänsin hänet ja laukesin. Pillua pestessään kysyin ehkäsystä ja kertoi omaavansa kierukan kouhdussaan. Tämä minulle tärkeä asia. Ja se, että nautinto. Nautintou. Siis oli paras mahdollinen.

Tapaamme syksyllä, sain numeron.

Vierailija
7/50 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokeneemmat miehet kestävät jo. Tai sitten laskette ajan alkavaksi vähän eri tavalla...

Vierailija
8/50 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiat oluet yms. estävät laukeamisen. Seuraavana päivänä pään/päiden selvittyä on meno ollut sitten rivakampaa ja nautinnollisempaa.

Vierailija
9/50 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki voi laueta vaikka yhdessä ja jatkaa ja laueta ja jatkaa kunnes molemmat ovat tyytyväisiä, ainakin hetken ;)

Vierailija
10/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko välittää miehiltänne noita kikkoja millä voi määrätä koska laukeaa? Itse en ainakaan tiedä miten laukeamista voi estää, paitsi lopettamalla naimisen. Kännissä ei meinaa tulla ollenkaan ja muuten vähän turhan nopeasti.

Vierailija
11/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/50 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä 10 min

toisin taas 47min...

JULLE69

.i.

Vierailija
13/50 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kestää muutamia sekunteja, joskus jopa minuutteja. Eilenkin olin niin kiihkoissani mutta mies tulla laukesi n. 10sekunnissa. Sanoinkin sille kun töihin lähti että illalla täällä odottaa taas himokas vaimo. Mies kun ei jaksa toistakertaa peräkkäin. niin ja edellisestä kerrastamme on kuukausi aikaa.

Vierailija
14/50 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain joskus harvoin pitkien esileikkien jälkeen on päässyt lipsahtamaan alle kymmenen minuutin. Joskus sopivan syvässä humalatilassa on tullut jylkytettyä tuntikaupallakin ja loppujen lopuksi uni tullut ensin silmään :)

Ja ei vissiin liity tähän, mutta ennätys on yhden illan aikana seitsemän orkkua sekä itselle että partnerille...

Se on kuulkaas nuoremma immeiset niin, että kun kaikkea kokeilette niin molempien osapuolten taito ja itsehillintäkykykin siinä sivussa kasvaa...

Vierailija
15/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi ei enempää niin pääsee nukkumaan nopeammin

Sittenpähän se pakollinen pillunsaati on täytetty siltä viikolta

Vierailija
16/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä, koska on viimeksi saanut ja siitä, kuinka kauan on leikitty kaikenlaista ennen yhdyntää. Voi tulla parilla työnnöllä, mutta useammin kyllä se nyt useamman minuutin kestää rajussakin menossa, ja usein kyllä aika kauan - en ole kellosta katsonut.

Vierailija
17/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopein pano oman miehen kanssa taitaa olla jotain kymmenen minuutin luokkaa. Pisimmillään naitiin koko yö, viitisen tuntia hyvin hissukseen. Tavallisinta on ehkä sellainen 30-40 minuuttia, siis esileikin päälle.

Vierailija
18/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja onneksi ei enempää niin pääsee nukkumaan nopeammin

Sittenpähän se pakollinen pillunsaati on täytetty siltä viikolta

Tämän kirjoittanut nainen kuuluu siihen joukkoon naisia (vaimoja), jotka itkevät perään kun on liian myöhäistä. Tollasella asenteella nainen on vain kassientyhjennysteline, todellista kyytiä annetaan sitten vaimolta salassa niille, jotka sitä osaavat arvostaa....Kauniita unia!

Vierailija
19/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa sanoa, että " tästä kerrasta taitaa tulla nopea" , mutta sitten tehdään se uudestaan.

Ei ole ollut ongelmia keston kanssa kumpaankaan suuntaan. Mutta mies on sanonut, että se johtuu osin siitä, että hänen mielestään mun kanssa on niin helppo olla. Aikaisemmissa suhteissa on ollut ongelmia ylipäätään kai joskus erektionkin kanssa. Meillä ei koskaan.

Vierailija
20/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän kestoon on naisella suuri osuus

Jos kiihottava ja ihana nainen niin kyllä se varsinainen yhdyntä jää 3-5 min.

Mutta tietysti jos vaan avioliiton " pakko" seksiä niin ei siinä syty mies saati nainen joten voi kestää pitkänkin tovin.

Eli annataan pillua että saa olla rauhassa muutaman päivän!!

Se ei ole kivaa, joillekin se riittäää .

Mutta ei mulle

-mici-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän