Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko miehenne " kestävät" yhdynnässä?

Vierailija
08.11.2005 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0,5 - 1h, mutta mies ottaa peniksen välillä ulos ja keskittyy hetken sormettamiseen, kun tuntee että on liian lähellä orgasmia.

Varmaan jos suoraan menisi kerralla maaliin niin ehkä 15min tienoilla olisi kesto.

Meillä vähän sama. Kesto olisi varmaan jotain 15min - sormetus - 10min - sormetus - 15min - sormetus - 10min.

Vierailija
42/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se "kolmenminuutin..muna" on kaikista Paras! ja toki, 'kliseisinvarvi'.. ei se haittaa - Päinvastoin! Totta kaikki, mitä on kuullu siitä.. toki. Hyvä niin. Ei tuu mitään 'aikataulu'kiistoja ikinä, etenkin jos hoitaa akanpilden eka 'käyntikuntoon' joko sormetuksin tai lurputuksin.. iha sama. Tämä toimii meillä hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..siis onhan yhdyntä kivaa ilman laukeamistakin, ja asentoa voi vaihdella jne... mutta miksi pitäisi jaksaa 30-40 min tai tuntikaupalla? Jos molemmat saa 5 minuutissa niin mitä hienoa on pitkittää siitä vielä puoli tuntia (ainakaan joka kerta)? Vai onko jollakin niin että mies saisi 3 minuutissa mutta naisen takia pitää " jaksaa" vielä puoli tuntia?

Menikö multa ohi jotain, en nimittäin tosiaan käsitä !

Just näin!

Vierailija
44/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se "kolmenminuutin..muna" on kaikista Paras! ja toki, 'kliseisinvarvi'.. ei se haittaa - Päinvastoin! Totta kaikki, mitä on kuullu siitä.. toki. Hyvä niin. Ei tuu mitään 'aikataulu'kiistoja ikinä, etenkin jos hoitaa akanpilden eka 'käyntikuntoon' joko sormetuksin tai lurputuksin.. iha sama. Tämä toimii meillä hienosti.

Näin just!

Vierailija
45/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko jollakin niin että mies saisi 3 minuutissa mutta naisen takia pitää " jaksaa" vielä puoli tuntia?

Juu, kohteliaisuussyistä lähinnä seksimme kestää niin kauan että nainen saa.

Minulle kyllä piisaisi paljon lyhyempi sessio.

Vierailija
46/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30sekkaa meiksillä

Vierailija
47/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä 10 min

toisin taas 47min...

JULLE69

.i.

Maikki sano, että Jullella lentää alta minuutin...

Vierailija
48/50 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-8 min, exä kesti 10-15min. Mutta ei yhtään haittaa, jos nykyisen mielestä olen niin hyvä, että hänen on vaikea pidätellä.

Vierailija
49/50 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-8 min, exä kesti 10-15min. Mutta ei yhtään haittaa, jos nykyisen mielestä olen niin hyvä, että hänen on vaikea pidätellä.

No minua kyllä naisena haittaisi jos oma nautinto jäisi saamatta.

Vierailija
50/50 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua kyllä naisena haittaisi jos oma nautinto jäisi saamatta.

Jos höyläämiseen ja naisen orgasmiin vaaditaan aina 12min cooperin testi, niin lämmittelyssä on mennyt jotain pieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi