Kauanko miehenne " kestävät" yhdynnässä?
Kommentit (50)
Kyllä se "kolmenminuutin..muna" on kaikista Paras! ja toki, 'kliseisinvarvi'.. ei se haittaa - Päinvastoin! Totta kaikki, mitä on kuullu siitä.. toki. Hyvä niin. Ei tuu mitään 'aikataulu'kiistoja ikinä, etenkin jos hoitaa akanpilden eka 'käyntikuntoon' joko sormetuksin tai lurputuksin.. iha sama. Tämä toimii meillä hienosti.
Vierailija kirjoitti:
..siis onhan yhdyntä kivaa ilman laukeamistakin, ja asentoa voi vaihdella jne... mutta miksi pitäisi jaksaa 30-40 min tai tuntikaupalla? Jos molemmat saa 5 minuutissa niin mitä hienoa on pitkittää siitä vielä puoli tuntia (ainakaan joka kerta)? Vai onko jollakin niin että mies saisi 3 minuutissa mutta naisen takia pitää " jaksaa" vielä puoli tuntia?
Menikö multa ohi jotain, en nimittäin tosiaan käsitä !
Just näin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se "kolmenminuutin..muna" on kaikista Paras! ja toki, 'kliseisinvarvi'.. ei se haittaa - Päinvastoin! Totta kaikki, mitä on kuullu siitä.. toki. Hyvä niin. Ei tuu mitään 'aikataulu'kiistoja ikinä, etenkin jos hoitaa akanpilden eka 'käyntikuntoon' joko sormetuksin tai lurputuksin.. iha sama. Tämä toimii meillä hienosti.
Näin just!
Vierailija kirjoitti:
Vai onko jollakin niin että mies saisi 3 minuutissa mutta naisen takia pitää " jaksaa" vielä puoli tuntia?
Juu, kohteliaisuussyistä lähinnä seksimme kestää niin kauan että nainen saa.
Minulle kyllä piisaisi paljon lyhyempi sessio.
Vierailija kirjoitti:
Välillä 10 min
toisin taas 47min...
JULLE69
.i.
Maikki sano, että Jullella lentää alta minuutin...
2-8 min, exä kesti 10-15min. Mutta ei yhtään haittaa, jos nykyisen mielestä olen niin hyvä, että hänen on vaikea pidätellä.
Vierailija kirjoitti:
2-8 min, exä kesti 10-15min. Mutta ei yhtään haittaa, jos nykyisen mielestä olen niin hyvä, että hänen on vaikea pidätellä.
No minua kyllä naisena haittaisi jos oma nautinto jäisi saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua kyllä naisena haittaisi jos oma nautinto jäisi saamatta.
Jos höyläämiseen ja naisen orgasmiin vaaditaan aina 12min cooperin testi, niin lämmittelyssä on mennyt jotain pieleen.
Meillä vähän sama. Kesto olisi varmaan jotain 15min - sormetus - 10min - sormetus - 15min - sormetus - 10min.