Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Isänpäiväkyläilyt, flunssa ja leikkaus
09.11.2011 |
Appi menossa isoon leikkaukseen ensi viikolla meillä pojan kanssa pientä flunssaa. Pojalla enää yskää jäljellä ja minulla nenä tukossa, yskää ja aika vetämätön olo.
Ajattelin itse jäädä kotiin, mutta voisikohan poika mennä miehen kanssa anoppilaan isänpäiväkahville?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Flunssaista ei voi leikata ja on tosi sääli jos pelkä nuha siirtää leikkausta. Kysy appesi mielipidettä, kerro rehellisesti jos poika niiskuttaa vähääkään.