ihmiset, joilla ollut vähintään 15 seksikumppania.
Pitäisikö hävetä tai katua? Oletko saanut kuulla huorittelua? Pidätkö itseäsi tai ihmisiä joilla tiedät olevan paljon seksikumppaneita niin jotenkin huonoina ihmisinä? Kerro monta seksikumppania sinulla on ollut ja kadutko sitä? Ikäsi? Ja miksi olet toiminut niin? Nainen vai mies? Mitä jos lapsesi saavat tietää asian??
Kommentit (87)
Ei kaduta tai hävetä, jotkut ois tietysti voinut jättää testaamatta... Nainen, +45, n.50 kumppania.
"Miksi olet toiminut niin?"  -- no, miksikäs en, jos on huvittanut ja seuraa ollut tarjolla.
Lapsia ei ole. Huoriteltukin on, mutta tilanteissa joissa asiayhteydellä ei ole mitään tekemistä seksikumppanien määrän kanssa, ja voihan sitäpaitsi neitsyttäkin finninaamamurkkupojat (ja vähän vanhemmatkin) haukkua pihtarihuoraksi.
Ei minusta. Eikä mua hävetä eikä kaduta. En ole saanut kuulla huorittelua, siis keneltä olisin? En tietenkään pidä. Ehkä 50-60, 36 v. Pidän seksistä, mutta en halunnut sitoutua keheen tahansa vaan vasta sitten kun löysin sen oikean. Luku tietysti kuulostaa kurjalta, mutta olen ollut aikuisiässä reilu 10 v sinkkuna, joiten eihän tuo ole kuin 5-6 x vuodessa. Miksi ihmeessä lapseni saisivat tietää asiasta? Ja jos joku heille kertoisi, niin sanoisin, että näin on käynyt.
en ole koskaan saanut kuulla huorittelua, itseasiassa varmasti kukaan muu kuin minä, ei tiedä seksikumppaneideni määrää.
Ja niitä on siis n. 15, mukaan mahtuu myös 1 nainen.
en kadu mitään,olen saanut hyviä ja huonoja kokemuksia, mutta mitään en vaihtaisi pois.
Olen 30v kahden lapsen äiti, ja ei mua haittais vaikka lapset saisi joskus tietää...niin ja itseasiass mieheni tietää tuon seksikumpaneiden määrän,mutta asia ei häntä häiritse millään lailla.
Kaikki tekevät omalla elämällään mitä haluavat,turha ketään on haukkua tai syyllistää.
Seksikumppaneita laskujeni mukaan 21 (taisin unohtaa kuitenkin jonkun, mutta alle 25 jää ehdottomasti)
Olen 30-vuotias nainen ja ollut sinkkuna kauemmin kuin parisuhteessa. Nuorempana tuli pidettyä hauskaa enemmän, nyt olen aika kiltisti ;)
Kuka mua huorittelisi?
Lapsellenihan petikumppaneiden määrä ei kuulu ja kukahan hänelle tämän kertoisi..
Ei ole mikään salaisuus, siis jos joku ystäväni haluaisi tietää niin kertoisin.
En ole kuullut huorittelua. En pidä itseäni tai ketään huonona ihmisenä. Seksikumppaneita reilu 100 enkä kadu, ei ole edes paljon. Ikä 38, 12 vuotta parisuhteessa. Seksielämän aloitin 14-vuotiaana, eli kumppaneita on ollut tasasella kaavalla laskettuna n. 5/vuosi. Normaalia toimintaa. Olen nainen, enkä tiedä tilannetta, jossa olisin pakotettu lapsille kertomaan kumppaneiden määrää. Tietyt asiat eivät kuulu lapsille.
itselläni n.30 seksikumppania. Ja kyllä kaduttaa. En meinaa päästä millään asian yli.. Nyt minulla elämä todella mallillaan enkä usko että paremmin voisi olla. Ja sitten murehdin jotain noin typerää. Silloin oli hauskaa nyt hävettää. T. Juuri lapsen saanut 22v nainen
Pitäisikö hävetä tai katua?
Kenen? Minun. Pitäisikö sinun mielestäsi? Vai voisinko olla ylpeä? Vai ihan vaan neutraali? Vai mikä? Onko seksissä jotain pahaa, onko se synti? Kerro, miksi ajattelet noin?
Oletko saanut kuulla huorittelua?
En ikinä. Tuntemani ihmiset eivät huorittele ketään.
Pidätkö itseäsi tai ihmisiä joilla tiedät olevan paljon seksikumppaneita niin jotenkin huonoina ihmisinä?
Vrt. ensimmäinen kysymys. Miksi kysyt, pidätkö sinä? Jotkut ovat kyllä saattaneet olla eksyksissä, jotkut vain seikkailunhaluisia.
Kerro monta seksikumppania sinulla on ollut ja kadutko sitä?
En muista enää. Ehkä 35? (viimeisen 12 vuoden aikana vain 2)
Ikäsi?
36
Ja miksi olet toiminut niin?
Olen ollut utelias ja spontaani. On ollut mahdollisuuksia ja tilaisuuksia, mielenkiintoisia miehiä. Ihan aluksi kaipasin myös vahvistusta itsetunnolle. En halunnut seurustella; haluttavia miehiä tulee useammin vastaan kuin kumppaniksi kelpaavia. Kerropa sinä, miksi en olisi sinkkuna mennyt kiinnostavan miehen kanssa sänkyyn, kun kerran halusin?
Nainen vai mies?
Nainen
Mitä jos lapsesi saavat tietää asian??
Lapset tuskin haluavat tietää seksielämästäni eikä se heille kuulu. En myöskään kerro seksiasennoista, suuseksistä tai muusta vastaavasta omakohtaisesti. Kerrotko ap sinä omillesi?
En ole saanut kuulla huorittelua, mutta en ole myöskään levitellyt seksikokemuksiani ympäriinsä. Yhden yön suhteet ovat olleet vain minun ja kumppanin välinen ilo eikä ne kuulu kellekään.
Useita seksikumppaneita omaavista ihmisistä ei voi sanoa mtään yleistä. Jos joku hakee hirveästi kumppaneita ja katsoo että on pakko "antaa", niin silloinhan ko ihmisellä on joku ongelma, joka ei ollenkaan liity seksiin. Muiden ihmisten seksielämä ei oikeasti kuulu mulle eikä kiinnostakaan. :)
Varmaan sen 15, en muista tarkkaan. Osa ollut pitkiä suhteita, osa enemmän tai vähemmän harmittomia kertapanoja.
Olen 42 v.
Seksi on kivaa.
Olen nainen.
En tiedä miten lapseni saisivat tetää asian kun se ei ole mikään kauhean kohtalokas juttu. Viimeiset n. 14 v. olen ollut vain mieheni kanssa. 
Olen 42v nainen, avioliitossa 18v.
Seksikumppaneita n. 80, joista 23 ennen avioliittoani. Harrastamme ryhmäseksiä , joten siksi noin paljon avioliiton aikana. pettänyt en ole. Ja noista joku reilu 20 on naisia.
Lapsiani ei varmasti kiinnosta ja mistä ihmeestä he määrän saisivat edes tietää???
en ole koskaan saanut kuulla huorittelua, itseasiassa varmasti kukaan muu kuin minä, ei tiedä seksikumppaneideni määrää.
Ja niitä on siis n. 15, mukaan mahtuu myös 1 nainen.
en kadu mitään,olen saanut hyviä ja huonoja kokemuksia, mutta mitään en vaihtaisi pois.Olen 30v kahden lapsen äiti, ja ei mua haittais vaikka lapset saisi joskus tietää...niin ja itseasiass mieheni tietää tuon seksikumpaneiden määrän,mutta asia ei häntä häiritse millään lailla.
Kaikki tekevät omalla elämällään mitä haluavat,turha ketään on haukkua tai syyllistää.
Oletko myös maininnut miehellesi tai lapsesi voisivat tietää, että mamma on imenyt myös tussua?
Jos tarkemmin ajattelee, niin kyllä se nyt vaan ainakin helvetin paljon on jos nuorehko nainen on ottanut sata (100) eri kullia itseensä sisään? Ihan niinku millään muulla kuin omalla sen hetkisellä halulla (siis itsetunnon pönkittämisellä) ei olisi merkitystä.
tarkoitan sitä, että ei välttämättä tarvitsisi olla niin paljon, vähemmälläkin pärjäisi.
En häpeä, eikä kukaan ole huoritellut. Yhden yön suhteita en ole koskaan harrastanut, aina on seksikumppanin kanssa lyhyt romanssi ollut - muutamia viikkoja tai kuukausia kestävä.
Seksikumppaneita n. 50, näistä n. 40 ikävuosilta 16-26, loput eron jälkeen viimeisen kolmen vuoden aikana, joten ei minusta edes paljon.
N 36
Olen 40+ nainen, ja viimeisten 19 vuoden aikana minulla on ollut kaksi kumppania. Ex-mieheni ja nykyinen mieheni.
Ei hävetä. Miksi pitäisi? Mistä lapseni saisi selville, mitä tapahtunut joskus 25 vuotta sitten?
Olen ihana, mukava, empaattinen, rakastava, kiva ja hyvä ihminen. Muidenkin mielestä.
Ap, olet joko seksuaalisesti kovin ahdistunut tai olet nuori tms.
p.s. minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. en koskaan sano miehelleni "ei". Rakastelu on nastaa.
mielestäni kenenkään ei pidä katua mitään vaan nauttia siitä mitä on saanut kokea. Itse sain nuorempana kuulla huorittelua. Ja minulla oi myös ongelmia isä suhteessa ja itsetunnossa. Olin masentunut. Hain hyväksyntää vääriltä ihmisiltä. Minua kyllä kaduttaa mutta toisaalta ajattelen että eipäntarvitse enää hankkia kokemusta kun sitä on jo kertynyt. Ja voin keskittyä mieheeni. Ja ei en aio kertoa lapsilleni kokemuksiani. Mutta erään äidin lapset haukkuvat tätä jakorasiaksi kun kuulivat tämän menneisyydestä ja se on kamalaa.
Ap
enemmän kuin 15. Pääsin laskuissani 23:een... Ei hävetä tai kaduta vaikka jokunen olisi voinut välistä jäädä. Ikää 40, nainen, ja kyllähän siihen aikaan jo mahtuu pitempää ja lyhyempää suhdetta. Ei lapset nyt vaan pysty sitä mistään selvittämään ellen ala romaania kirjoittamaan ;D
olen ollut melkein aina sinkkuna (yksi parin vuoden suhde) ja olen siis kolmekymppinen, joten ei tuo nyt hirveän paljon ole.
Mutta olen oikein tyytyväinen, ettei noita ole enempää. Noistakin on muutama, mikä olisi saanut jäädä kokematta.
Lapsen ei tarvitse tietää noista mitään. En minäkään tiedä monta seksikumppania vanhemmillani on ollut, enkä haluakaan tietää.
sellaisia ihmisiä huonoina, keillä useita kymmeniä seksikumppaneita.
Itsellä on ollut muutamia ja kaikkien kanssa olen ollut seurustelusuhteessa/avo/avioliitossa.
Eipä tarvitse katua tai hävetä yhtään. :)
Siis ihanko totta jonkun mielestä 15-20 seksikumppania on naiselle paljon? Itsellä on n. 20, eikä hävetä yhtään. Eikä todellakaan ole huoraksi kukaan haukkunut. Ikää on 35, 1 lapsi. Tunnen naisia, joilla on ollut lähemmäksi 100 seksikumppania, eivätkä hekään mitään huoria ole. Kai sitä nyt seksiä saa harrastaa, kunhan ehkäisee ja pitää itsestään ja kumppanistaan huolen.
Siis ihanko totta jonkun mielestä 15-20 seksikumppania on naiselle paljon? Itsellä on n. 20, eikä hävetä yhtään. Eikä todellakaan ole huoraksi kukaan haukkunut. Ikää on 35, 1 lapsi. Tunnen naisia, joilla on ollut lähemmäksi 100 seksikumppania, eivätkä hekään mitään huoria ole. Kai sitä nyt seksiä saa harrastaa, kunhan ehkäisee ja pitää itsestään ja kumppanistaan huolen.
Luulis nyt tuosta määrästä vaan jämähtävän yhden jos toisenkin kanssa suhteeseen ja sen homman loppuvan. Jos sitä ei halua niin ei kai jämähdä, sitten vaan jakaa pilluaan taas lisää muille.
Kai sitä joskus voisi vaan runkkailla dildolla jos tekee mieli, mut ei Jotku sitten jakaa jalkoväliään tuntemattomille. Itse en kokonaan sitä ymmärrä.
Niistä kokemuksista on opittu. En ole saanut kuulla huorittelua paitsi täällä av:lla.
Jokainen päättää omasta kehostaan ja muiden kumppanien määrät ei kuulu mulle.
Mulla on ollu 26 petikaveria. En kadu. Kyllä tähän ikään on ehtinyt. Sinkkuaikoina ja nuoruudessa nuo määrät pääasiassa tulleet. Sitten oma lukunsa pitkät vakisuhteet. Olen nainen. Ikäni 42v.
Ei haittaa jos lapseni saisivat tietää. Tosin se asia ei heille kuulu lainkaan. Kuka sen heille kertoisi, kun en minä ainakaan.