Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettävät äidit: oletteko huomannut, että kahvin juonnin lopettaminen olisi rauhoittanut vauvaanne?

Vierailija
09.11.2011 |

Minulla kohta puolivuotias lapsi ja kovin on levotonta sorttia. Joskus (todella harvoin) osaa nukahtaa hyvin pienelle nukuttamisella eikä itke ennen nukahtamista.

Hänellä siis on siihen kyky, mutta yleensä nukuttaminen myös päivisin on yhtä tuskaa. Vauvan meno kiihtyy ja hän itkee hervottomasti heilutettavissa vaunuissa ja kiemurtelee. Tämä on vain pahentunut, ja mietin onko kenties väsymyksen myötä kahvinjuomiseni syyllinen tähän? Juon kaksi kertaa päivässä ison mukillisen kahvia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 1kk ikäinen vauva ja lopetin kahvin juonnin, koska vauvalla kovat vatsaväänteet. Lopetin myös suklaan ja ruisleivän syömisen ja todellakin itkut vähenivät huomattavasti.

Vierailija
2/4 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli kuin paholaisen riivaama, ennenkuin tajusin yhtäläisyyden kahvin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. En ole lopettanut enkä vähentänyt kahvin juontia. Johan mulla ois sitten apaattinen vauva, jos kahvi on se pitää vauvan virkeänä. Juon kahvia monta kuppia päivässä ja vauvani on rauhallinen ja tyytyväinen kuten esikoinenkin oli. Lienee kuitenkin vauvasti kiinni eikä äitin kahvista... tai voihan toki olla vaikutusta jos on oikein herkkämahainen lapsi.

Vierailija
4/4 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vaikka minkä aineen poistamista ruokavaliostani, mutta eipä auttanut kuin aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä