Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vika mun lapsessa vai onko koulukuvaajat menneet ammattitaidottomampaan suuntaan

Vierailija
09.11.2011 |

kun tulee niin surkeita koulukuvia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kerhossa kuvannut nainen tekee kiireellä kuvaukset. Ei mene montaa minuuttia/lapsi.Lisäksi on aika kovaääninen ja jotkut lapsista pelkää häntä sentakia. Sama nainen käy kuvaamassa kouluissakin täällä.

Vierailija
2/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtävillä ja sieltä voi tilata mieleisensä kuvapaketin. Mutta vaihtoehtoina KAKSI kuvaa ja molemmat menneet mielestäni pieleen. Eikösitä nyt voisi vähän katsoa kamerasta minkälaisia kuvia tulee ja pistää useamman vaihtoehdon mistä valita

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä niin kovin montaa kuvaa oteta alunperinkään. Kun nappaa kaksi kuvaa kaikista, onnistumisprosentti on jo aika hyvä. Toisilla lapsilla vaan sitten sattuu huono tuuri.

Läppäri tai pädi mistä näkisi kuvan saman tien olisi tietty kätevä, ei tarvitsisi räplätä kameraa. Kameran räplääminen on hidasta, siksi sitä ei massakuvauksessa tehdä, läppärin tai pädin käyttäminen taas vaatisi jo vähän älyä, ehkä vähän rahaakin, näistä ainakaan ensimmäistä ei kaikilla tunnu olevan.

Vierailija
4/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokan kuvat aivan mielettömän hienosti onnistuneet!

Eskari ja vanhemmat päiväkotikuvat aivan surkeita. Kuvaajissa on todellakin eroja!

Vierailija
5/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se yksi kuvavaihtoehto ja se otetaan tai ei. Hyvä että sentään kuvapaketin sai valita, mutta sekin piti tehdä etukäteen. Mistä nyt sinänsä en valita.

Onneksi on tullut tosi hyviä kuvia.

Sen olen myös huomannut, että kuvien hinnoilla on ihan älyttömiä eroja. Ystäväni lasten koulussa Porvoossa kaverikuva maksoi yli 17,-, kun meidän lasten koulussa Helsingissä kaverikuva oli vain vähän yli 10,-. Aika kova hintaero yhdestä kuvasta!

Vierailija
6/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottavat vaan pari kuvaa lapsesta eivätkä viitsi yhtään katsoa kamerasta millaisia kuvia tuli.

Vierailija
7/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt kun mun lapsen eskarikuvia oli otettu peräti 5 erilaista yksityiskuvaa, joista sitten sai netissä muokata tilaukseensa mieleisimmät. Lapsen ilme tosin aavistuksen jännittynyt, kun ensimmäistä kertaa kuvauksessa, ja kuvat olivat kaikki hieman toisessa laidassa, mutta muuten olin tyytyväinen.