En mäkään henkilökohtaisesti halua vammasia naapuriini
Tällä hetkellä asun kerrostalossa jossa on 3 kerrosta ja ei hissiä. Asun kolmannessa kerroksessa ja nytkin jos vanhukset kävelevät 1km/h vauhtia ylös menee hermot varsinkin kauppakassien kanssa.
Vammasiin ei voi luottaa. Niillä voi kilahtaa koska vaan päässä. Bussissakin olen saanut eräältä downilta turpaani.
Lapsenikin voisivat säikähtää, kun kummajainen kuolaa ja höpisee sairaita itsekseen, kun kävelee kotiin.
Kommentit (12)
Toivo, ettei kukaan perheestäsi tai ettet itse vammaudu, muuten saatte asua sillan alla, ettette häiritse meitä kunnon kansalaisia yököttävine vikoinenne
Toivo, ettei kukaan perheestäsi tai ettet itse vammaudu, muuten saatte asua sillan alla, ettette häiritse meitä kunnon kansalaisia yököttävine vikoinenne
Ei todellakaan vammauduta. Jos saisin vammaisen lapsen tai siis tietäisin, että sillä olis joku vamma aborttoisin sen tavalla tai toisella.
Mutta ap selvästi haluaa vain sörkkiä muurahaispesään ja aikaan kiivaan "taistelun". Eihän suoda hänelle sitä iloa, eihän? :)
Siellä ei ole muita naapureita kuin sopulit. Eikä kukaan vammainen tai muukaan raukka joutuisi kärsimään noin paskasta tyypistä naapurustoaan pilaamassa.
"Ruotsinkielisille oma kortteli Helsingin Jätkäsaareen"
http://yle.fi/alueet/helsinki/helsinki/2010/04/ruotsinkielisille_oma_ko…
kerros millä estät
Seuraavassa yhtiökokouksessa voisin ottaa asian puheeksi ja jos sinne nyt sellainen muuttaisi valittaisin siitä :)
Ja jos mikään ei auttaisi muuttaisin pois.
ei kun milläs estät ettet vammaudu?
voit kaatua kotona, jäädä suojatiellä auton alle, saada sairauskohtauksen ja jokin niistä voi sut vammauttaa
kuin sinunlaisesi takakireä asennevammainen. Tuollaisista on naapurustossa aina kaikkein eniten riesaa.
Voit kaatua kotona
- En sillä minulla ei ole tasapainohäiriöitä.
Jäädä suojatiellä auton alle
- En, koska osaan varoa ja katsoa oikeaan ja vasempaan
Saada sairaskohtauksen
- Tuskin
Itseänikin myös kuvottaa nämä downit yms.