Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että miehen sisko ei pidä miehen vaimosta...

Vierailija
08.11.2011 |

ja jo alusta asti suhtautuminen ollut jotenkin kummallista/mustasukkaista, ikään kuin ei tykkää että rakas veli löytää kumppanin. Kuinka yleistä tällainen on?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on valinnut naisekseen "minä kakkosen". Tulisielusen, kiivaan ja periksiantamattoman. Paljon olen oppinut hänestä, koska hänen käytös ja olemus on avannut silmiäni siitä millainen itse olen / olen nuoruudessani ollut.

Ainoa ero on se, että hän ei voi sietää eriäviä mielipiteitä. Ennen pidin kälyni kanssa paljonkin yhteyttä kunnes hiukan ennen joulua otin puheeksi antiseptisyyden ja tästä kälyltäni pääsi helvetti irti. Sen riidan jälkeen totesin etten aio ottaa mitään yhteyttä heihin kun "sörkein ampiaispesään" , että antaa olla. Pari viikkoa sitten laitoin viestin veljelleni, että haluutko tulla syömään? Spontaani kysymys. Veljeni kysyi kai hänen perheensä saa tulla johon vastasin myöntyvästi. Viikko ennen ruokakutsua, näin kälyni isäni luona ja näin jo kaukaa kuinka hän karttoi katsekontaktia. Hän ei myöskään osallistunut pöytäkeskusteluun, mutta ajattelin että heidän rakkaudessa on ryppyjä eikä sen takia halunnut jutella. Nyt tällä viikolla helvetti räjähti kun käly otti nokkiinsa siitä, että viesti ei ollut monikossa, ehkä siitäkin että viesti meni veljelle eikä hänelle. Toinen oli se, että ostin ruuaksi kalaa ja kysyin paljon he syövät per pää, tiedän ostaa tarvittaessa lisää. He olivat tulkinneet tämän niin, että olin tietoisesti ostanut ruokaa josta kälyni ei pitäisi ja ostan sitä tarvittaessa lisää jos hän tulee. SIIS MITÄ IHMETTÄ?! Pitäiskö minun tarjota ilmaa jos kala pääsee loppumaan??

Kaikesta huolimatta vältän yhteydenpitoa, koska mitään ei uskalla sanoa tai tehdä ilman kolmatta maailmansotaa ja näin on parempi. Sitten kehtaavat mustamaalata sanomisiani ja väittää että minä vihaisin kälyäni, vaikka ei viitsitä katsoa omaa napaa pidemmälle. Jos vihaisin kälyäni niin paljon niin passittaisin sen surutta jo ulkoportilta ulos ja silloin minä vihaisin kälyäni.

Vierailija
62/64 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että "rakkaan veljen" kumppani? Buahahaha. Itseasiassa olen todella kiitollinen veljeni tämänhetkiselle elättäjälle, sillä hänen ansiostaan veljeni kuppaa hieman vähemmän lassukoita vanhempiani. En ole tekemisissä lokki-veljen enkä hänen vaimonsa kanssa, eikä syy kumma kyllä ole missään mustasukkaisuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään miehen siskot eivät pidä veljensä vaimosta. Vaimohan vei heiltä korjausmiehen ja kuljettajan ja heidän lapsiltaan lahjoja ostavan, lasten kanssa leikkivän enon.

Vierailija
64/64 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni sisko soittaa kerran viikkoon ja kysyy kaikki laskut ja raha asiat, sitten neuvoo joka asiassa ja kellottaa kaikki reissut. Jos menemme mökille, hänen pitää tietää mihin aikaa lähdimme/ saavuimme ym. Emme ole kuitenkaan holhouksen alaisia, vaan ihan normaaleja työssäkäyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän